search
menu

هتل سپاهان اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سپاهان اصفهان
اماکن نزدیک به هتل سپاهان

درباره هتل سپاهان اصفهان


هتل سپاهان اصفهان یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره‌ای است که در بافت تاریخی شهر واقع شده است و به خاطر معماری ایرانی نمای ساختمان به راحتی از دیگر ساختمان‌ها متمایز می‌شود. این هتل ۳ طبقه در سال ۱۳۸۵ افتتاح و بعد از یک دهه یعنی در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این بازسازی رنگ و روی تازه‌ای به ساختمان داد و سطح کیفی خدماتش ارتقا یافت به نحوی که برخی از امکانات هتل سپاهان اصفهان دست کمی از هتل‌های ۴ ستاره شهر ندارند. گردشگرانی که این هتل را برای اقامت خود برمی‌گزینند، حق انتخاب بین ۴۲ اتاق را خواهند داشت که در ظرفیت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند.
گفتنی است که برخی از این اتاق‌ها دکوراسیون نسبتا مدرن‌تر و برتری نسبت به اتاق‌های دیگر داشته و حتی امکاناتی که به آن مجهز شده‌اند کیفیت بهتری دارند. برای همین اطلاع از این موضوع برای کسی که این هتل را برای اقامت در نظر دارد ضروری است تا اتاق مدنظرش را برگزیند.
برای کسانی که مقرون به صرفه بودن سفر اولویت داشته باشد، اقامت در هتل سپاهان اصفهان انتخاب معقولانه‌ای خواهد بود، چون نه تنها هزینه اقامتی در این هتل بلکه موقعیت مکانی‌اش هم ارتباط مستقیمی با هزینه‌های سفر خواهد داشت. با چنین موقعیت مکانی عالی، مهمانان به نوعی تمام زیبایی‌های شهر را در مشتشان خواهند داشت و به راحتی می‌توانند در کم‌ترین زمان جاذبه‌های اصفهان را با پای پیاده بگردند. به طبع فرصت دیدار از جاهای بیش‌تری را داشته و هزینه حمل و نقل در جیبشان می‌ماند؛ حتی از ترافیک‌های بی‌‌موقع هم خلاص می‌شوند. دور تا دور هتل را تاریخ ماندگار شهر دربر گرفته، از میدان نقش جهان گرفته تا سی و سه پل، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت و طراوت سرزنده زاینده‌رود که جان می‌دهد برای پیاده‌روی‌های صبحگاهی و عصرانه.
درباره واحدهای اقامتی این هتل نیز باید گفت که این اتاق‌ها با امکانات رفاهی همچون تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه اسپلیت، قفل کارتی، اینترنت بی‌سیم، تلفن، رخت آویز، کمد لباس و دراور مجهز شده‌اند و هر یک از اتاق‌ها دارای حمامی اختصاصی هستند که لوازم حمام از قبیل شامپو، صابون، دمپایی، حوله و سشوار در اختیار مهمانان قرار گرفته است.
اقامت در هتل سپاهان اصفهان هر مسافری را به دنیای دیگری می‌برد، موسیقی گوش‌نواز سنتی و زنده در آن فضای سنتی چیزی جز آرامش را به مهمانانش هدیه نمی‌کند. سرو صبحانه برای مهمانان در سالن و به صورت بوفه است، اما توصیه می‌شود برای صرف چای و صبحانه و لذت از هوای خنک و تازه به طبقه سوم و فضای دل‌باز آنجا مراجعه شود؛ جایی که می‌توان مناظر دلنشینی از شهر را تماشا کرد و در قسمت چایخانه آن به گپ و گفت‌وگو سرگرم شد. مهمانان در صورت تمایل موقع عصر و غروب خورشید به این بخش می‌روند و فارغ از دنیای شلوغ خیابان‌ها از تماشای مناظر بناهای تاریخی لذت می‌برند.
در وصف معماری رستوران هتل سپاهان اصفهان هم چیزی نمی‌توان گفت؛ رستورانی با سبک معماری اصیل اصفهانی و دکوراسیونی کلاسیک با رنگ‌های چشم‌گیر که صفا و صمیمیت و نوستالژی از ظاهرش پیداست. رستوران بنفشه با سرویس‌دهی خوب و برنامه‌های شادی همچون موسیقی سنتی زنده و صدالبته غذاهای متنوع و باکیفیتش صرف وعده‌های مهمانان هتل را خاطره‌انگیز می‌کند.
از خدمات و امکانات دیگر هتل سپاهان اصفهان می‌توان به زمین ورزشی، جکوزی، سالن ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، برگزاری انواع تور، فروشگاه، نمازخانه، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، پارکینگ، کرایه خودرو و کافی ‌نت اشاره کرد.

اماکن نزدیک به هتل سپاهان


فاصله هتل سپاهان اصفهان تا مسجد امام: ۶۳۳ متر
فاصله هتل سپاهان اصفهان تا میدان نقش جهان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل سپاهان اصفهان تا مدرسه چهارباغ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل سپاهان اصفهان تا کاخ چهلستون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل سپاهان اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل سپاهان اصفهان تا باغ گلها: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل سپاهان اصفهان تا مسجد جامع: ۳.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است