search
menu

ویلاهای کوهستانی ارس جلفا

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ویلاهای کوهستانی ارس جلفا
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله ویلاهای کوهستانی ارس جلفا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره ویلاهای کوهستانی ارس جلفا


منطقه آزاد ارس، یکی از مناطق گردشگری استان آذربایجان شرقی است که طبیعت بکر و زیبایی دارد. مهمانان زیادی بلیط هواپیما تبریز را برای سفر به جلفا و بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر مرزی خریداری می کنند. از جمله زیباترین اقامتگاه هایی که مهمانان در جلفا ترجیح می دهند، ویلاهای کوهستانی ارس جلفا هستند. اقامت در منطقه کوهستانی با آب و هوای خنک و دلنشین در یک روز بهاری یا گرم تابستانی واقعا دلچسب است. این ویلاها (Aras Mountain Villas Hotel) امکانات رفاهی متنوع دارند و به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه خوبی از شهر واقع شده اند. مهمانان با اقامت در این ویلاها می توانند به بسیاری از جاذبه های گردشگری و مراکز خرید جلفا دسترسی سریع و آسان داشته باشند. این مجموعه ویلایی در جوار رود ارس قرار دارد و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. فعالیت مجموعه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و پرسنل زحمتکش و مجرب آن نهایت تلاش خود را می کنند تا لبخند رضایت را بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات عمومی هتل


امکاناتی که در این هتل در نظر گرفته شده اند، برای داشتن اقامتی راحت و دلنشین مناسب هستند. مهمانان معمولا با خودروی شخصی شان به جلفا سفر می کنند و در صورت اقامت در این هتل می توانند از پارکینگ رایگان با ظرفیت نامحدود برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در محوطه بیرونی مجموعه فضای سبز ایجاد شده که در کنار رودخانه خروشان ارس منظره بسیار زیبایی دارد و فضای خوبی برای تنفس و چند دمی آرامش است.
در محوطه بیرونی سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. یک نمازخانه برای اقامه نماز در مجموعه در نظر گرفته شده است. همچنین، یک سوپر مارکت در مجموعه وجود دارد که مهمانان می توانند تمام لوازم خوراکی و اساسی را از آن تهیه کنند. برای کسانی که دوست دارند به وسیله تاکسی به بازدید از مراکز خرید و جاذبه ها بروند و یا در سطح شهر جابجا شوند، خدمات تاکسی سرویس فراهم شده است. یک لابی کوچک با ظرفیت ۱۰ نفر در مجموعه وجود دارد که برخی امکانات مانند سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، میز، تلویزیون، خدمات بیدارباش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در آن فراهم شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی مجموعه ویلایی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و سرویس دهی به مهمانان است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات و یا داشتن هر گونه سوال یا نیاز به پذیرش ۲۴ ساعته مجموعه مراجعه کنند. پرسنل پذیرش به خوبی آن ها را راهنمایی خواهند کرد.

اتاق های هتل


در مجموعه ویلاهای کوهستانی ارس جلفا، انواع واحدهای اقامتی با امکانات گوناگون وجود دارند که مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان از میان آن ها اتاق مورد نظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی مجموعه شامل ویلاهای دوبلکس یک خوبه سه نفره، ویلای دوبلکس دو خوابه پنج نفره و ویلای دوبلکس سه خوابه شش نفره هستند. در همه واحدها امکانات رفاهی با کیفیت و مناسب در نظر گرفته شده اند. در مجموع۲۳ واحد ویلایی در این مجموعه وجود دارند و ۱۰۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. منظره واحدها را چشم اندازهای زیبای دشت، کوه، رودخانه و محوطه هتل تشکیل می دهد. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره مقابلشان واقعا نفس گیر و زیباست.
داخل تمام واحدها امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، دراور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) وجود دارند. همچنین، داخل واحدها امکان پخت و پز وجود دارد. مهمانان می توانند با فراهم کردن مواد غذایی و استفاده از لوازم آشپزخانه موجود در اتاق ها غذایشان را خودشان تهیه و طبخ کنند.

رستوران هتل


در این مجموعه ویلایی رستوران وجود ندارد و مهمانان با استفاده از امکانات آشپزخانه فراهم شده در واحدها می توانند آشپزی کنند. اما یک کافی شاپ در مجموعه وجود دارد که در فاصله ۱۰۰ متری از ویلاها واقع شده و انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه را برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله ویلاهای کوهستانی ارس جلفا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی کبالت: ۵۵۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی جلفا: ۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای چوپان: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار روس ها: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت استپانوس:۱۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار آسیاب خرابه جلفا: ۳۹٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است