search
menu

اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان

درباره اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان


اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان از اقامتگاه‌های بومگردی شهر کاشان است. این اقامتگاه فوق العاده محبوب و دوست‌داشتنی در محله کوشک صفی واقع شده و به همین دلیل، فرصت اقامت در یکی از قدیمی‌ترین و باستانی‌ترین نقاط کشور را برای مهمانان خود آماده کرده است. این اقامتگاه که سال‌های بسیار زیادی محل زندگی افراد مختلف بوده و غم‌ها و شادی‌های فراوانی را تجربه نموده است، اکنون یکی از اصلی‌ترین نمادهای میزبانی و مهمان‌نوازی در شهر کاشان به حساب می‌آید. در فضای داخلی Atlasi House Hotel ۱۳ باب اتاق شیک و چشم‌نواز را می‌توان دید. اتاق‌هایی ۱ تا ۳ تخته که همگی به شکل هنرمندانه‌ای تزیین و دکور شده‌اند تا وقتی کسی پای در آنها می‌گذارد، هیجانی وصف‌ناذیر وجودش را فرا گیرد. در داخل این اتاق‌ها می‌توان انواع و اقسام امکانات و خدمات بسیار خوب و با کیفیت را مشاهده کرد.
امکاناتی مثل حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون، دراور، یخچال و مینی بار که استفاده از هر یک می‌تواند رفاه و راحتی اقامت در اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان را چندین برابر کند. همچنین در فضای مشترک Atlasi House Hotel نیز می‌توان گروه دیگری از امکانات این اقامتگاه مثل صندوق امانات، اتاق چمدان، تلفن و تلویزیون را دید. لازم به ذکر است که پرسنل حرفه‌ای اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان، خدماتی از قبیل باربری، تور، تاکسی سرویس، تهیه بلیط و ترانسفر به فرودگاه را با نهایت دقت و تمرکز تقدیم مهمانان این اقامتگاه می‌کنند. البته ناگفته نماند که همین کارکنان، هر روز صبحانه‌ای لذیذ برای مهمانان ناقامتگاه سنتی اطلسی کاشان مجهز به یک کافی شاپ بسیار شیک و لوکس هم هست. این کافی شاپ با فضای دنج خود، نقش پر رنگی در افزایش آرامش ذهنی مهمانان ایفا می‌کند.
از دیگر قسمت‌های اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان که توجهات بسیاری به خود جلب کرده‌اند می‌توان به لابی، باغچه‌های متقارن به همراه حوض، بادگیر و حوضخانه اشاره کرد. نقاط چشم‌نوازی که با زیبایی منحصر به فرد خود، تفاوت‌ها را برای اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان رقم زده‌اند. یکی دیگر از مزیت‌های خاص و جالب توجه اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان مختصات مکانی این اقامتگاه است. با توجه به این موضوع، دسترسی به نقاط مختلف شهر از جمله باغ فین، خانه عامری‌ها، خانه طباطبایی‌ها و چندین نقطه تاریخی دیگر به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی ممکن می‌شود. بدون تردید، ساختمان و در و پنجره چوبی اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان در کنار بخش‌های قدیمی آن که یادآور روزگاران گذشته هستند، محیطی بسیار جالب بوده و تجربه متفاوتی از سفر به یک شهر تاریخی و زیبا مثل کاشان و اقامت در مکانی دلنشین را تقدیم شما خواهند کرد. از این رو، به جرات می‌توان گفت که در کشوری با قدمت بیش از هفت هزار سال، اقامت در خانه‌ای که قدمتش بیش از ۲۰۰ سال است، لذت بسیار خاصی می‌تواند داشته باشد. بنابراین شکی نیست که افراد مختلف که با انتخاب شهر کاشان، قصد تجربه سفری به کوچه پس کوچه‌های تاریخی کشورمان را دارند، اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان را یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای خود می‌دانند.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا خانه عامری‌های کاشان: ۳۰۰متر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا خانه بروجردی‌ها: ۵۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا مسجد آقابزرگ: ۶۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا بازار سنتی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا بازار بزرگ صفویه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا ترمینال مسافربری: ۵.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا باغ و حمام فین کاشان: ۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا شهر زیرزمینی نوش آباد: ۱۳.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا فرودگاه: ۱۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان تا روستای قمصر: ۳۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است