search
menu

اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان (مرشدی ۲ )

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان (مرشدی ۲)
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)

درباره اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان (مرشدی ۲)


اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان یا خانه مرشدی ۲ از خانه های قدیمی کاشان است که مدتی را به سکوت گذراند و با گذشت زمان رو به تخریب بود تا اینکه در سال ۱۳۹۷ عملیات بازسازی و مرمت این خانه کهن آغاز شد. پس از اینکه عملیات بازسازی این خانه دویست و پنجاه ساله به پایان رسید، خانه ادیب به عنوان بخشی از مجموعه اقامتگاه سنتی مرشدی فعالیت رسمی خود را به عنوان اقامتگاه سنتی در کاشان تاریخی آغاز کرد. به عبارتی خانه ادیب شعبه دوم خانه مرشدی است که با نام خانه مرشدی ۲ نیز شناخته می شود. این اقامتگاه سنتی با سیستمی مشابه خانه مرشدی اداره می شود و با امکانات و خدماتی که ارائه می دهد در تلاش است تا میهمانان اقامتی دلپذیر و خاطره انگیز در شهر زیبای کاشان را تجربه کنند. اقامتگاه سنتی خانه ادیب جدایی از دنیای پر زرق و برق امروزی تلاش کرد تا بافت تاریخی و سنتی خانه را حفظ کند و در نتیجه این اقامتگاه سنتی در نهایت سادگی خود امکانات فراوانی را به میهمانان ارائه می‌کند.
گرچه این خانه سنتی آینه کاری ها و ظریف کاری های قدیمی را ندارد اما شیشه های رنگی، درب های چوبی و طاقچه های داخل دیوارها در بهترین حالت خود توانسته‌اند حال و هوای خانه های سنتی ایرانی را منتقل کنند. میهمانان که با ماشین شخصی خود به کاشان سفر کرده اند با اقامت در اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان دیگر نیازی به یافتن جای پارک یا پارکینگ مناسب نخواهند داشت زیرا اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان پارکینگ اختصاصی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است این پارکینگ گرچه ظرفیت بسیار محدود هفت خود را دارد اما پارکینگ اختصاصی اقامتگاه بوده و به صورت رایگان در اختیار میهمانان است.
اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان با فراهم آوردن امکانات مختلف در داخل اتاق ها نهایت تلاش خود را به کار برده تا میهمانان اقامتی راحت و دلپذیر در خانه ادیب داشته و این اقامتگاه را مانند خانه خود بدانند. امکانات داخل اتاق های اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان شامل مبلمان، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، آب رایگان، میز تحریر، آشپزخانه و مینی بار است. تمامی اتاق های اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان دارای سیستم تهویه مطبوع مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. سرویس بهداشتی داخل اتاق های اقامتگاه سنتی خانه ادیب فرنگی بوده و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مانند حوله، مسواک، شامپو، صابون و غیره است. میهمانان در اتاق های خانه ادیب امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان اقامتگاه را خواهند داشت. اگر میهمانان به دنبال جایی برای دریافت خدمات گردشگری و مسافرتی باشند نیازی به طی مسافت طولانی ندارند زیرا در خانه ادیب خدمات تهیه بلیط و خدمات تور به بیماران ارائه می شود.
همین آسودگی در دسترسی به خدمات برای مهمانانی که به دنبال صرافی برای تبدیل ارز هستند نیز وجود دارد چون اقامتگاه خانه ادیب کاشان صرافی اختصاصی برای میهمانان خود ایجاد کرده است. دیگر خدمات اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان عبارتند از: صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات خانه داری و خدمات لاندری(خشک‌شویی). اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان و خانه مرشدی های ۲ از کادری حرفه ای و خوش برخوردی برخوردار است که در تلاشند میهمانان اقامت خوشایندی را در این خانه سنتی تجربه کنند.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)


فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲) تا خانه تاریخی عباسیان: ۰.۳کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)تا حمام سلطان امیراحمد: ۰.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)تا مسجد آقا بزرگ کاشان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲) تا مسجد جامع: ۱.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)تا تیمچه امین‌الدوله: ۱.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)تا مسجد تاریخی میرعماد: ۱.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)تا خانه تاریخی آل یاسین: ۲.۲ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲) تا موزه امیرکبیر و باغ فین: ۷.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲) تا چشمه سلیمانیه: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی خانه ادیب کاشان( مرشدی ۲)تا روستای ابیانه: ۷۹.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است