search
menu

هتل ایران اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایران اصفهان
امکانات هتل آپارتمان آرام اصفهان
خدمات هتل آپارتمان آرام اصفهان
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان
موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرام اصفهان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان آرام اصفهان

درباره هتل ایران اصفهان


هتل ایران اصفهان (Iran Hotel Isfahan) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه شهر تاریخی اصفهان است که در مکانی مطلوب واقع در خیابان چهار باغ عباسی قرار گرفته است. وجود امکانات رفاهی مناسب و نرخ اقامتی اقتصادی این هتل موجب گردیده که بسیاری از گردشگرانی که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما اصفهان به این شهر تماشایی قدم می گذارند، هتل آپارتمان آرام اصفهان را برای اقامتی ارزان برگزینند.

امکانات هتل آپارتمان آرام اصفهان


از آنجایی که هتل آپارتمان آرام اصفهان جزء گزینه های اقامتی ارزان و اقتصادی اصفهان به حساب می آید، نباید انتظار امکانات هتل های مجلل و چندستاره اصفهان را از این مکان داشت. با این حال، هتل آپارتمان آرام اصفهان عاری از امکانات رفاهی نبوده و از برخی تجهیزات آسایشی نظیر آسانسور، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) بهره مند گشته است. گفتنی است که سازندگان این هتل، فضایی را به نیایش میهمانان اختصاص داده اند تا میهمانان در آرامش کامل در نمازخانه ای دنج و ساکت به راز و نیاز بپردازند. ناگفته نماند که برای خورد و خوراک میهمانان نیز سالن غذاخوری در محوطه هتل در نظر گرفته شده تا صبحانه خریداران بلیط هواپیما اصفهان و گردشگران در طول اقامت در هتل آپارتمان آرام اصفهان در این سالن مهیا گشته و به میهمانان ارائه گردد.

خدمات هتل آپارتمان آرام اصفهان


افزون بر امکانات فوق، هتل آپارتمان آرام اصفهان قادر است خدماتی از قبیل پذیرش شبانه روزی، خانه داری، بیدار باش و روم سرویس را به میهمانان هتل عرضه کند و اقامتی لذت بخش توام با آرامش و آسایش را برای آن ها فراهم آورد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان


گرچه بیش از ۶۰ سال از قدمت هتل آپارتمان آرام اصفهان می گذرد، اما به لطف بازسازی صورت گرفته در سال ۱۳۹۵، کلیه واحدهای اقامتی این هتل در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند و از طراحی و رنگ آمیزی جذاب و دل انگیزی برخوردار گشته اند. حدود ۲۹ واحد اقامتی در این هتل به میهمانان ارائه می گردد که اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته را شامل می شود. گفتنی است که طراحی و دکور هر کدام از اتاق های هتل به خوبی و با ظرافت و زیبایی صورت گرفته تا فضایی دلپذیر و نورگیر برای اقامت خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت مهیا گردد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان


کلیه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرام اصفهان با اسباب و لوازم شیک و مناسبی نظیر تلویزیون، یخچال، تلفن، رخت آویز، کمدلباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تزئین گشته و با سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب و اعلام حریق مجهز شده اند. از آنجایی که وسایل بهداشتی و استحمام در این هتل به میهمانان گرامی عرضه خواهد شد، نیازی نیست چمدان خود با با تجهیزاتی نظیر شامپو و حوله سنگین کنند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان آرام اصفهان


از نقاط قوت برجسته هتل آپارتمان آرام اصفهان، موقعیت مکانی این هتل و قرارگیری در شرف اماکن دیدنی اصفهان است. قرارگیری هتل در مرکز شهر و خیابان خوشنام چهار باغ عباسی موجب گشته که دسترسی گردشگرانی که به منظور تماشای جاذبه های گردشگری اصفهان، بلیط هواپیما این شهر دیدنی را خریداری می کنند، در کمترین زمان ممکن به اماکن جذاب و شگفت انگیزی نظیر سی و سه پل، پل خواجو، کاخ عالی قاپو، مسجد امام و میدان نقش جهان میسر گردد و در وقت و هزینه گردشگرانی که این مکان را برای اقامت برمی گزینند، به میزان بسیاری زیادی صرفه جویی شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان آرام اصفهان


کاخ چهل ستون: ۶۴۴ متر
موزه تاریخ طبیعی اصفهان:‌۷۳۰ متر
کاخ عالی قاپو: ۱.۲۱ کیلومتر
مسجد امام: ۱.۲۶ کیلومتر
سی و سه پل: ۱.۹۹ کیلومتر
مسجد شیخ لطف الله: ۲.۹۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است