search
menu

اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان

درباره اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان


اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان از جمله خانه های قدیمی و سنتی در کاشان است که قدمت آن به دوران پهلوی اول برمیگردد. کار بازسازی و مرمت این خانه تاریخی در سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در نهایت پس از یک سال فعالیت بی وقفه پروسه بازسازی و پایان رسید و در سال ۱۳۹۸ اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان فعالیت رسمی خود را به عنوان اقامتگاه سنتی در دل بافت تاریخی کاشان آغاز کرد. قرار گیری در بافت تاریخی از مزایای این هتل و اقامتگاه سنتی به شمار می رود زیرا میهمانان این هتل دسترسی بسیار راحتی به جاذبه های تاریخی و دیدنی کاشان مانند مدرسه آقا بزرگ و مسجد جامع خواهند داشت. معماری این اقامتگاه سنتی به خوبی نشانگر صمیمیت و صفای گذشته است اتاق های این هتل در عین این که نزدیک به هم قرار دارند حریم خصوصی خود را حفظ کردند.
اتاق های این اقامتگاه دور تا دور حیاط بزرگ آن را احاطه کرده و پنجره بسیاری از اتاق ها رو به حیاط و حوض بزرگ آبی رنگ آن باز می شود. معماری سنتی این هتل نه تنها در نمای ظاهری آن حفظ شده بلکه در داخل اتاق ها نیز به خوبی مشاهده می‌شود. گچ کاری های سنتی، نقاشی های اصیل و قدیمی ایرانی و شیشه های رنگی با درب های چوبی همگی حال و هوای گذشته را یادآور می شوند و به خوبی فرهنگ ایرانی را به نمایش می گذارند. گذشته از این اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان بستری فراهم آورده تا میهمانان و گردشگران بتوانند زیر نظر سرآشپز هتل تجربه آشپزی سنتی ایران و غذاهای سنتی کاشان را داشته باشند البته برای کسب این تجربه باید رزرو قبلی صورت گیرد. همچنین اقامتگاه بخشی از فضای خود را به فروشگاه اختصاص داده تامین آنان بتوانند انواع سوغات و صنایع دستی کاشانی مانند گلاب و عرقیجات، پارچه های دستبافت، ظروف سفالی و خاتم را تهیه کنند. در کنار حوض خانه حیاط کافی شاپ هتل قرار گرفته که میهمانان وسایل افراد می‌توانند تجربه نوشیدن دمنوش های سنتی ایرانی و سایر نوشیدنی ها را در فضای دنج و آرام حیاط اقامتگاه سنتی یاسمین راهب داشته باشند. میهمانان اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان در اتاق‌های این اقامتگاه به امکانات و خدمات فراوانی دسترسی خواهند داشت.
تمامی اتاق های اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. در داخل این اتاق ها خدمات روم سرویس و صبحانه به بیماران ارائه شده و میهمانان امکان اتصال و دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت. دیگر خدمات و امکانات اتاق های اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان شامل کمد لباس یخچال، میز تحریر، دمپایی، مینی بار رایگان و تلفن است. سرویس بهداشتی داخل اتاق های این اقامتگاه فرهنگی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند حوله مسواک شامپو و خمیر دندان است. میهمانان هتل یاسمین راهب با استفاده از خدمات تور هتل می توانند به تور های قمصر، ابیانه، شهر زیرزمینی نوش آباد، کویر مرنجاب و دریاچه نمک بروند. میهمانی که دارای اتومبیل شخصی هستند نیازی نیست که به دنبال جای پارک مناسب باشند زیرا اقامتگاه سنتی یاسمین راهب پارکینگ اختصاصی رایگانی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. اقامتگاه سنتی یاسمین راهب برخوردار است و پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان است. دیگر خدمات هتل یاسمین راهب شامل خدمات بیدار باش، خدمات تور و خدمات خانه داری است.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا آرامگاه سهراب سپهری: ۳۰دقیقه با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا مجموعه تاریخی نیاسر: ۳۰دقیقه با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا روستای ابیانه: ۳۰دقیقه با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا پایانه مسافربری: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا حمام فین: ۱۵ دقیقه با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا بازار تاریخی کاشان: ۵ دقیقه پیاده
فاصله اقامتگاه سنتی یاسمین راهب کاشان تا بازار سنتی: ۵ دقیقه پیاده

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است