search
menu

اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان

درباره اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان


اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان یکی از چندین خانه سنتی در کاشان است که در سال ۱۳۹۷ پس از عملیات بازسازی و مرمت افتتاح و در نوروز ۹۸ آماده پذیرایی از میهمانان بود. قدمت این خانه سنتی به دوران قاجار برمی‌گردد و به لطف بازسازی که به معماری اصیل خانه متعهد بود هنوز هم می‌توان سبک معماری دوران قاجار و تزئینات و معماری آن دوران مانند گچ بری ها و طاق های قوسی را در گوشه گوشه این اقامتگاه سنتی مشاهده کرد. نکته جالب در مورد این اقامتگاه سنتی حفظ اندرونی و بیرونی خانه به شکل قبل است که باعث شده فضاهای اقامتی متفاوت از یکدیگر و جذاب ایجاد شود. حتی دیوارهای اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان با طرح ها و نقش های ایرانی تزیین شده اند و به جذابیت این مجموعه افزوده اند. مسئولین و کارکنان این اقامتگاه سنتی تلاش می کنند تا آیین سنتی خانه های ایرانی را در این اقامتگاه حفظ کند حفظ کنند و از این طریق خاطره خوش گذشته را به یاد میهمانان ایرانی آورده و گردشگران خارجی را با بخشی از فرهنگ ایران زمین آشنا کنند. به طور مثال در ایام زمستان کرسی بسیار زیبایی در این اقامتگاه سنتی برقرار است.
جالب است بدانید اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان جزو محدود اقامتگاه های ایران و تنها اقامتگاهی در کاشان است که در کنار غذاهای حاوی گوشت، غذاهای گیاهی مختص گیاه خواران را سرو می کند. این اقامتگاه دو طبقه ۷ باب اتاق دارد که تمامی آن ها رو به حیاط سرسبز و دلباز اقامتگاه باز می شوند. تمامی اتاقهای اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان دارای سیستم تهویه مطبوع و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. میهمانان اقامتگاه سنتی امیر السلطنه به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، میز تحریر، رخت آویز، مینی بار با هزینه و آب رایگان در داخل اتاق ها دسترسی خواهند داشت. همچنین خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق های اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان ارائه شده و میهمانان در داخل اتاق ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت هتل را خواهند داشت.
اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان فاقد پارکینگ است و میهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند باید ماشین خود را با رعایت نکات امنیتی در کوچه و خیابان های کاشان پارک کنند. اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان خدمات گردشگری مانند خدمات تور را ارائه می‌دهد و میهمانانی که به دنبال کاشان گردی هستند می‌توانند از خدمات تور هتل استفاده کنند. میهمانانی که با فرزند دلبند خود به مسافرت رفته اند می توانند از بخش اتاق بازی هتل استفاده کنند تا دلبندشان احساس خستگی و بی حوصلگی نکند. دیگر خدمات اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان عبارتند از: خدمات تهیه بلیط، دسترسی به دستگاه فتو کپی و فکس، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و خدمات خانه داری. گرچه شاید به نظر اقامتگاه سنتی امیر السلطنه امکانات چندانی ندارن اما موقعیت مکانی این اقامتگاه و نزدیکی به بسیاری از جاذبه ها باعث شده تا میهمانان ار اقامت در این هتل راضی باشند. اقامتگاه سنتی امیر السلطنه کاشان از کادری آموزش دیده برخوردار است و بخش پذیرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان است.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا خانه تاریخی قرآن: ۰.۴کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا مسجد آقابزرگ : ۱.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا بازار بزرگ صفوی : ۱.۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا امامزاده عبدالله بن موسی جعفر : ۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا مسجد جامع :۲.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا خانه بروجردی ها : ۲.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا خانه تاج: ۲.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا خانه تاریخی عباسیان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا خانه طبایی ها: ۲.۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا باغ فین: ۹.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی امیرالسلطنه کاشان تا شهر زیر زمینی نوش آباد: ۱۳.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است