search
menu

هتل سیاح کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیاح کاشان
اماکن نزدیک به هتل سیاح کاشان

درباره هتل سیاح کاشان


هتل سیاح کاشان از هتل‌های ۱ ستاره شهر کاشان است. این هتل نه تنها امکانات خوب و با کیفیتی دارد، بلکه هزینه اقامت در آن هم بسیار مقرون به صرفه بوده و کاملا معقولانه به نظر می‌رسد. یکی از نکات بسیار جالبی که همیشه در مورد Hotel Sayyah مطرح می‌شود، قدمت بسیار زیاد این هتل است. در واقع، هتل سیاح کاشان از سال ۱۳۵۵ فعالیت خودش را آغاز کرده و پس از چندین سال میزبانی و مهمان‌نوازی، اخیرا در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.
بدین ترتیب این هتل را می‌توان تلفیقی از تجربه چندین ساله و انرژی مضاعف حاصل از بازسازی دانست. قرارگیری هتل سیاح کاشان در مرکز شهر نیز دیگر مزیت بزرگ و مهم این اقامتگاه محسوب می‌شود که دسترسی مهمانان به نقاط مختلف از جمله مراکز تفریحی و تاریخی را بسیار ساده و سریع کرده است. رستوران هتل سیاح کاشان با ظرفیت ۴۰ نفر و با غذاهای عالی خود، به فاکتور مهمی در این هتل برای جلب رضایت مشتریان تبدیل شده است.
البته فضای این رستوران نیز بسیار دلنشین بوده و می‌تواند ثانیه به ثانیه حضور مهمانان را با آرامش و آسایش گره بزند. از طرفی دیگر، پارکینگ هتل سیاح کاشان نیز با ظرفیت ۵۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا بر امنیت اقامت آنها افزوده شود. در اتاق‌های شیک هتل سیاح کاشان، امکانات متنوعی از جمله مبل، تخت‌های نرم، کمد لباس، یخچال، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، حمام و لوازم بهداشتی گنجانده شده الزامات اولیه اقامت مهمانان کامل تامین شود. همچنین در فضاهای اشتراکی Hotel Sayyah امکانات دیگری مثل اتاق سیگار، فضای سبز، پارک کودک، آسانسور، صندوق امانات و لابی تعبیه شده است. از صرافی هتل سیاح کاشان برای تبدیل ارز و از مرکز خرید آن برای تهیه انواع وسایل شیک و باکیفیت می‌توان استفاده کرد. جالب است بدانید که این هتل مجهز به نمازخانه هم هست تا مهمانان فرایض دینی خود را به راحتی بر جای آورند.
نکته جالب‌تر هم اینکه تمامی امکانات هتل سیاح کاشان برای استفاده معلولین مناسب‌سازی شده تا این افراد نیز اقامت راحت و آسوده‌ای را در هتل محبوب خود تجربه نمایند. مهمانان کتاب‌خوان هتل سیاح کاشان، مراجعه به کتابخانه این هتل را یکی از بهترین تجربیات خود قلمداد می‌کنند. همچنین مهمانان هتل سیاح، کافی شاپ این اقامتگاه را هم محل مناسبی برای گذراندن اوقات خود می‌دانند. اگر می‌خواهید هتل سیاح کاشان را برای اقامت خودتان در سفر به این شهر برگزینید، پیشنهاد ما این است که از سرویس‌های مختلف این هتل نیز در تمامی لحظات اقامت خودتان استفاده نمایید.
سرویس‌هایی مثل خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، باربری، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تشریفات ویژه، بیدار باش، نظافت روزانه، تهیه بلیط و خشکشویی که همگی توسط کارکنان آموزش‌دیده و حرفه‌ای به مهمانان هتل سیاح کاشان ارائه می‌شوند. آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که هیچ هتل ۱ ستاره‌ای نمی‌تواند به اندازه هتل سیاح کاشان امکانات متنوع داشته باشد. هتلی که نه تنها امکاناتش تنوع بالایی دارد، بلکه هزینه اقامت در آن هم بسیار پایین بوده و از این رو، برای همه افراد می‌تواند یک گزینه ایده آل و مناسب باشد.

اماکن نزدیک به هتل سیاح کاشان


فاصله هتل سیاح کاشان تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل سیاح کاشان تا تاریخی طباطبایی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل سیاح کاشان تا تیمچه امین الدوله: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل سیاح کاشان تا مسجد و مدرسه آقابزرگ: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل سیاح کاشان تا رستوران انار: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل سیاح کاشان تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل سیاح کاشان تا رستوران سنتی عباسی: ۴.۴ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است