search
menu

هتل سنتی نگین کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی نگین کاشان
اماکن نزدیک به هتل سنتی نگین کاشان

درباره هتل سنتی نگین کاشان


اقامتگاه سنتی نگین کاشان در سال ۱۳۹۲ با ۲۷ اتاق، در یکی از قدیمی ترین مناطق کاشان افتتاح شد.این اقامتگاه به همت خانواده‌ای ایرانی که خود در خارج از ایران سکونت دارند تاسیس شد. این خانواده تمامی عواید حاصل از این اقامتگاه دلپذیر را در اختیار خانه‌هایی قرار داده‌اند که وظیفه حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست را بر عهده دارند و زیر مجموعه موسسه خیریه نگین کاشان هستند. این اقامتگاه سنتی در واقع از چند خانه سنتی قاجاری تشکیل شده که قدمتی ۲۵۰ ساله دارند.
اقامتگاه سنتی نگین کاشان نمونه‌ای دیدنی از خانه‌های اصیل و قدیمی ایرانی است که خانه اصلی آن با شاه نشین، اتاق‌های پنج دری، و زیر زمین‌های قدیمی و خنک ایرانی نشان دهنده یک خانه اشرافی قدیمی ایرانی است. هر بخشی از این اقامتگاه نشان دهنده یک خانه اصیل ایرانی با حیاطی دلربا است که هر بخشی با وسیله‌هایی قدیمی مانند کوزه‌هایی سفالین یا نقاشی‌های دیواری سنتی تزیین شده است. حیاط اصلی اقامتگاه سنتی نگین کاشان که رستوران آن نیز به شمار می‌رود ، فضایی سرپوشیده است و میهمانان هتل را در برابر گرما، سرما و بادهای کویری منطقه محافظت می کند. پارکینگ این خانه سنتی درست در مقابل آن قرار دارد و ظرفیت پارک همزمان ۲۰ خودرو را دارد. بد نیست بدانید که پارکینگ اقامتگاه سنتی نگین به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار دارد. اتاق‌های هتل همگی مبله بوده و دارای یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، دمپایی هستند. در تمامی اتاق‌های اقامتگاه سنتی نگین چای ساز قرار گرفته تا میهمانان در هر ساعت از روز به آب داغ دسترسی داشته و بتوانند چای یا قهوه مورد علاقه خود را تهیه کنند.
در تمامی اتاق‌ها تلویزیون و تلویزیون اینترنتی قرار گرفته است. اتاق های اقامتگاه سنتی نگین کاشان همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش نیز هستند. میهمانان اقامتگاه سنتی نگین امکان اتصال به اینترنت را در داخل اتاق‌ها خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها سرویس فرنگی است و میهمانان جهت استفاده از سرویس ایرانی باید به لابی هتل مراجعه کنند. حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند حوله و شامپو است. اقامتگاه سنتی نگین خدمات دیگری مانند دسترسی به دستگاه فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی و خدمات CIP را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.
کاشان شهری دیدنی و پر جاذبه است و نبود اتومبیل شخصی می‌تواند به مشکلی بزرگ تبدیل شود اقامتگاه سنتی کاشان با آگاهی از این موضوع خدمات و امکانات کرایه اتومبیل بدون راننده را در اختیار میهمانان خود قرار داده است. خدمات باربری، خدمات تور، خدات خانه داری، و لاندری دیگر خدماتی هستند که توسط اقامتگاه سنتی نگین ارائه می‌شوند.
مینی بار در اقامتگاه سنتی نگین کاشان شامل هزینه است. میهمانان اقامتگاه سنتی نگین امکان اتصال به اینترنت را در لابی هتل نیز خواهند داشت.بد نیست بدانید که حجم مشخصی برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته نشده و اینترنت به صورت نامحدود و رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار دارد. میهمانان در اقامتگاه سنتی نگین به صرافی نیز دسترسی خواهد داشت. اقامتگاه سنتی کاشان فاقد آسانسور، صندوق امانات، سالن ورزشی و خود پرداز است. این اقامتگاه به لحاظ مکانی در موقعیت خوبی است و بسیاری از جاذبه‌های کاشان در اطراف این اقامتگاه قرار دارند.

اماکن نزدیک به هتل سنتی نگین کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۱.۶کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا خانه تاریخی طباطبایی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا تپه سیلک کاشان: ۶.۱کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا چشمه سلیمانیه: ۹.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا باغ فین: ۹.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا شهر زیر زمینی نوش آباد: ۱۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی نگین کاشان تا تیمچه امین الدوله: ۰.۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است