search
menu

هتل ویانا اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ویانا اصفهان
امکانات عمومی هتل ویانا اصفهان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویانا اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ویانا اصفهان


هتل ویانا اصفهان، یک هتل تک ستاره است که در سال ۱۳۶۰ افتتاح شده و از زمان افتتاحش تا به امروز از مهمانان بی شماری میزبانی و پذیرایی کرده است. این هتل در خیابان آیت الله کاشانی و یکی از بهترین موقعیت های مکانی شهر اصفهان واقع شده و به بسیاری از جاذبه های مهم و زیبا مانند پل خواجو، سی و سه پل، مسجد جامع اصفهان، باغ هشت بهشت و ... نزدیک است. مهمانانی که بلیط هواپیما اصفهان می خرند، می توانند با اقامت در این هتل در هزینه های سفرشان صرفه جویی کرده و به راحتی از تمام جاذبه ها و اماکن تاریخی مهم شهر بازدید کنند. کارکنان هتل تمام سعی و تلاششان را می کنند تا مهمانان اقامتی راحت و دلنشین تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل ویانا اصفهان


هتل ویانا اصفهان، در سه طبقه ساخته شده و با توجه به تک ستاره بودنش امکانات رفاهی بسیار درخور و مناسبی به مهمانان ارائه می دهد. مهمانان در این هتل به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی دارند و می توانند تمام امورشان را به صورت آنلاین انجام دهند.
لابی هتل کوچک است و تنها ظرفیت ۵ نفر را دارد اما با این حال جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در آن امکاناتی چون آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، ایستگاه روزنامه، صرافی، صندوق امانات، کپسول آتش خاموش کن، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلویزیون، کتابخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم گشته اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشکشویی (لاندری)، فتوکپی، تاکسی سرویس، فکس، پرینت، تبدیل ارز، خدمات بیدارباش، خرید اینترنتی بلیط هواپیما و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مجرب و خوش برخورد هستند و با صبوری مهمانان را راهنمایی می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در سه طبقه این هتل ۱۳ واحد اقامتی وجود دارد و در مجموع ۳۶ تخت در آن ها تعبیه شده است. منظره ای که از اتاق های هتل پیدا است، شامل خیابان می شود. نظافت اتاق ها رضایت بخش است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان همه روزه به اتاق ها ارائه می گردد.
در اتاق های هتل امکانات رفاهی خوب و مناسب شامل مبلمان، میز تحریر، تخت، یخچال، آباژور، بطری آب رایگان، رخت ویز، کمد لباس، تلویزیون ال سی دی شامل شبکه های استانی دیجیتالی، تلفن (برای تماس بین اتاق ها)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، اینترنت نامحدود، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار، دمپایی و ... برای مهمانان مهیا شده اند. مهمانان در این هتل قادر هستند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مناسب و مد نظرشان را رزرو کنند. انواع واحدهای اقامتی نظیر اتاق یک تخته سینگل، اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته در این هتل قابل رزرو هستند. همچنین، هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال که از سرویس اضافی استفاده نمی کنند، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل رستوران وجود ندارد، اما مهمانان می توانند برای صرف غذا به رستوران ها و غذاخوری های متعددی که در نزدیکی و اطراف هتل وجود دارند مراجعه کنند. با این حال، وعده صبحانه در هتل سرو می گردد.

فاصله هتل ویانا اصفهان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ هشت بهشت اصفهان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ اصفهان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای وانک: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است