search
menu

اقامتگاه سنتی میناس اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی میناس اصفهان
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی میناس اصفهان :

درباره اقامتگاه سنتی میناس اصفهان


هتل میناس اصفهان که به اقامتگاه سنتی میناس اصفهان نیز شهرت دارد، جز زیباترین و کهن ترین اقامتگاه های اصفهان و حتی کل کشورمان بشمار می رود. هتل میناس اصفهان اقامتگاه باستانی و ۴۰۰ ساله با قدمت بسیار زیاد و فضای سنتی و طراحی جذاب و خاطره انگیز خود، دقیقا همان چیزی است که عاشقان تاریخ و گردشگران اصفهان باید در آن اقامت گزینند: مکانی که گذشته باشکوه کشورمان و شهر تاریخی اصفهان را با معماری سنتی و بسیار زیبای خود بازآفرینی می کند.
شاید ندانید اما اقامتگاه سنتی میناس اصفهان صرفا مکانی نوستالژیک و زیبا نیست، هتل میناس اصفهان از امکانات فراوانی نیز برخوردار است:برای مسافرینی که بدون خرید بلیط هواپیما اصفهان و با وسیله ی شخصی به شهر اصفهان سفر کرده اند از پارکینگی رایگان (گنجایش ۱۰ خودرو) گرفته تا کافی شاپی دلباز و رستورانی دلپذیر، امکانات امروزی و مدرن به شایستگی با فضای سنتی هتل آمیخته شده اند تا رفاه و آسایش میهمانان توام با لذت اقامت در فضایی دلنشین برای آن ها فراهم گردد. گفتنی است که اقامتگاه سنتی میناس اصفهان از فضای سبز بسیار دلبازی برخوردار است که با محیط جذاب و سرسبز خود لذت پیاده روی صبحگاهی را برای میهمانان دوچندان می کند.
اما هیچ جایی در این هتل به زیبایی حیاط دلنشین و مسحورکننده آن نیست: فضای دلربای حیاط هتل به گونه ای طراحی گردیده که حال و هوای حضور در منازل چندصدساله را برای شما تداعی می کند. طراحی حیاط به شکلی بسیار استادانه و با استفاده از المان های خاطره انگیز و رنگارنگ تزئین شده است: رنگ نیلگون حوض مرکز حیاط چنان با رنگ سبز و سرزنده گلدان ها و همچنین نمای قهوه ای بنا آمیخته شده که در همان نگاه اول نفس هر گردشگر زیباپسندی را در سینه حبس می کند.
حال اگر به ترکیب این رنگ ها، پنجره های مشبک و رنگارنگ نمای بنا را هم بیفزایید، فضای شگفت انگیزی خلق می گردد که تماشای آن فقط با اقامت در هتل میناس اصفهان میسر خواهد بود. دیگر امکانات اقامتگاه سنتی میناس اصفهان عبارتند از: اتاق چمدان، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، فکس، پرینتر و فتوکپی.
تصور این امر که اقامتگاهی سنتی قادر باشد خدماتی نظیر هتل هایی چندستاره را ارائه کند، کمی دشوار است؛ اما این امر به هیچ وجه در مورد اقامتگاه سنتی میناس اصفهان صدق نمی کند، چرا که هتل میناس اصفهان قادر است کلیه نیازهای میهمانان خود را در طول اقامتشان در این مکان تامین کند. از پذیرش ۲۴ ساعته گرفته تا تهیه بلیط و حتی سرویس تور گردشگری، خدمات ارائه شده در هتل میناس اصفهان در حد و اندازه های هتل های باکیفیت اصفهان است.
از آنجایی که اقامتگاه سنتی میناس اصفهان، مکانی تازه تاسیس است، متاسفانه تعداد اندکی واحد اقامتی در این مکان قرار دارد. سه واحد اقامتی شیک و زیبا با طراحی و دکوراسیونی تماشایی در هتل میناس اصفهان جای گرفته که با کلیه تجهیزات اقامتی نظیر یخچال، مبلمان، رخت آویز، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار، چای ساز، آباژور و لوازم بهداشتی تزئین گردیده اند. ناگفته نماند که افزون بر موارد فوق، کلیه اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب مجهز شده اند.
خوب است بدانید که با اقامت در اقامتگاه سنتی میناس اصفهان قادر خواهید بود به بسیاری از اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان در اندک زمان ممکن دسترسی داشته باشید. جاذبه های تاریخی نظیر سی و سه پل، پل خواجو و کلیسای وانک و دیگر جاهای دیدنی اصفهان در نزدیکی هتل میناس اصفهان واقع شده اند و دسترسی به آن ها در کوتاهترین زمان ممکن میسر است.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی میناس اصفهان :


فاصله اقامتگاه سنتی میناس اصفهان تا کلیسای کاتولیک ها: ۳۵۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی میناس اصفهان تا کلیسای وانک: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی میناس اصفهان تا بوستان سعدی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی میناس اصفهان تا سی و سه پل: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی میناس اصفهان تا باغ پرندگان اصفهان: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی میناس اصفهان تا پل خواجو: ۵٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است