search
menu

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

درباره اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان


اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان از جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان است که چندی است به اقامتگاهی برای سکونت گردشگران و عاشقان هنر معماری ایران زمین مبدل شده است. این اقامتگاه که قدمت آن به دوره قاجار می‌رسد، در گذشته به خانه تاریخی نظام الاسلام شهرت داشت و در سال ۱۳۹۶ افتتاح و فعالیت خود را به عنوان اقامتگاه بومگردی آغاز کرد. با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از افتتاح این اقامتگاه می‌گذرد، اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان با معماری چشم‌نواز و خیره‌کننده سنتی خود توانسته است جای خود را در قلب هر گردشگری باز کند و زیبایی‌های هنر ایران‌زمین را به رخ هر بازدیدکننده‌ای بکشاند. گفتنی است که بسیاری از گردشگرانی که از اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان بازدید می‌کنند، تحت تاثیر زیبایی‌های وصف‌ناشدنی این مکان قرار می‌گیرند و حیرت‌زده به تحسین هنر معماران کشورمان می‌پردازند.
جالب است بدانید که اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان از ۱۷ باب اتاق در دو طبقه تشکیل شده که هر واحد از کلیه امکانات رفاهی از جمله مبلمان، یخچال، دراور، آباژور، کمد لباس، چای‌ساز، رخت‌آویز، تلفن، صندوق امانات و لوازم بهداشتی و استحمام برخوردار بوده و به سیستم‌های پیشرفته تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز شده است. علاوه بر موارد فوق، اینترنت پرسرعت نامحدود در اختیار میهمانان اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان گذاشته شده تا میهمانان از هر نقطه از اقامتگاه قادر باشند به اینترنت وایفای دسترسی داشته و به گشت و گذار در فضای مجازی مشغول شوند.
البته امکانات و خدمات بی‌شمار اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود؛ این اقامتگاه نه‌تنها از امکاناتی نظیر آسانسور، صندوق امانات، کافی‌شاپ، رستوران بام، اتاق چندان، فکس، پرینتر، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی برخوردار است، بلکه خدمات متنوعی چون خدمات خانه‌داری، پذیرش ۲۴ ساعته، تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، باربری و بیدارباش را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. ناگفته نماند که خدمات تبادل ارز نیز در این اقامتگاه صورت می‌گیرند.
میهمانان هتل هرروز صبح می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کرده و با صرف صبحانه مقوی و خوشمزه هتل، انرژی موردنیاز خود را برای گشت و گذار در شهر تاریخی اصفهان و گذراندن روزی پرماجرا تامین کنند. برای ناهار و شام نیز رستوران بام اقامتگاه سنتی کریاس با داشتن منوی بلندبالایی از غذاهای لذیذ ایرانی، شما را از یافتن رستورانی باکیفیت در این شهر بی‌نیاز می‌کند و فضایی بسیار دل‌نشین با نمایی دیدنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. گفتنی است که اگر پس از صرف غذا به نوشیدنی گوارایی نیاز داشتید، می‌توانید به کافی‌شاپ اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان رفته و سفارش خود را ثبت و در مدتی کوتاه آماده تحویل بگیرید.
بی‌تردید یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان، سهولت دسترسی به جاذبه‌های مختلف گردشگری شهر تاریخی اصفهان است. شما با اقامت در این مکان قادر خواهید بود که به بسیاری از اماکن دیدنی شهر اصفهان نظیر مسجد امام، عالی قاپو، سی و سه پل، میدان نقش جهان و پل خواجو در مدت زمانی کوتاه دسترسی داشته باشید و در وقت و هزینه خود به میزان زیادی صرفه‌جویی کنید.
با در نظر گرفتن موقعیت مکانی، قدمت بنا و امکانات مختلف این مکان باید گفت که اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان یکی از برترین اقامتگاه‌های بومگردی و خانه‌های تاریخی این شهر دیدنی بشمار می‌رود و هیچ گردشگری از اقامت در این مکان پشیمان نخواهد شد.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان


فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا کاخ چهل ستون: ۹۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا باغ هشت بهشت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا چهارباغ عباسی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا سی و سه پل: ۲.۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا پل خواجو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا باغ گل‌های اصفهان: ۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان تا اکواریون اصفهان: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است