search
menu

هتل آریانا کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آریانا کاشان
اماکن نزدیک به هتل آریانا کاشان

درباره هتل آریانا کاشان


هتل آریانا کاشان از هتل‌های ۴ ستاره و محبوب کاشان هست که همواره با آغوشی باز به استقبال مهمانان خود رفته و لحظاتی فراموش‌نشدنی برای آنها رقم می‌زند. این هتل که آمیزه‌ای بی‌نظیر از مهمان‌نوازی سنتی و مدرن است، چنان خود را در دل مهمانانش جا می‌کند که تعریف مزایا و محاسن آن را در تمامی محافل دوستانه شهر کاشان می‌توان شنید. بنایی که Ariana traditional hotel & Spa در آن به پذیرایی از مهمانان خود می‌پردازد، ساختمانی قدیمی است که از دوران قاجار در شهر کاشان به یادگار مانده است. بنابراین به جرات می‌توان گفت که خود ساختمان هتل آریانا کاشان صفحه‌ای از تاریخ کشورمان بوده و مطمئنا حرف‌های بسیار زیادی از سرگذشت خود می‌تواند نقل کند.
چنانچه گفته می‌شود عده زیادی سال‌ها در این بنا زندگی کرده‌اند. اما گذر زمان باعث تخریب آن شده و نهایتا در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی اساسی قرار گرفته تا هتل آریانا کاشان در این مکان برای مهمانان خودش دلبری کند. این ساختمان دارای بخش‌های متنوعی است که برجسته‌ترین آنها دو حیاط دلباز، دو بادگیر حیرت‌انگیز و یک زیرزمین می‌باشند. حوضخانه و اتاق‌های هتل که به شکل سنتی و فوق‌العاده چشم‌نواز دکور شده‌اند، همگی در حیاط قرار دارند. این اتاق‌ها پر از امکانات متنوع هستند که از بین آنها می‌توان به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلفن، کمد، انواع لوازم بهداشتی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون و چندین وسیله مهم و ضروری دیگر اشاره کرد. بنابراین با اقامت در این اتاق‌ها به هیچ وجه حس غریبی نداشته و با هر سلیقه‌ای که پای در این اتاق‌ها بگذارید، در کمترین زمان ممکن آن را مثل خانه خود خواهید یافت. جالب است بدانید که هر روز صبح، صبحانه‌ای بسیار لذیذ و خوش‌طعم به صورت رایگان در این اتاق‌ها سرو می‌شود. از دیگر امکانات کلی هتل می‌توان نخست به پارکینگ روباز آن اشاره کرد که رفت و آمد با خودرو را برای مهمانان آسان می‌کند.
همچنین وجود امکانات الکترونیکی مثل لباس‌شویی و دستگاه‌های پرینت، فتوکپی و فکس باعث مدرن شدن این اقامتگاه گشته‌اند. اما آنچه که هتل آریانا کاشان را از نظر همه منحصر به فرد کرده و عصاره مدرنیته را در این اقامتگاه سنتی افزایش داده، مرکز اسپای هتل است که بلااستثنا نظر تمامی مهمانان خوش ‌سلیقه هتل آریانا کاشان را به خود جلب می‌کند. درباره هتل آریانا کاشان بد نیست این را هم بدانید که اقامتگاه مد نظر در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر واقع شده است. به‌ گونه‌ای که با چند دقیقه پیاده روی یا استفاده از وسایل نقلیه می‌توان خود را به مساجد، مراکز تفریحی و سایر مکان‌های زیبای شهر کاشان رفت.
در کنار تمامی موارد ذکر شده، برخورد عالی کادر هتل، بهداشت و نظافت حاکم بر محیط داخلی و خارجی اقامتگاه، معماری جذاب و چندین مشخصه دیگر باعث شده که اقامت در هتل آریانا کاشان به تجربه‌ای خوب برای گردشگران تبدیل شود. البته بد نیست بدانید که هتل آریانا کاشان مجهز به کافی نت، خدمات CIP یا همان تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط، سیستم اطفای حریق، اتاق چمدان و سرویس تحویل روزنامه نیز می‌باشد. علاوه بر این، مراجعه به رستوران هتل آریانا کاشان و میل کردن انواع غذاهای خوشمزه و دلچسب در این مکان نیز لذتی نیست که به سادگی از آن گذشت. ناگفته نماند که در هتل آریانا کاشان، مهمانان می‌توانند به کافی شاپ روباز مراجعه کنند و لحظات آرامش‌بخشی سپری نمایند. همه اینها را اگر کنار هم قرار بدهیم، مطمئنا حاصل آن، تجربه‌ای سرشار از خاطره‌های شیرین و فراموش‌نشدنی خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل آریانا کاشان


فاصله هتل آریانا کاشان تا باغ فین: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل آریانا کاشان تا تپه سیلک: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل آریانا کاشان تا شهر زیر زمینی نوش آباد: ۳۰ کیلومتر
فاصله هتل آریانا کاشان تا فرودگاه: ۳۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است