search
menu

هتل گیلبرتون جلفا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گیلبرتون جلفا
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیلبرتون جلفا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل گیلبرتون جلفا


هتل گیلبرتون جلفا، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی است که امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان فراهم کرده و اقامتی راحت و دلنشین برایشان تأمین می نماید. این هتل بنای نو دارد و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است. بنابراین امکانات در نظر گرفته شده در آن شیک و به روز هستند. موقعیت مکانی هتل نیز در منطقه آزاد ارس بسیار خوب است و به بسیاری از مراکز خرید و جاذبه های جذاب طبیعی دسترسی سریع و آسان دارد. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خوشنودی در هتل اقامت داشته باشند.

امکانات عمومی هتل


امکاناتی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده اند، از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند. از آن جایی که شهر مرز جلفا در منطقه آزاد ارس واقع شده است، در کنار تجارت و مراکز خرید متنوع، جاذبه های طبیعی و تاریحی بسیار زیبا و شگفت انگیز نیز دارد. اکثر گردشگران نیز بلیط هواپیما تبریز را برای سفر به جلفا خریداری می کنند و دوست دارند علاوه بر گشت و گذار در طبیعت بکر و زیبای جلفا، اجناس و کالاهای گوناگون با قیمت های بسیار معقول و ارزان بخرند. آب و هوای منطقه ارس خنک و دلنشین است و در فصل بهار همراه با رویش لاله های قرمز رنگ حال و هوای رویایی به خود می گیرد. مهمانانی که قصد دارند در سفر به جلفا اقامتی راحت و مقرون به صرفه داشته باشند، می توانند هتل گیلبرتون جلفا را انتخاب و رزرو کنند.
در این هتل اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود در اختیار مهمانان قرار داده می شود. در لابی هتل برای آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، تلویزیون، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، صندوق امانات، اتاق چمدان، فروشگاه، تلفن (داخلی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده اند. پیذرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل فتوکپی، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش مهمانان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


در بنای هفت طبقه ای هتل ۱۲ واحد اقامتی وجود دارند که در مجموع ۵۴ تخت در آن ها تعبیه شده اند. انواع اتاق ها با امکانات متنوع در این هتل قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت های دونفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره هستند. اکثر اتاق ها بالکن دارند و منظره مقابلشان را خیابان، کوچه، دشت، کوه و رودخانه تشکیل می دهد.
در همه اتاق ها امکانات رفاهی مناسب مانند مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، چای ساز، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی دیجیتال، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی بار (با هزینه)، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار)، دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) و اینترنت وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. اتاق های دارای آشپزخانه هستند و مهمانان می توانند با استفاده از لوازم آشپزخانه موجود به آشپزی بپردازند.

رستوران هتل


در طبقه دوم هتل یک رستوران با ظرفیت ۶۰نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان آماده و سرو می کند. مهمانان می توانند غذای مورد علاقه شان را از منوی رستوران انتخاب کرده و سفارش دهند. وعده صبحانه نیز همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار داده می شود. علاوه بر این، یک کافی شاپ نیز در هتل فعالیت می کند که مکان مناسبی برای استراحت و امتحان کردن انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم است.

فاصله هتل گیلبرتون جلفا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار روس ها: ۴۵۰متر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر جلفا: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک و شهربازی جلفا: ۷۵۰ متر
فاصله تا کلیسای چوپان: ۹٫۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت استپانوس:۲۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار آسیاب خرابه جلفا: ۳۲٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است