search
menu

متل ائل یوردی کلیبر تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره متل ائل یوردی کلیبر
اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله متل ائل یوردی کلیبر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره متل ائل یوردی کلیبر


متل ائل یوردی یکی از هتل های نسبتا تازه ساخت کلیبر در نزدیکی یکی از تماشایی ترین و جذاب ترین جاهای دیدنی این شهر است. بدون شک هر طبیعت گرد و کوه پیمایی با جنگل ارسباران و جاذبه های آن منطقه آشنایی دارد. یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های این منطقه دژی به نام قلعه بابک است که در دل این جنگل ها و بر فراز یکی از مرتفع ترین کوه های این منطقه بنا شده و همه ساله میزبان تعداد فراوان گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما به تبریز سفر کرده و دوست دارند از جاذبه های دیدنی شهرهای اطراف آن نیز بازدید کنند.
اگر به دنبال مقصدی جذاب برای گذراندن تعطیلات هستید، کلیبر مقصدی عالی برایتان خواهد بود. این شهر به لطف جنگل های ارسباران جزو خوش آب و هواترین مناطق ایران است که در هر فصل از سال جذابیت خاص خود را دارد و متل ائل یوردی یکی از اقامتگاه هایی است که رویای زندگی در دل جنگل را برای شما به واقعیت تبدیل می کند. تصور کنید صبحتان را با نسیم خنک کوهستانی آغاز کرده اید و مه صبحگاهی منطقه فرش قرمزی برایتان پهن کرده تا مسیر رویایی خود به قلعه بابک و جنگل ارسباران ادامه دهید. هنگام سفر به این منطقه دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید!

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل ائل یوردی زیر مجموعه ای از کمپ گردشگری ائل یوردی با ۲۰ اتاق و سوئیت مختلف است. تمامی اتاق ها مبله و دارای امکاناتی مانند یخچال و رخت آویز هستند. قطعا نوشیدن فنجانی چای اول صبح در اقامتگاهی که رو به جنگل ها و کوه ها است لذت خاصی دارد به همین دلیل ائل یوردی در تمامی اتاق ها و سوئیت های خود چای ساز قرار داده است. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع اند و مهمانان در تمامی واحدها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. تلویزیون ال ای دی، شوفاژ، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی در تمامی واحدها وجود دارد اما اگر خواهان امکانات بیشتری مانند بالکن و آشپزخانه با وسیله های پخت و پز هستید،‌ بهتر است سوئیت های هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

رستوران هتل


متل ائل یوردی در رستوران خود انواع غذاهای سنتی ایرانی را سرو کرده و مهمانان این امکان را دارند تا با اقامت در این متل طعم غذاهای محلی کلیبر تبریز را بچشند. علاوه بر این انواع دمنوش های گیاهی و سنتی نیز برای نوش جان کردن وجود دارد.

امکانات و خدمات کلی هتل


متل Elyurdi برای مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند پارکینگ روبازی در محوطه ایجاد کرده است. برای مهمانانی با خرید بلیط هواپیما تبریز به کلیبر سفر کرده اند خدمات گردشگری مانند خدمات تور و خدمات تهیه بلیط ارائه می شود. برای بازدید از قلعه بابک و سایر جاهای دیدنی کلیبر است سرویس ایاب و ذهاب ویژه ای ایجاد شده است. اگر وسیله ارزشمندی همراه خود دارید نگران امنیتش نباشید می توانید آن را در صندوق امانات هتل به امانت بگذارید. در طبقه همکف هتل لابی نسبتا کوچکی وجود دارد و مهمانان در آن به امکاناتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر، تلویزیون و اینترنت دسترسی خواهند داشت. خدمات برای معمولان، خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات و امکانات این هتلند. اگر به کلیبر سفر کردید حتما از ذغال اخته که جزو محصولات خاص این منطقه است تهیه و نوش جان کنید.

فاصله متل ائل یوردی کلیبر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کمپ توریستی قلعه دره سی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه بابک: ۵ کیلومتر
فاصله تا کلیبر: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار گلوسنگ: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا روستای گلوسنگ: ۱۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار گوار: ۳۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است