search
menu

هتل خانه منوچهری کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خانه منوچهری کاشان
اماکن نزدیک هتل خانه منوچهری

درباره هتل خانه منوچهری کاشان


هتل خانه منوچهری کاشان اقامتگاهی دلپذیر در دل کوچه پس کوچه‌های تاریخی کاشان است که معماری بی نظیر و ایرانی آن نه تنها برای میهمانان خانه که برای بازدیدکنندگانش هم دلچسب و دلپذیر است. خانه منوچهری قدمتی ۴۰۰ ساله دارد و از خانه‌های تاریخی کاشان به شمار می‌رود با این حال بر اساس طرح تبدیل خانه‌های تاریخی به اقامتگاه گردشگری، این خانه کهن و تاریخی تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت و در نهایت پس از سه سال سعی و تلاش در راستای حفظ ظرافت‌ها و سبک معماری خانه اصلی در کنار الگوها و معیارهای جهانی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، در نهایت خانه منوچهری کاشان در سال ۱۳۹۰ پا به عرصه اقامتگاه‌های گردشگری ایران گذاشت.
خانه منوچهری مانند هر خانه سنتی ایرانی دارای بخش‌های مختلفی مانند شاه نشین، آب انبار، حیاط و بخش‌های دیگری است که امروزه هرکدام با تغییر کاربری در دسترس عموم مردم قرار دارند به طور مثال در سرداب عمارت دستگاه‌های شعربافی، زری بافی و مخمل بافی قرار گرفته و سرداب را به کارگاه سنتی پارچه بافی تبدیل کرده است. خانه منوچهری در کل دارای ۸ اتاق و سوئیت در دو طبقه است. رستوران هتل منوچهری کاشان در قسمت شاه نشین عمارت قرار گرفته و فضایی بسیار رویایی دارد به طوری که میهمانان تمایل به ترک این بخش را ندارند. شیشه‌های رنگی که به سبک سنتی روی پنجره‌های ارسی قدیمی قرار گرفته‌اند در کنار میز و صندلی‌های سفید رنگ چوبی و طرح بته جقه‌ای که نه تنها در رستوران که در کل عمارت به چشم می‌خورد، فضایی کم نظیر ایجاد کرده و غذا خوردن را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. اقامتگاه سنتی منوچهری برای میهمانانی که دارای اتومبیل هستند فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی هتل ایجاد کرده تا میهمانان این اقامتگاه اتومبیل خود را به دور از نگرانی و یا پرداخت هزینه‌ای اضافه در پارکینگ هتل پارک کنند.
اینترنت هتل خانه منوچهری کاشان به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار دارد. البته بد نیست بدانید که اینترنت هتل گرچه رایگان است اما میزان مشخصی برای مصرف در نظر گرفته شده است. منظره پیش روی اتاق‌های هتل نمایی دیدنی از محوطه هتل با حوض و فواره و گل و گیاهانی زیبا است که به خوبی حال و هوای خانه‌های سنتی را تداعی می‌کند و میهمانان با استفاده از بالکن اتاق‌ها هر صبح از تماشای این منظره لذت خواهند برد. هتل منوچهری گرچه خانه‌ای سنتی است اما تجهیزات و امکانات پذیرایی آن بسیار مدرن و شیک است.
داخل اتاق‌های هتل خانه موچری امکانات و خدمات مختلفی مانند مبلمان، یخچال، مینی بار( توجه داشته باشید که مینی بار هتل با هزینه است)، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس و صبحانه ارائه می‌شود. در اتاق‌های هتل خانه موچهری تلویزیون با شبکه پخش فیلم قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. در هتل خانه منوچهری کاشان امکانات و خدمات دیگری مانند خدمات خانه داری، خدمات نگهداری کودک، خدمات لاندری و خشک شویی، خدمات باربری، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط ارائه می‌شود. خانه منوچهری فروشگاه و کافی شاپ اختصاصی خود را داشته و میهمانان نیازی به بیرون رفتن از هتل را نخواهند داشت. صرافی نیز در هتل خانه منوچهری کاشان وجود دارد و میهمانان ساعت‌ها را به دنبال صرافی در خیابان‌ها سرگردان نخواهند بود. پذیرش هتل منوچهری به صورت بیست و چهار ساعته فعال بوده و آماده پاسخگویی به میهمانان است.

اماکن نزدیک هتل خانه منوچهری


فاصله هتل خانه منوچهری تا مسجد و مدرسه آقا بزرگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل خانه منوچهری تا تیمچه امین الدوله: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل خانه منوچهری تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل خانه منوچهری تا خانه تاریخی طباطبایی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل خانه منوچهری تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل خانه منوچهری تا تپه سیلک کاشان: ۶.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است