search
menu

اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان

درباره اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان


اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان از اقامتگاه های تاریخی باشکوه کشورمان است که به دلیل طراحی زیبا و معماری جذاب و شگفت انگیزش، به یکی از محبوب ترین اقامتگاه های سنتی و خانه های تاریخی شهر تماشایی کاشان مبدل شده است. با وجود اینکه مدت کوتاهی از تاسیس اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان می گذرد، اما آوازه معماری منحصر به فرد و زیبای آن مرزهای کشورمان را درنوردیده و مورد استقبال بسیاری از گردشگران خارجی قرار گرفته است.
خوب است بدانید که اقامتگاه سنتی سرای کاسیان در زمینی به وسعت ۵۰۰ متر احداث شده و بنای دیدنی آن یادگاری از دوران قاجار است. گردشگران در هنگام ورود به اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان با حیاطی وسیع روبرو خواهند شد که حوضی نیلگون را در مرکز خود جای داده است؛ حوضی شگفت انگیز که توسط دو باغچه سرسبز و زیبا محاصره گشته و نمای حیرت انگیزی از ساختمان اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان را به زیبایی در خود منعکس می کند. اطراف حوض میزهای چوبی قرار داده شده تا میهمانان اوقات فراغت خود را صرف بازی سرگرم کننده شطرنج کنند و همزمان از نمای تماشایی و چشم نواز اقامتگاه لذت ببرند.
علاوه بر داشتن نمایی بسیار زیبا، اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان از امکانات متعددی نیز برخوردار است. این اقامتگاه با داشتن پارکینگی مناسب، نیاز میهمانانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، را برطرف خواهد کرد. همچنین اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان از رستوران و کافی شاپ دلباز و خوش منظره ای نیز بهره مند است که با داشتن منوی بلند بالایی از انواع و اقسام غذاهای خوشمزه سنتی ایرانی و نوشیدنی های گوارا، نیاز خورد و خوراک هر گردشگری را در طول اقامت خود در این مکان برطرف خواهد کرد.
صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم سرویس، خشکشویی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکانات و خدماتی است که در اختیار کلیه میهمانان اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان قرار خواهد گرفت. در مورد واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان باید گفت که ۱۷ باب اتاق شیک و نورگیری در این اقامتگاه وجود دارد که به زیباترین شکل ممکن و با مدرترین تجهیزات تزئین شد‌ه‌اند.
البته ناگفته نماند که برای حفظ فضای سنتی اتاق ها، از وسایلی خاطره انگیز و چوبی نیز استفاده شده تا اقامتگاه از اصالت خود فاصله زیادی نگیرد و درست همان حس حضور در خانه های نوستالژیک قدیمی را به میهمانان خود القا کند. جالب است بدانید که تمامی واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان به کلیه اسباب و لوازم موردنیاز اقامتی نظیر کمد لباس، اسپیلت، مبلمان، صندوق امانات، سشوآر، تلفن، تلویزیون و لوازم استحمام مجهز شده‌اند.
بنابراین از این بابت نیز نیازی به نگرانی نیست زیرا اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان قادر است هر آنچه را برای اقامتی آسوده و لذت‌بخش مورد نیاز است، در اختیار شما قرار دهد. از آنجایی که اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان در موقعیت مکانی مطلوبی واقع شده، میهمانان هتل در طول اقامت خود در این مکان می توانند در اندک زمانی به جاذبه های گردشگری مختلفی نظیر مسجد و مدرسه آقابزرگ، خانه عباسیان، بازار سنتی و خانه بروجردی ها دسترسی داشته باشند.
در مجموع و با توجه به نکات ذکر شده باید گفت که اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان قادر است اقامتی فراموش‌نشدنی را برای گردشگرانی که دوست دارند در خانه ای تاریخی اقامت کنند، رقم بزند.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان تا مسجد آقا بزرگ: ۷۵۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان تا خانه تاریخی عباسیان: ۸۵۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان تا خانه تاریخی طباطبائی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۱.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی سرای کاسیان کاشان تا باغ فین کاشان: ۸ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است