search
menu

اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان
فاصله اقامتگاه سنتی پارسی کاشان تا اماکن مهم و تارخی شهر

درباره اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان


اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان یکی از خانه های قدیمی شهر تاریخی کاشان بوده است که دارای معماری دوره قاجار و پهلوی است. اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان؛ این بنای قدیمی در سال ۱۳۹۵ خریداری و به مدت بیش از یک سال با کاری فشرده در دست مرمت و بازسازی قرار گرفت. هدف از این پروژه احیای یکی از بناهای بافت سنتی شهر و پذیرش گردشگران ایرانی و خارجی در آن بوده تا بدین وسیله زندگی زیبا، آرام و بدور از استرس نسل های قبل در این فضا قابل لمس باشد.
با وجود مرمت این بنا، تمامی بافت قدیمی به همان شکل حفظ شده و فضایی دلنشین را برای اقامت و یا حتی صرف غذا و نوشیدنی در رستوران و یا کافه بام مجموعه را فراهم آورده است. اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان از نوروز ۱۳۹۷ خدمات رسانی به به گردشگران محترم را آغاز نموده است. بد نیست بدانید که اقامتگاه خانه پارسی کاشان دارای ۱۱ اتاق در سه طبقه است که ۱اتاق پنج تخته لوکس (شاه نشین با معماری چشم نواز)، ۵ اتاق سه تخته و ۵ اتاق دو تخته را در بر داشته و در در مجموع ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر را دارد که این تعداد در صورت لزوم تا ۳۵ نفر نیز قابل افزایش است. لازم به ذکر است که در جهت رفاه بیشتر میهمانان گرامی برای هر اتاق سرویس بهداشتی اختصاصی تعبیه شده است. از امکانات اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان می توان صبحانه، وای فای رایگان، سرویس بهداشتی اختصاصی، رستوران با غذاهای محلی و کافه بام با انواع نوشیدنی ها همراه با چشم اندازی زیبا به کل مجموعه را نام برد.
اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان در مرکز بافت تاریخی شهر کاشان واقع شده و فاصله بسیار کمی از بناهای تاریخی شهر دارد، بنابراین میهمانان این هتل برای بازدید از بیشتر آثار تاریخی شهر نیازی به استفاده از وسیله نقلیه ندارند و این امتیازی است مهم در جهت صرفه جویی در زمان برای گردشگران. از این گذشته، اقامت در فضای سنتی این اقامتگاه می تواند جوانان، نوجوانان و کودکانمان را با زندگی دلنشین قدیم آشنا کرده و تجربه ای خاطره انگیز را برای آنان فراهم آورد. از دیگر امکانات اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان می توان به تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه، سرویس بهداشتی فرنگی در محوطه، سالن صبحانه خوری، باغچه، حوض آب،تخت سنتی، اينترنت در اتاق، اینترنت در محوطه و لاندری نام برد. جالب است بدانید که کارکنان اقامتگاه سنتی خانه پارسی کاشان مسلط به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی هستند.

فاصله اقامتگاه سنتی پارسی کاشان تا اماکن مهم و تارخی شهر


مسجد تبریزی ها : ۵دقیقه با خودرو
خانه طباطبایی ها : ۵ دقیقه با خودرو
مقبره محتشم كاشاني : ۶ دقیقه با خودرو
خانه عباسیان : ۲ دقیقه با خودرو
مسجد و مدرسه آقابزرگ : ۳ دقیقه با خودرو
بازار کاشان : ۷ دقیقه با خودرو
خانه تاریخی آل یاسین : ۶ دقیقه با خودرو
خانه تاریخی بروجردیها : ۳ دقیقه با خودرو
باغ فین : ۱۱ دقیقه با خودرو

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است