search
menu

هتل امیرکبیر کاشان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیرکبیر کاشان
اماکن نزدیک هتل امیر کبیر کاشان

درباره هتل امیرکبیر کاشان


هتل امیر کبیر کاشان از هتل‌های قدیمی و شناخته شده شهر کاشان است که نام خود را از روی شخصیتی ارزشمند از تاریخ ایران کهن الهام گرفته است. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۵۶ در خیابان امیر کبیر و نرسیده به باغ فین افتتاح شد. امیر کبیر فعالیت خود را از دوران گذشته تا سال ۱۳۹۶ ادامه داد اما در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را متوقف کرد تا به انجام برخی بازسازی‌ها پرداخته، سطح خدمات خود را ارتقاء داده و امکانات خود را به روز رسانی کند. امروزه این هتل با ۱۰۵ واحد اقامتی که مطابق با استانداردهای بین المللی و روز دنیا احداث شده‌اند آماده پذیرایی از میهمانان است. موقعیت مکانی هتل مزیت ویژه آن نسبت به سایر هتل‌ها است که دسترسی میهمانان را به جاذبه‌های کاشان بسیار آسان کرده است به طوری که موزه امیرکبیر و باغ فین تنها با چند دقیقه پیاده روی هم در دسترس خواهند بود.
هتل امیر کبیر رستورانی زیبا نیز دارد تا میهمانان برای صرف غذایی خوشمزه مجبور به ترک هتل نباشند. رستوران امیر کبیر ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ میهمان را دارد. میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به مسافرت می‌روند معمولا برای یافتن جای پارک دچار مشکل می‌شوند زیرا جای پارکی مناسب پیدا نمی‌کنند و یا مجبور به پرداخت هزینه خواهند بود. اما اگر هتل امیر کبیر را برای اقامت انتخاب کنند دیگر مجبور به تقبل این همه زحمت نخواهند بود زیرا امیر کبیر فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی هتل برای میهمانان در نظر گرفته است. پارکینگ هتل ظرفیت ۵۰ خودرو را دارد به صورت رایگان در اختیار میهمانان است.
میهمانان امیر کبیر در لابی هتل اکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت هتل امیر کبیر کاشان نه تنها رایگان است بلکه حجم مصرفی مشخصی نداشته و ه صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است. چشم اندازی که از اتاق‌های هتل امیر کبیر به چشم می‌خورد نمایی از محوطه هتل و خیابان است و اگر روی بالکن ایستاده و کمی سر خم شود می‌توان سرسبزی باغ فین را نیز دید. داخل اتاق‌های هتل امیر کبیر امکانات و خدمات مختلفی ارائه می‌شود. امکانات و خدماتی مانند کمد لباس، پاور سوئیچ، مبلمان، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی مورد نیاز، دمپایی، یخچال و مبلمان.
خبر خوشی که می‌توان به میهمانان چای خور داد این است که تمامی اتاق‌های هتل امیر کبیر کاشان به چای ساز مجهزاند. همچنین این اتاق‌ها همگی دارای سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند. تلویزیون نیز در اتاق‌های امیر کبیر وجود دارد و خدماتی مانند مینی بار( با هزینه)، روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق‌ها ارائه می‌شود تنها ایراد اتاق‌های هتل امیر کبیر کاشان را می‌توان در نبود صندوق امانات داخل اتاق‌ها دانست.
خدمات و امکانات دیگری که در هتل امیرکبیر کاشان وجود دارد و ارائه می‌شود عبارتند از: فروشگاه، اتاق چمدان، خدات باربری، صندوق امانات، کافی شاپ، سالن بیلیارد، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، چایخانه سنتی، لاندری( خشک شویی) و بسیاری خدمات و امکانات دیگر. امیر کبیر کاشان هتلی شش طبقه است و میهمانان برای رفت و آمد بین طبقات از آسانسور استفاده خواهد کرد. پذیرش هتل امیر کبیر کاشان به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و پذیرایی ازمیهمانان گرامی است.

اماکن نزدیک هتل امیر کبیر کاشان


فاصله هتل امیر کبیر کاشان تا باغ فین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل امیر کبیر کاشان تا حمام فین: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل امیر کبیر کاشان تا چشه سلیمانیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل امیر کبیر کاشان تا تپه سیلک کاشان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل امیر کبیر کاشان تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۶.۸ کیلومتر
فاصله هتل امیر کبیر کاشان تا بازار تاریخی کاشان: ۷.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است