search
menu

هتل بوتیک هنر اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بوتیک هنر اصفهان
امکانات عمومی هتل بوتیک هنر اصفهان
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک هنر اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل بوتیک هنر اصفهان


بوتیک هتل هنر اصفهان از هتل‌های سنتی و نوستالژیک نصف جهان است. این هتل زیبا همان‌طور که از نامش پیداست جزو آثار هنری در شهر اصفهان شناخته می‌شود و به دلیل قرارگیری در منطقه قدیمی شهر اصفهان به جاهای دیدنی و تاریخی شهر بی‌نظیر اصفهان دسترسی آسانی دارد، به‌عنوان‌مثال برای دسترسی به میدان نقش‌جهان تنها کافی است چند ثانیه پیاده‌روی کنید. هتل بوتیک هنر دارای ۳ طبقه و ۵ اتاق است و با مجهزترین امکانات رفاهی و دکوراسیون و تزئینات تماشایی هنر دست هنرمندان کشورمان با تابلوهای بسیار زیبای مینیاتوری و اشعار عمر خیام همراه با آیینه‌کاری و کاشی‌کاری که در واقع تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامت مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد و از تماشای دیوارها و محوطه این بوتیک هتل سیر نخواهید شد.

امکانات عمومی هتل بوتیک هنر اصفهان


در هتل بوتیک هنر از سال ۱۴۰۱ آماده استقبال از مسافران و توریست‌ها هستند و تمامی پرسنل در این مجموعه کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. در هنگام ورود به لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که با خوشرویی آماده استقبال از مسافران هستند. در لابی برای ۶ مسافر ظرفیت وجود دارد. برای استفاده از اینترنت وای فای باید به لابی بروید و از اینترنت رایگان با حجم نامحدود بهره‌مند شوید. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، محلی به عنوان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌شده است و در این پارکینگ برای ۳ خودرو ظرفیت وجود دارد و استفاده از آن رایگان است. برای دسترسی به هر ۳ طبقه آسانسور تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در شهر نصف جهان می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در هتل استفاده کنید. برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز نیز می‌توانید به اتاق چمدان بروید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در هتل بوتیک هنر عبارت‌اند از اتاق دو تخته الماس، اتاق دو تخته کهربا، اتاق دو تخته فیروزه، اتاق دو تخته زمرد و اتاق دو تخته یاقوت. توجه داشته باشید که همانند اسامی اتاق‌ها جو داخلی و وسایل و تزئینات نیز خاص هستند، بنابراین خودتان را برای یکی از رویایی‌ترین سفرها آماده کنید. به‌جز اتاق الماس بقیه اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی برای یک یا دو نفر هستند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، رخت‌آویز، چای‌ساز، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان، تلویزیون و تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی. همچنین مینی بار نیز در یخچال اتاق‌ها وجود دارد که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز در تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده است. میز و صندلی موجود در اتاق‌های این مجموعه دیدنی خاتم‌کاری، معرق‌کاری شده‌اند که هفت‌خان شاهنامه را به تصویر کشیده‌اند.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل بوتیک هنر اصفهان دارای ظرفیت ۷۰ نفر است و علاوه بر مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، افراد دیگر نیز می‌توانند برای سرو غذا به این رستوران سر بزنند و انواع غذاهای ایرانی و محلی سفارش دهند. همچنین با انتخاب اتاق در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل بوتیک هنر اصفهان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت عالی‌قاپو: ۳۵۰ متر
فاصله تا کاخ هشت‌بهشت: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه موسیقی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه دهدشتی اصفهان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه بخردی: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است