search
menu

هتل صخره ای هما کندوان تبریز

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صخره‌ای هما کندوان
سوئیت‌های هتل صخره‌ای هما کندوان
نکات کلی درباره هتل صخره‌ای هما کندوان
موقعیت مکانی هتل صخره‌ای هما کندوان
اماکن نزدیک به هتل صخره‌ای هما کندوان

درباره هتل صخره‌ای هما کندوان


هتل صخره‌ای هما کندوان از هتل‌های ۵ ستاره روستای کندوان است. این هتل دوست داشتنی و محبوب با عملی کردن ایده اقامت در دل صخره‌ها، کاری کرده که مهمانانش بتوانند طعم زندگی روستایی و سفر در تاریخ را به خوبی بچشند. به همین دلیل اکثر افرادی که به دنبال خرید بلیط هواپیما تبریز و سفر به کندوان هستند، همواره سوالاتی درباره نحوه و امکان رزرو سوئیت در Homa Hotel Kandovan می‌پرسند. از این رو، مطلب زیر سعی دارد که بهترین راهنمایی‌ها را در اختیار گردشگران بگذارد.

سوئیت‌های هتل صخره‌ای هما کندوان


هتل صخره‌ای هما کندوان مجهز به دو باب سوئیت بسیار زیبا و دلگشا است. این دو سوئیت مجموعا می‌توانند از ۲۰ مهمان میزبانی می‌کنند. در این سوئیت‌ها آشپزخانه‌ای تعبیه شده تا مهمانان لذت آشپزی زیر سقف سنگی خانه‌های روستای کندوان را تجربه کنند. ظروف تر و تمیز، گاز، یخچال، هود و سایر وسایل مور نیاز برای آشپزی در این مکان به خوبی فراهم آورده شده‌اند. از طرفی دیگر، در هر دو سوئیت این هتل امکاناتی مثل میز ناهارخوری، تلویزیون، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی ارائه می‌شوند. هر دو سوئیت مجهز به سیستم کف گرمایی هستند تا در فصل زمستان هوای داخل آنها کاملا گرم و دلنشین باشد. لازم به ذکر است که یکی از این سوئیت‌ها با نام سوئیت VIP در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد که دارای جکوزی، کرسی و تخت ۲ نفره است. ناگفته نماند که آب حمام و جکوزی در سوئیت‌های هتل صخره‌ای هما کندوان نشات گرفته از آب معدنی معروف شهر کندوان است. آبی که دلیل سفر خیلی‌ها به روستای کندوان محسوب می‌شود.

نکات کلی درباره هتل صخره‌ای هما کندوان


از آنجایی که روستای کندوان فاصله زیادی با مرکز شهر تبریز دارد، اکثر گردشگرانی که بلیط هواپیما خریده و قصد بازدید از این روستا را دارند به ناچار از خودروی شخصی برای دسترسی به آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل، هتل صخره‌ای هما کندوان پارکینگ غیر مسقفی برای این افراد در نظر گرفته است. با توجه به جذاب بودن این هتل، معمولا مهمانان خارجی زیادی به آن مراجعه می‌کنند، که همین موضوع باعث شده کارکنان هتل صخره‌ای هما کندوان کاملا به زبان انگلیسی مسلط باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از مزایای راهنمای تور نیز در این هتل استفاده کنید. سرویس اینترنت بی سیم نیز به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. نکته جالبی که بهتر است در مورد هتل صخره‌ای هما کندوان بدانید این است که اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۲ سال هیچ هزینه‌ای ندارد. شما می‌توانید از وعده صبحانه در این هتل لذت ببرید و با خوردن غذاهای محلی لذیذ و دلچسب، روز خود را با انرژی شگفت انگیزی آغاز کنید و سپس در هوای مطبوع و دلنشین روستای کندوان به تماشای زیبایی‌های متنوع این روستای تاریخی و توریستی بروید. لازم به ذکر است که زمان تحویل اتاق در هتل صخره‌ای هما کندوان ساعت ۱۴ هر روز و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ است.

موقعیت مکانی هتل صخره‌ای هما کندوان


هتل صخره‌ای هما کندوان در یکی از نقاط ایده‌ آل این روستا واقع شده و از این رو دسترسی بسیار خوبی به رستوران‌های بسیار خوب این روستا دارد. از این رو، شما در هر ساعتی از روز می‌توانید با اندکی پیاده روی خود را به این رستوران‌ها برسانید و از میل کردن غذاهای سنتی و خوشمزه آنجا لذت ببرید. ناگفته نماند که از این هتل تا مرکز روستای کندوان و همچنین رودخانه این روستا راه چندانی نیست.

اماکن نزدیک به هتل صخره‌ای هما کندوان


فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا روستای کندوان: ۱۰۰ متر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۴۸ کیلومتر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا مرکز شهر تبریز: ۵۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا پایانه مسافربری تبریز: ۵۱ کیلومتر
فاصله هتل صخره‌ای هما کندوان تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۵۵٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است