search
menu

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا اماکن مهم شهر

درباره اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان


اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان در مرکز بافت تاریخی این شهر واقع شده است که قدمتی ۱۳۰ ساله دارد. اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند. جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان در اواخر سال ۱۳۹۶ مرمت و بازسازی آن به پایان رسیده و در نوروز سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. از بهترین مزیت ‌های اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان نزدیک بودن به مجموعه خانه‌ های تاریخی نظیر خانه طباطبائی‌ ها، خانه بروجردی‌ ها، حمام سلطان امیراحمد و دیگر جاذبه ‌های گردشگری می‌ باشد، به طوری که مهمان بدون نیاز به وسیله نقلیه و تنها با ۵ دقیقه پیاده روی قادر به بازدید از آن‌ها خواهد بود. همچنین برای بازدید از دیگر جاذبه های گردشگری نظیر باغ‌فین، قمصر، ابیانه وسیله نقلیه هتل در هر زمان در دسترس است.
این مجموعه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار پذیرای شما میهمانان گرامی می‌باشد. در سفرشان به شهر کاشان اگر علاقه به اقامت در خانه‌ای تاریخی اداشته باشید اقامتگاه سنتی آمیزرا کاشان بهترین انتخاب محسوب می شود.در ست است که اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان حدود ۱۳۰ سال قدمت دارد، اما با امکانات مدرنی مانند کولر گازی، تلوزیون، اینترنت تجهیز شده است. اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان در دل بافت تاریخی شهر قرار دارد و با اقامت در آن می ‌توانید پیاده به دیدن مهم‌ترین جاهای تاریخی کاشان بروید؛ از طرفی فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان با خیابان اصلی کمتر از یک‌دقیقه‌ است و برای دسترسی به تاکسی و رفتن به جاهای دورتر مشکلی نخواهید داشت.
در این میان یک نکته هیجان انگیزی هست که اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان حیاطی دنج با حوض آب کوچکی دارد که حس‌ و حال بودن در خانه‌ ای قدیمی را دو چندان می ‌کند. اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان با ترکیب فضای سنتی و امکانات مدرن تجربه متفاوتی را از اقامت در این شهر برایتان خواهد ساخت. لازم به ذکر است که تمام مسیر اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان آسفالت می باشد. اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد ولی مهمانان می توانند وسیله خود را مقابل درب اقامتگاه پارک کنند همچنین بد نیست بدانید که ماشین ها با دوربین مدار بسته داخل اقامتگاه قابل رویت می باشند پس جای نگرانی نیست. جالب است بدانید که صبحانه بصورت سلف سرویس است. سیستم سرمایشی اقامتگاه سنتی آمیرزا بصورت اسپلیت و سیستم گرمایشی بصورت شوفاژ می باشد. آخرین نکته اینکه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال کاملا بصورت رایگان می باشد.

فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا اماکن مهم شهر


فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا بازار بزرگ صفویه: ۶ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا مجتمع تجاری سبز: ۶ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا مسجد آقابزرگ کاشان: ۸ دقیقه با پیاده
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا خانه عامری های کاشان: ۹ دقیقه با پیاده
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا راه آهن کاشان: ۱۲ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا باغ فین و حمام فین کاشان: ۱۵ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا فرودگاه کاشان: ۲۲ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا مسجد جامع ابیانه: ۶۵ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا قلعه ابیانه: ۶۷ دقیقه با با ماشین
فاصله اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان تا موزه مردم شناسی ابیانه: ۶۸ دقیقه با با ماشین

امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است