search
menu

اقامتگاه سنتی سروا کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
اقامتگاه سنتی سروا کاشان
اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی سروا کاشان

اقامتگاه سنتی سروا کاشان


اقامتگاه سنتی سروا کاشان در شهر زیبای کاشان قرار دارد که قدمت آن به ۲۰۰ سال پیش برمی گردد، در مرمت و بازسازی این اقامتگاه سعی شده که معماری تاریخی آن حفظ شود و مصالح به کار رفته در ساخت بنا بومی می باشد. بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی سروا کاشان در مساحتی ۲۳۰ متر مربعی و به شکل یک ذوزنقه قرار گرفته است. این اقامتگاه در شرق و شمال نبش کوچه است و از هر کوچه در های ورودی تعبیه شده است. اقامتگاه بوم گردی سروا کاشان شامل ۵ واحد است و در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۶ گردشگر را دارد.
از جمله امکانات ارائه شده در اقامتگاه بوم گردی سروا کاشان می توان به اینترنت نامحدود موجود در لابی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی در هر اتاق، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور و پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد. همچنین در صورن سفارش و هماهنگی قبلی امکان سرو غذای خوشمزه محلی شهر کاشان مانند کوفته آب سماق کاشانی، چلو دیزی، جوجویی تاس کباب کاشانی، خورش نخود آله و آبگوشت لوبیا سفید نیز فراهم است.
لازم به ذکر است به دلیل قرار گیری این اقامتگاه بوم گردی در بافت تاریخی و کوچه های باریک و سنتی کاشان دسترسی به وسیله ماشین تا مقابل درب این اقامتگاه به سختی امکان پذیر است. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی سروا کاشان دارای یک دالان ورودی، ایوانی زیبا، یک حیاط مرکزی است که در وسط آن حوضی زیبا و همیشه پر آب قرارگرفته است. ورودی شرقی آن به وسیله یک دالان با شیب کم و ورودی شمالی به شکل سر راست به هشتی منتهی می شوند، از همین رو تمامی ورودی ها در سطح های مختلفی به فضای این اقامتگاه وارد می شوند.
حیاط اقامتگاه سنتی سروا کاشان دارای تخت های چوبی زیبا برای استراحت و صرف نوشیدنی گردشگران مهیا شده است و شما می توانید در هنگام شب در این حیاط سرسبز از بافت قدیمی و حال و هوای سنتی این اقامتگاه لذت ببرید. بهتر است بدانید که هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان می باشد. در ایام پیک کل هزینه برای کنسل کردن دریافت می شود. تا ۷۲ ساعت قبل از روز اقامت ۱۰ درصد هزینه ، ۴۸ ساعت قبل ۴۰ درصد و ۲۴ ساعت قبل کل هزینه دریافت می شود.

اماکن نزدیک به اقامتگاه سنتی سروا کاشان


فاصله اقامتگاه سنتی سروا کاشان تا خانه تاریخی حسینی: ۴۰۰ متر ( ۲ دقیقه )
فاصله اقامتگاه سنتی سروا کاشان تا خانه عامری های کاشان: ۵۰۰ متر ( ۳ دقیقه )
فاصله اقامتگاه سنتی سروا کاشان تا خانه بروجردی ها: ۶۰۰ متر ( ۳ دقیقه )
فاصله اقامتگاه سنتی سروا کاشان تا مسجد آقابزرگ کاشان: ۸۰۰ متر ( ۴ دقیقه )
فاصله اقامتگاه سنتی سروا کاشان تا خانه تاریخی عباسیان: ۷۰۰ متر ( ۴ دقیقه )
فاصله اقامتگاه سنتی سروا کاشان تا بازار سنتی کاشان ۹۵۰ متر ( ۵ دقیقه )


امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است