search
menu

هتل ابیانه ابیانه

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ابیانه کاشان
اماکن نزدیک به هتل ابیانه کاشان

درباره هتل ابیانه کاشان


هتل ابیانه کاشان یکی از هتل‌های سه ستاره و مقرون‌به‌صرفه شهر تاریخی کاشان است که با داشتن امکاناتی مختلف و خدماتی متنوع قادر است میزبانی درخور برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی باشد. هتل ابیانه کاشان، همان‌طور که از نام آن مشخص است، در شهرستان نطنز و در روستای تاریخی و جذاب ابیانه واقع شده است. این هتل از ۳۰ واحد اقامتی تمیز و نورگیری تشکیل شده‌ که هر یک با داشتن دکوراسیونی جذاب و نمایی دیدنی، چشم‌انداز بسیار جذابی را از شهر زیبای ابیانه به میهمانان عرضه و اقامتی لذت‌بخش و آسوده را پیشکش گردشگران می‌کنند.
گفتنی است که میهمانان هتل ابیانه کاشان در هنگام پذیرش می‌توانند اتاق موردنظر خود را با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود- از میان پلان‌ها و گزینه‌های اقامتی مختلفی چون اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته و سوئیت چهار نفره برگزیده و لذت اقامت در هتلی جذاب و خوش‌منظره را تجربه کنند.
اما هتل ابیانه کاشان چقدر قدمت دارد؟ به دلیل استفاده از مصالح بومی در ساخت هتل ابیانه، ظاهر هتل ممکن است فریبنده باشد و به بیننده این حس را القا کند که هتل ابیانه از قدمت بالایی برخوردار است. اما حقیقت چیز دیگری است: تنها ۱۳ سال از عمر هتل ابیانه کاشان می‌گذرد. باوجوداینکه این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید، اما چند سال بعد نیز مجدداً مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات مختلف دیگری به آن افزوده شود.
اکنون شاید بپرسید که هتل ابیانه چه امکاناتی دارد. امروزه از هر هتل سه ستاره‌ای انتظار می‌رود که پارکینگی رایگان و جادار را به میهمانان خود عرضه کند؛ پارکینگ هتل ابیانه کاشان نیز با ظرفیت ۲۰ خودرو، قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده کند. علاوه بر پارکینگ، داشتن رستورانی باکیفیت و تمیز نیز از مزایای هر هتلی بشمار می‌رود و هتل ابیانه کاشان نیز از چنین مزیتی بهره‌مند است. رستوران سنتی هتل ابیانه با معماری جذاب و فضای راحت و دنج خود، تجربه چشیدن غذاهای خوشمزه ایرانی را در ذهن هر گردشگری ماندگار خواهد کرد. علاوه بر رستوران سنتی، رستوران دیگری نیز در هتل ابیانه کاشان تعبیه شده است که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا غذای خود را در فضای باز و در آب‌وهوای مطبوع دامنه کوه‌های کرکس میل کنند.
مانند سایر هتل‌های سه ستاره خوب کشورمان، هتل ابیانه کاشان نیز کافی‌شاپی دنج و راحت را برای میهمانان خود فراهم آورده تا میهمانان هتل در فضای دل‌نشین آن به گفتگو و نوشیدن دم‌نوش‌ها و نوشیدنی‌های دلخواه خود بپردازند و از اوقات خود در هتل لذت ببرند. همچنین برای رفاه حال شما عزیزان، دستگاه خودپردازی نیز در هتل تعبیه شده تا دریافت پول نقد نیز در محیط امن هتل صورت گرفته و از این بابت نیز نیاز میهمانان هتل به یافتن خودپرداز رفع گردد.
حال که با امکانات بیرونی هتل آشنا شدید، بهتر است برخی از امکانات واحدهای اقامتی هتل ابیانه کاشان را برای شما برشماریم. در ابتدا باید گفت که تمامی واحدهای اقامتی هتل ابیانه کاشان از نمایی زیبا و چشم‌اندازی دیدنی بهره‌مند بوده و به زیبایی و سادگی طراحی و دکور شده‌اند. علاوه بر مبلمانی شیک و تختخوابی نرم، هر یک از اتاق‌های هتل به اسباب و لوازمی چون دراور، آباژور، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن، لوازم بهداشتی برای استحمام و سیستم سرمایش و گرمایشی مناسب مجهز شده‌اند. همچنین تمامی نقاط هتل به اینترنت وایفای متصل بوده و میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند از اینترنت وایفای رایگان هتل نیز بهره‌مند گردند.
همان‌طور که گفته شد، اقامت در هتل ابیانه کاشان مزایای بسیاری را در خود دارد و اگر در پی یافتن هتل خوش‌منظره و مقرون‌به‌صرفه‌ای در شهر تاریخی کاشان هستید، هتل ابیانه کاشان با امکانات فراوان و کارکنان مجرب خود می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اماکن نزدیک به هتل ابیانه کاشان


فاصله هتل ابیانه کاشان تا مسجد حاجتگاه: ۱۵۰ متر
فاصله هتل ابیانه کاشان تا چشمه ابیانه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل ابیانه کاشان تا غار پریان: ۹ کیلومتر
فاصله هتل ابیانه کاشان تا نطنز: ۴۲ کیلومتر
فاصله هتل ابیانه کاشان تا آران و بیدگل: ۸۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است