search
menu

هتل چیپال جلفا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل چیپال جلفا
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چیپال جلفا تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل چیپال جلفا


هتل آپارتمان چیپال جلفا، یک هتل ۳ ستاره زیبا در شهر مرزی جلفا، استان آذربایجان شرقی است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی متنوع سعی در تأمین اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل در مهرماه سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و بنای نو و مستحکم ۷ طبقه‌ای دارد. امکاناتی که در هتل در نظر گرفته شده‌اند، شیک و مناسب هستند. ازآنجایی‌که بیشتر گردشگران بلیط هواپیما تبریز را برای سفر به جلفا می‌خرند تا در کنار بازدید از جاذبه‌های طبیعی جلفا، به خرید اجناس و کالاهای مختلف باقیمت‌های بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه از فروشگاه‌های جلفا پردازند، با اقامت در این هتل می‌توانند به بسیاری از مراکز خرید و بازارها دسترسی سریع و آسان داشته باشند. پرسنل زحمتکش و مجرب هتل نیز در حال تلاش هستند تا رضایت و خوشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


این هتل با توجه به درجه ۳ ستاره‌ای خود، از امکانات مناسب و شایسته برخوردار است. مهمانان می‌توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشند و امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل با ظرفیت ۵۰ نفر، در طبقه همکف واقع شده و جایی است که مهمانان در آن مورد استقبال قرار گرفته و پذیرش می‌شوند. برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در لابی امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش‌کن، اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، تلفن، تاکسی‌سرویس، زنگ هشدار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده‌اند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان برای دریافت هرگونه خدمات نظیر لاندری، خشک‌شویی، فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش خوش‌برخورد و صمیمی هستند و سعی می‌کنند مهمانان را به‌خوبی راهنمایی کنند.

اتاق‌های هتل


در ۷ طبقه ساختمان این هتل آپارتمان درمجموع ۲۷ اتاق وجود دارد و داخل آن‌ها ۷۶ تخت تعبیه شده‌اند. همه اتاق‌ها با اسباب و لوازم استاندارد و نو چیدمان یافته‌اند و دکوراسیون ساده و دل‌نشینی دارند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان می‌توانند در این هتل با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان اتاق مدنظر خود را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دوتخته دبل، اتاق‌های دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت VIP چهار نفره هستند. دید اتاق‌ها را منظره خیابان تشکیل می‌دهد و استعمال سیگار در همه اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۲ سالی که از سرویس اضافه استفاده نمی‌کنند، رایگان است.
امکاناتی که داخل اتاق‌های هتل در نظر گرفته شده‌اند، شامل تخت خواب، تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، آب رایگان، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن (تماس بین اتاق‌ها)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) هستند. مهمانان با استفاده از این امکانات اقامتی راحت و دل‌نشین در این هتل تجربه می‌کنند.

رستوران هتل


در این هتل یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می‌توانند همه‌روزه در ساعات معین به آن مراجعه و از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه نوش جان کنند.

فاصله هتل چیپال جلفا تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری رویال: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار روس‌ها: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر جلفا: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای چوپان: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت استپانوس: ۱۹٫۱ کیلومتر
فاصله تا آسیاب خرابه: ۳۴٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است