search
menu

هتل آپارتمان طوبی اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان طوبی اصفهان
امکانات هتل آپارتمان طوبی اصفهان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان طوبی اصفهان

درباره هتل آپارتمان طوبی اصفهان


هتل آپارتمان طوبی اصفهان (Tooba Hotel Isfahan) با داشتن واحدهای اقامتی وسیع و دلباز و همچنین آشپزخانه خصوصی مجهز، برترین گزینه اقامتی برای خریداران بلیط هواپیما اصفهان و گردشگرانی است که بنا بدلایلی نظیر عدم اعتماد به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رستوران ها و غذاخوری ها، دوست دارند غذایشان را خود در مکانی مجهز و پاکیزه طبخ و در فضایی دلنشین و آرام نوش جان کنند. این هتل آپارتمان که در موقعیت مکانی مطلوب و در خیابان فردوسی اصفهان واقع شده، از ۱۲ واحد اقامتی در چهار طبقه تشکیل شده و قادر است با امکانات مناسب و خدمات رضایت بخش خود، لحظاتی خاطره انگیز برای میهمانان در شهر دیدنی اصفهان رقم بزند.

امکانات هتل آپارتمان طوبی اصفهان


هتل آپارتمان طوبی اصفهان همانند سایر هتل آپارتمان ها، فاقد رستوران و پارکینگ است، اما همان طور که ذکر گردید، میهمانان در آشپزخانه مجهز این مکان قادرند خود سرآشپز خود شده و غذای مورد علاقه خود را بدون هیچ نیازی به سفارش فست فودهای گران و چرب و چیلی رستوران های بی کیفیت، با رعایت کامل اصول بهداشتی و مواد اولیه ارگانیک و سالم طبخ کنند. در مورد پارکینگ نیز باید گفت که بدلیل قرارگیری این هتل آپارتمان در نزدیکی برخی از پارکینگ های سرپوشیده اصفهان، عدم وجود آن برای اکثر گردشگرانی که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما اصفهان به این شهر دیدنی سفر می کنند، چندان اهمیتی ندارد.
گفتنی است که آسانسوری در این هتل تعبیه شده تا میهمانانی که در طبقات فوقانی سکونت دارند، به راحتی قادر به رفت و آمد باشند. همچنین وجود نمازخانه ای دنج و آرام در محوطه هتل، نیاز میهمانان را به یافتن مکانی برای نیایش مرتفع گردانیده است. از دیگر امکانات هتل آپارتمان طوبی اصفهان می توان به پله اضطراری، دستگاه فتوکپی، فکس، پرینت، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، اتاق چمدان و کپسول آتش نشانی اشاره کرد.

خدمات هتل


به لطف وجود کارکنانی مجرب و مودب، هتل آپارتمان طوبی اصفهان توانسته خدمات رفاهی رضایت بخشی را به میهمانان هتل ارائه کند. خدماتی از قبیل: خانه داری، بیدار باش، تهیه بلیط هواپیما، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس در این هتل به بهترین شکل ممکن به میهمانان عرضه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


همان طور که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل آپارتمان طوبی اصفهان با ۱۲ واحد آپارتمانی از میهمانان خود میزبانی می کند. این واحدها که از فضایی وسیع و نورگیر برخوردارند، به شایستگی با اسباب و وسایل اقامتی مناسبی تزئین گشته و به زیبایی و با رعایت اصول چیدمان دکور شده اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


کلیه اسباب و وسایل اقامتی نظیر مبلمانی شیک و مجلل، تخت خواب هایی راحت و تمیز، تلویزیون، یخچال، رخت آویز، دراور، آباژور، کمد لباس و تلفن، در تک تک واحدهای اقامتی هتل آپارتمان طوبی اصفهان گنجانده شده تا میهمانان هتل هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته تا هیچ گردشگری از گشت و گذار در فضای مجازی در طول اقامت در هتل آپارتمان طوبی اصفهان محروم نماند.

موقعیت مکانی هتل


هتل آپارتمان طوبی اصفهان درست در قلب شهر اصفهان قرار گرفته و با برخی از دیدنی ترین اماکن گردشگری اصفهان فاصله بسیار اندکی دارد. گفتنی است گردشگرانی که به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان، بلیط هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، می توانند در مدت زمانی بسیار کوتاه و حتی با پای پیاده نیز به برخی از اماکن دیدنی اصفهان نظیر کاخ هشت بهشت، سی و سه پل و میدان نقش جهان دسترسی داشته باشند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان طوبی اصفهان


فاصله هتل تا کاخ هشت بهشت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا سی و سه پل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ چهل ستون: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پل خواجو: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد شیخ لطف الله: ۲.۶ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است