search
menu

هتل پارادایس کلیبر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارادایس کلیبر
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارادایس کلیبر

درباره هتل پارادایس کلیبر


هتل پارادایس کلیبر (Hotel Paradise Kaleybar) اقامتگاهی است لوکس و تازه تاسیس واقع در شهر توریستی و دیدنی کلیبر که از ۵۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به کلیه تجهیزات اقامتی و طیف وسیعی از امکانات رفاهی نظیر رستوران، استخر و پارکینگ برای میزبانی و پذیرایی از گردشگرانی که بلیط هواپیما تبریز را برای اقامتی بیادماندنی در شهر خوش آب و هوای کلیبر خریداری می کنند، بهره جسته است. از آنجایی که این هتل چهار ستاره در مکانی مرتفع احداث گردیده است، به کل شهر اشراف دارد و چشم اندازی شگفت انگیز از شهر خوش منظره کلیبر را در پنجره واحدهای اقامتی خود قاب گرفته است.

امکانات رفاهی هتل


در بخش امکانات رفاهی، هتل پارادایس کلیبر هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است اقامتی آسوده را برای میهمانان خود رقم بزند. از سالن همایش و تالار برگزاری عقد و عروسی گرفته تا فضای سبز و نمازخانه، هرآنچه گردشگران و خریداران بلیط هواپیما برای اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز بدان نیاز داشته باشند، در محوطه هتل در دسترسشان قرار خواهد داشت.
استخر و سونا و جکوزی از امکاناتی است که به ندرت در هتلی در این منطقه یافت می شود و هتل پارادایس کلیبر با ارائه چنین امکاناتی توانسته که خود را از دیگر رقبا متمایز سازد. گفتنی است که در محوطه وسیع و ۴۲۰۰ متری هتل، پارکینگی مناسب با ظرفیتی حدود ۴۰ خودرو گنجانده شده است تا گردشگرانی که از طریق خودروی شخصی خود به این هتل دسترسی پیدا می کنند، نیز از بابت یافتن مکانی برای پارک وسیله نقلیه خود مشکلی نداشته باشند. از دیگر امکانات هتل پارادایس کلیبر می‌توان به کافی شاپ، صندوق امانات، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) و دستگاه فکس و پرینت اشاره کرد.

رستوران هتل


به لطف وجود رستورانی بسیار مناسب در هتل پارادایس کلیبر، دغدغه یافتن رستورانی باکیفیت در این منطقه به کلی از میان رفته است. این رستوران که در طبقه همکف هتل واقع شده است، از ظرفیتی برابر با ۲۰۰ نفر برخوردار بوده و قادر است لحظات شیرین اقامت در هتل پارادایس کلیبر را با طعم لذیذ غذاهای چرب و چیلی و خوش عطر و طعم خود تا ابد در ذهن ماندگار سازد. وجود کارکنانی مجرب و متعهد و سرآشپزان ماهر و کاربلدی که غذایی سالم را با استفاده از مواد اولیه تازه در محیطی پاکیزه طبخ می کنند، موجب گردیده است که صرف غذا در رستوران هتل خود به تنهایی به دلیلی برای اقامت در این اقامتگاه مبدل گردد.

خدمات رفاهی هتل


افزون بر امکانات یاد شده، خدمات رفاهی فراوانی نیز در هتل پارادایس کلیبر پیشکش میهمانان خواهد شد. خدماتی از قبیل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت پرسرعت وایفای (رایگان)، خانه داری و نظافت، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس، باربری و بیدارباش به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد گشت تا آسایش و رفاه مطلق را در طول اقامت در هتل پارادایس کلیبر تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


همان گونه که پیش تر نیز ذکر گردید، تعداد ۵۰ باب واحد اقامتی متشکل از سوئیت هایی مجلل با دکوراسیونی تماشایی و اتاق هایی دلباز با نمایی شگفت انگیز و منحصربفرد به میهمانان هتل ارائه خواهد شد. لازم است ذکر گردد که به دلیل تازه تاسیس بودن هتل پارادایس کلیبر (سال تاسیس:۱۳۹۳)، کلیه واحدهای اقامتی هتل در شرایط ظاهری بسیار مطلوبی بسر می برند و به زیبایی با انواع و اقسام تجهیزات رفاهی و اقامتی از قبیل: مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، چای ساز، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، رخت آویز و غیره چیدمان گردیده اند. ناگفته نماند که تمامی اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز و به سیستم پیشرفته اعلام حریق تجهیز گردیده اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارادایس کلیبر


فاصله هتل تا پارک کلیبرنیا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک باز: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مقبره امامزاده کلیبر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بابک: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی مکیدی: ۲۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است