search
menu

هتل سما اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سما اصفهان
امکانات و خدمات عمومی هتل سما اصفهان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سما اصفهان تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل سما اصفهان


سما هتل تازه تاسیسی است که در سال ۱۳۹۷ با کمی فاصله از شهرک صنعتی اصفهان افتتاح شد و هنوز قدم‌های اولیه هتلداری را می‌گذراند و به همین دلیل تنها یک ستاره بر شانه‌هایش نشسته است. با اینکه هتل امکانات نسبتا خوبی ارائه می‌دهد اما از نظر جغرافیایی نمی‌توان گفت موقعیت چندان خوبی نصیب خود کرده است چرا که با بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان فاصله‌ای ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری دارد و اگر ماشین شخصی نداشته باشید این فاصله برایتان آزار دهنده خواهد بود. البته سما برای راحتی مهمانانی که فاقد خودروی شخصی هستند خدمات تاکسی سرویس ارائه می‌دهد. حالا که قصد خرید بلیط هواپیما اصفهان و اقامت در هتل سما را دارید بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات هتل داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سما اصفهان


اولین نکته‌ای که در مورد هتل سما اصفهان به چشم می‌خورد برخورد حرفه‌ای و احترام آمیزی است که کارکنان هتل با مهمانان دارند. این رفتار حرفه‌ای نشان از دقت و وسواسی دارد که هتل سما در انتخاب و آموزش کارکنانش به کار برده است. در کنار کارکنانی خوش برخورد، هتل سما امکانات خوب و فراتر از حد انتظاری را به عنوان یک هتل تک ستاره ارائه می‌دهد. این هتل در طبقه همکف خود لابی ۴۵ متر مربعی دارد که در آن مهمانان به تلویزیون، اینترنت، تلفن و نمازخانه دسترسی خواهند داشت. اگر به دستگاه فتوکپی یا فکس نیاز داشتید لازم نیست تا مرکز شهر مسیر طولانی را طی کنید می‌توانید از بخش پذیرش هتل به دستگاه فکس، پرینتر و فتوکپی هتل دسترسی داشته باشید. برای سالمندان و مهمانان توانیاب متاسفانه خدمات یا رمپ ویژه‌ای در نظر گرفته نشده اما برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات آسانسور تعبیه شده است. مهمانانی که دارای خودروی شخصی هستند اتومبیلشان را در پارکینگ اختصاصی و رایگان هتل پارک خواهند کرد. هتل دارای دو نوع پارکینگ روباز و سر‌پوشیده است که ظرفیت پارک ۱۰۰ خودرو همزمان را دارند. زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، خدمات خشکشویی (باهزینه)، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش و خدمات تهیه بلیط به همراه پذیرشی که به صورت شبانه‌روزی فعال و ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمان است از جمله خدمات و امکانات این هتل هستند.

اتاق های هتل


هتل سما ۹ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته اتاق‌های دو تخته و اتاق‌های سه تخته دارد که مهمانان می‌توانند مطابق با تعداد همراهانشان اتاق مورد نیاز و نظر خود را انتخاب و رزرو کنند.

امکانات اتاق های هتل


هتل سما در تمامی اتاق‌های خود خدمات روم سرویس و صبحانه را ارائه و امکاناتی مانند یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، میز تحریر و چای ساز را در اتاق‌هایش قرار داده است. تمامی واحدهای اقامتی هتل سما مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و شوفاژ) هستند. سرویس بهداشتی اتاق‌ها فرنگی است اما در صورت تمایل می‌توانید از سرویس ایرانی در لابی نیز استفاده کنید. برای آسایش مهمانان لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار نیز در سرویس‌های بهداشتی و حمام اتاق‌ها قرار داده شده است. مینی بار با هزینه، آب رایگان، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، بالکن و دسترسی به اینترنت رایگان از دیگر امکانات اتاق‌های هتل سما هستند.

رستوران هتل


هتل سما رستوران ایرانی دارد که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و نیز دسرها و غذاهای دریایی را در محیطی آرام و دلنشین برای مهمانان هتل صرف می کند.

فاصله هتل سما اصفهان تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا فرودگاه بین المللی: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۲۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مجتمع اصفهان سیتی سنتر: ۲۱.۷ کیلومتر
فاصله تا سی و سه پل: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله تا محله تاریخی جویبار: ۲۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عتیق: ۲۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است