search
menu

هتل نگارستان کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نگارستان کاشان
اماکن نزدیک به هتل نگارستان کاشان

درباره هتل نگارستان کاشان


هتل نگارستان کاشان از هتل‌های سه ستاره در شهر زیبای کاشان است. کاشان به خانه‌های تاریخی، عطر گلاب و باغ فین‌اش مشهور است. جالب است بدانید هتل نگارستان کاشان بسیار نزدیک به باغ فین قرار دارد. به عبارتی این هتل در خیابان امیر کبیر کاشان نرسیده به باغ فین واقع شده است.
نگارستان هتلی مدرن و نسبتا تازه ساخت است. این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ با ۵۵ اتاق افتتاح شد. میهمانان این هتل نه طبقه دسترسی راحتی نه تنها به باغ فین که به بسیاری از جاذبه‌های کاشان مانند بازار سنتی و خانه‌های تاریخی خواهند داشت. میهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند و هتل نگارستان کاشان را برای اقامت انتخاب می‌کنند بد نیست بدانند که دیگر لازم نیست برای پیدا کردن جای پارک ساعت‌ها وقت تلف کنند زیرا هتل نگارستان کاشان فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی هتل در اختیار میهمانان قرار داده است. این پارکینگ ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد. منظره‌ای که از داخل اتاق‌های هتل دیده می‌شود نمای زیبایی است از محوطه هتل و خیابان‌های کاشان. بالکن اتاق‌ها این امکان را به میهمانان می‌دهد تا صبح خود را با صدای پرندگان باغات اطراف شروع کرده و شب را با جنب و جوش مردم کاشان به پایان برسانند.
داخل اتاق‌های نگارستان امکانات و خدمات متفاوتی ارائه می‌شود. نگارستان تمامی تلاش خود را کرده تا همه آن چه که نیاز میهمانان است را در اتاق‌ها قرار دهد. از همین رو امکاناتی مانند تلفن، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی مورد نیاز، دمپایی، یخچال، مبلمان، دراور، مینی بار( توجه داشته باشید که استفاده از مینی بارشامل هزینه خواهد بود)، سرویس بهداشتی فرنگی و میز تحریر در تمامی اتاق‌های نگارستان قرار داده شده است. تمامی اتاق‌های هتل نگارستان مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند.
امنیت میهمانان برای نگارستانی‌ها اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل در تمامی اتاق‌ها سیستم اعلام و اطفاء حریق تعبیه شده است. برای سرگرمی میهمانان هم تلویزیون با شبکه پخش فیلم در اتاق‌ها قرار گرفته است. میهمانان نگارستان امکان اتصال به اینترنت را در اتاق‌هایشان خواهند داشت. اتاق‌های نگارستان کاشان فاقد برخی امکانات مانند چای ساز و صندوق امانات است. خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق‌های نگارستان ارائه می‌شود. نگارستان هتلی ۹ طبقه است و میهمانان برای رفت و آمد بین طبقات از آسانسور استفاده خواهند کرد.
هتل نگارستان خدمات مختلفی را ارائه می‌کند. امکانات و خدماتی مانند خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، خدمات مخصوص معلولین، لاندری( خشک شویی)، اتاق چمدان، صندوق امانات، کتابخانه، دستگاه فتوکپی و فکس و پرینتر، نمازخانه و اتاق سیگار. میهمانان نگارستان در لابی هتل نیز امکان دسترسی به اینترنت را خواهند داشت. جالب است بدانید اینترنت نگارستان نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی نداشته و بصورت نا محدود در اختیار میهمانان نگارستان قرار دارد.
هتل نگارستان دارای کافی شاپ، کافی نت و سالن بیلیارد زیبایی است که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. هتل نگارستان در انتخاب کادر خود وسواس بسیاری به خرج داده و این وسواس را به خوبی می‌توان در برخورد حرفه‌ای کارکنان هتل مشاهده کرد. پذیرش نگارستان از کادری مجرب و آموزش دیده تشکیل شده که به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی میهمانان نگارستان است. هتل نگارستان کاشان فاقد برخی امکانات مانند مرکز خرید، تاکسی سرویس، صرافی و ترانسفر رفت و برگشت است.

اماکن نزدیک به هتل نگارستان کاشان


فاصله هتل نگارستان کاشان تا باغ فین: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل نگارستان کاشان تا حمام فین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل نگارستان کاشان تا چشمه سلیمانیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل نگارستان کاشان تا تپه سیلک کاشان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل نگارستان کاشان تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۶.۹ کیلومتر
فاصله هتل نگارستان کاشان تا بازار تاریخی کاشان: ۸.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است