search
menu

مجتمع خورشید اردهال کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
مجتمع خورشید اردهال کاشان
اماکن نزدیک به مجتمع خورشید اردهال کاشان

مجتمع خورشید اردهال کاشان


مجتمع خورشید اردهال کاشان با امکاناتی نظیر اقامت، رستوران، شهربازی، بازارچه، سینما ۵ بعدی، فست فود، دریاچه، سالن اجتماعات، کافی شاپ و محیط بی نظیر داخلی و معماری منحصربه فرد در فضایی سراسر آرامش و معنویت در مشهد اردهال کاشان واقع شده است. مجتمع خورشید اردهال کاشان در فاصله ۵۰۰ متری حرم مطهر علی بن باقر(ع)"حضرت سلطانعلی(ع)و آرامگاه سهراب سپهری قرار دارد که از سال ۹۴ و همزمان با مراسم قالیشویان، با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد تا ضمن خدمت رسانی به زائران، همواره پذیرای توریست های داخلی و خارجی باشد. مجتمع خورشید اردهال کاشان دارای محیط های اقامتی محتلفی از جمله اتاق و سوئیت هتلی است که دارای امکانات محتلف و کاملی است .
تخت، کاناپه، ال‌سی‌دی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال فریزر، دست‌شویی فرنگی و حمام، وسایل کامل بهداشتی، چای‌ساز و اینترنت پرسرعت، همراه با بوفه صبحانه، بخشی از امکانات اتاق و سوییت های هتلی مجتمع گردشگری خورشید اردهال است. این کلبه ها با در نظرگیری شرایط اقلیمی منطقه اردهال طراحی ، ساخته و در دسترس گردشگران و گروه های مراجعه کننده قرار گرفته است . ویژگی ممتاز طراحی این کلبه ها، استفاده از حداکثر چشم انداز به بیرون برای تماشای منظره بکر و طبیعی اطراف می باشد.
کلبه های اقامتی خورشید اردهال دارای فضایی دلنشین و جذاب است که شرایط یک اقامت متفاوت را برای میهمانان این مجتمع بزرگ گردشگری فراهم کرده است. از رستوران مجلل مجدالدین می توان به عنوان یکی از رستوران های نمونه در طراحی داخلی و سرویس دهی روزامد در منطقه کاشان نام برد.
تلاش و پافشاری مجموع برنامه ریزان و طراحان مجتمع گردشگری خورشید اردهال برای ساخت و آماده سازی فضایی بزرگ جهت ارائه خدمات به گردشگران طبق اصول حرفه ای تشریفات و پذیرایی مدرن توامان با حفظ اصالت و پایبندی به شاخصه ها و المان های معماری بومی منطقه می باشد. در کنار هم قرارگیری بخش پذیرایی و تشریفات عمومی ، بخش ویژه یا VIP و همچنین استفاده کاربردی از فضای باز رستوران در فصل های معتدل از نظر اب و هوایی، رستوران مجلل مجدالدین می توان طیف قابل توجهی از پیش غذاها، غذاهای ایرانی، دسرها و همچنین نوشیدنی های مرغوب و با کیفیت را مشاهده و مورد استفاده قرار داد. همچنین در کنار خدمات تشریفات و پذیرایی ویژه رستوران مجدالدین هم می توان از خدمات کترینگ و آشپز خانه رستوران با همان کیفیت ممتاز اما با قیمتی مقرون به صرفه تر بهره مند شد.
بازارچه سنتی مجتمع خورشید اردهال کاشان:
طراحان مجتمع گردشگری خورشید اردهال کاشان با شناخت صحیح نیاز ها و توجه ویژه گردشگران و مسافران به مقوله خرید و سوغات، نسبت به راه اندازی بازارچه بزرگ سلطانیه اقدام نمودند. بد نیست بدانید که این بازارچه در ۲ بخش و با معماری کم نظیر خود سعی دارد تا تمامی نیاز های گردشگران و مسافران در خرید مایحتاج، سوغات و همچنین صنایع دستی رفع نماید.
سینما ۵ بعدی:
این سینما با بهره گیری از به‌ روز ترین تجهیزات در مرکز مجتمع گردشگری خورشید اردهال کاشان طراحی شده تا با ارائه خدمت به گردشگران و زائران بتواند لحظات شاد و با نشاطی برای شان ثبت کند.
شهر بازی رنگین کمان:
این شهربازی با امکانات و تجهیزاتی بروز به دنبال ایجاد فضایی شاد برای کودکان و همراهان آنها می باشد تا لحظاتی ناب را برای گردشگران و زائران در این مجتمع رقم زند. همچنان که می توان از مجتمع گردشگری خورشید اردهال به عنوان مجموعه ای کم نظیر در اقامت پذیرایی تشریفات وخرید نام برد می توان از آن به عنوان محیطی بسیار مناسب و شاد یا فراهم آوری امکانات استاندارد ومتنوع در زمینه سرگرمی وتفریح یاد کرد.

اماکن نزدیک به مجتمع خورشید اردهال کاشان


فاصله مجتمع خورشید اردهال کاشان تا آرامگاه سهراب سپهری کمتر از ۵ دقیقه
فاصله مجتمع خورشید اردهال کاشان تا ایستگاه قطار: ۴۸
فاصله مجتمع خورشید اردهال کاشان تا ترمینال مسافربری:۴۷ دقیقه
فاصله مجتمع خورشید اردهال کاشان تا فرودگاه: ۵۴ دقیقه


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است