search
menu

هتل مهینستان راهب کاشان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان

درباره اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان


اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان یکی از برترین اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی کشورمان است که در خیابان فاضل نراقی واقع در کوچه فرهنگ شهر تاریخی کاشان قرار گرفته است. این اقامتگاه سنتی با معماری جذاب و تاریخی خود که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد، قادر است هر گردشگری را شیفته و مفتون فضای دل‌نشین و خاطره‌انگیز خود سازد. بنای اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان از دو طبقه تشکیل شده که ۲۰ باب اتاق دنج و دوست‌داشتنی را در خود جای داده است.
فضای حیاط این اقامتگاه سنتی به گونه‌ای طراحی شده است که گردشگران در لحظه ورود احساس می‌کنند با ماشین زمان به دوره قاجار سفر کرده و به میهمانی در کاخ باشکوه و مجلل یکی از مقامات بلندپایه قاجار دعوت شده‌اند. جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان همانند دیگر بناهای ساخته شده در دوره قاجار، از سه حیاط مجزای حیاط خدمه، حیاط بیرونی و حیاط اندرونی تشکیل شده که هر کدام به زیبایی و با حفظ اصالت و عناصر فرهنگی و تاریخی‌شان تزئین و دکور شده‌اند. علاوه بر حیاط‌ های دل‌نشین و جذاب این عمارت، اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان نیز همانند دیگر کاخ‌های دوران قاجار از اجزای دیدنی دیگری نظیر شاه‌نشین، ایوان زمستانی، ایوان تابستانی، هشتی، بادگیر و دو سراب تشکیل شده که وجود هریک از آن‌ها به این عمارت جذابیت ویژه‌ای بخشیده و به ارزش تاریخی و فرهنگی آن افزوده است.
بی‌دلیل نیست که بنای اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسیده است، قدمت تاریخی بالای بنای این مکان همراه با طراحی و معماری متفاوت و مسحورکننده آن که هنر بی‌بدیل ایرانیان را در جای جای خود به معرض نمایش گذاشته است، دست به دست هم داده‌اند تا مکان رویایی و شگفت‌انگیزی برای اقامت گردشگران خوش‌ذوق و هنردوست فراهم آید؛ مکانی برای سفر به گذشته و زندگی در حال و هوای دوران پرفراز و نشیب قاجار.
اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان نه‌تنها زندگی شاهان دوران قاجار را با فضای خاطره‌انگیز خود در پیش چشمان شما بازآفرینی می‌کند، بلکه با داشتن امکانات هتل‌های امروزی، فضای سنتی را با زندگی مدرن تلفیق کرده و اقامتی آسوده و فراموش‌نشدنی را پیشکش تمامی میهمانان خود خواهد کرد.
سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان وایفای، ترانسفر رفت و برگشت، فتوکپی، فکس و پرینتر را می‌توان تنها برخی از امکانات و خدماتی برشمرد که اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان به میهمانان خود عرضه می‌دارد. علاوه بر امکانات فوق، تمامی واحدهای اقامتی این اقامتگاه سنتی به صندوق امانات، یخچال، تلفن، مینی بار و تمامی اسباب و لوازم مورد نیاز برای اقامتی راحت و آسوده مجهز شده‌اند. ناگفته نماند که رستوران اقامتگاه سنتی مهینستان راهب با داشتن فضای بسیار دنج و سنتی و منویی سرشار از غذاهای خوشمزه ایرانی قادر است تمام نیازهای خورد و خوراک میهمانان را برآورده ساخته و اقامت در این مکان را به خاطره‌ شیرین و فراموش‌نشدنی‌ای مبدل سازد.
با وجود اینکه بازدید نقاط مختلف اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان خود تفریحی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود، اما سازندگان هتل برای سرگرم کردن میهمانان خود، خدماتی نظیر تور گردشگری را به آن‌ها ارائه می‌دهند تا از اماکن مختلف و دیدنی اطراف این اقامتگاه دیدن کنند. علاوه بر گشت و گذار با تور گردشگری، میهمانان می‌توانند به کتابخانه اقامتگاه سنتی مهینستان راهب مراجعه کرده و کتاب مورد علاقه خود را از میان مجموعه ارزنده‌ای از کتب ادبی دنیا برگزیده و در فضای سنتی و شگفت‌انگیز اقامتگاه مطالعه کنند. همچنین کافی‌شاپ دنج و راحتی نیز در این اقامتگاه تعبیه گردیده که میهمانان می‌توانند هم نوشیدنی گوارای موردعلاقه خود را در آن میل کنند و هم در فضای آرامش‌بخش آن به مطالعه و گفتگو بپردازند.
در آخر باید گفت که اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان با کادر مجرب، مدیریت خوب و امکانات مختلف خود توانسته است عنوان لوکس‌ترین اقامتگاه تاریخی کشورمان را از سازمان میراث فرهنگی کسب کند و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر تاریخی کاشان مبدل شود.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان تا حمام تاریخی سلطان امیراحمد: ۸۶۵ متر
فاصله اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان تا خانه تاریخی طباطبایی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان تا تپه سیلک کاشان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان تا چشمه سلیمانیه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان تا باغ فین: ۸.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است