search
menu

هتل آفتاب اصفهان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آفتاب اصفهان
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آفتاب اصفهان تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل آفتاب اصفهان


هتل آفتاب اصفهان یکی از هتل های نوسازی است که در منطقه شمال اصفهان افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل در ایده آل ترین حالت ممکن است. هتل آفتاب نه آنقدر به مرکز شهر نزدیک است که شلوغی و سر و صدای شهر مهمانان را اذیت کند و نه آنقدر دور است که به جاذبه ها و جاهای دیدنی اصفهان دسترسی نداشته باشد. این هتل جزو هتل‌ های رده پایین و تک ستاره اصفهان است اما اجازه ندهید ستاره های کم هتل فریبتان دهد؛ امکانات و خدمات هتل آفتاب شاید به اندازه هتل های لوکس نباشد اما قطعاً به اندازه ای هست که مهمانان بتوانند اقامت آرام و راحتی را تجربه کنند. همه آن هایی که با خرید بلیط هواپیما اصفهان سفر می کنند حتی اگر سفرشان کاری هم باشد باز سری به جاذبه های اصفهان مانند میدان نقش جهان و کاخ چهلستون خواهند زد و قطعاً هرچه هتل به چنین جاذبه هایی نزدیک تر باشد، احتمال اقامت این دسته از مسافران در آن ها بیشتر است؛ از این رو اقامت در هتل آفتاب به این دسته از مسافران هم پیشنهاد می شود چون فاصله هتل تا این جاذبه های دیدنی اصفهان تنها ۱۰ تا ۲۰ دقیقه رانندگی است.

امکانات اتاق های هتل


هتل آفتاب ۲۳ اتاق از اتاق های دو تخته تک نفره و دو تخته تویین گرفته تا اتاق های سه تخته و چهار تخته. یکی از امکانات جالب این هتل امکان اقامت ساعتی است به طور مثال شما می توانید یکی از اتاق های هتل را برای ۴ ساعت رزرو کرده و پول آن ۴ ساعت را بدهید اما اگر اقامتتان بیش از ۴ ساعت باشد هتل هزینه یک شب کامل را اخذ خواهد کرد. البته برای اقامت ساعتی باید ابتدا ظرفیت اتاق های هتل را بررسی کنید چون ممکن است اتاق خالی موجود نباشد. در اتاق های هتل امکانات و خدمات مختلفی برای آسایش و راحتی مهمانان وجود دارد.
خدماتی مانند صبحانه به تمامی اتاق ها ارائه می شود و همه اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، پاور سوئیچ، آباژور، رخت آویز و آب رایگان هستند. سیستم سرمایش هتل از نوع سرمایش مرکزی است. همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و مهمانان با اقامت در اتاق ها به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. یک نکته را باید در مورد اینترنت هتل بگوییم و آن این است که تنها یک گیگ از اینترنت برای مهمانان رایگان است و در صورت استفاده از حجم بیش از یک گیگ، اینترنت شما شامل هزینه خواهد بود. سایر امکانات داخل اتاق ها عبارتند از تلویزیون با شبکه های داخلی استانی، دوش حمام، شامپو، دمپایی، آب رایگان و تلفن.

امکانات و خدمات هتل


از آنجا که هتل آفتاب هتلی چهار طبقه است، بین تمامی طبقات آسانسور تعبیه شده تا مهمانان در رفت آمد بین طبقات دچار مشکل نشوند. اگر زودتر از موعد تحویل اتاق هتل رسیدید هیچ نگران نباشید می توانید چمدان هایتان را در اتاق چمدان هتل به امانت گذاشته و با خیال راحت به گشت و گذار در جاهای مختلف اصفهان بروید و یا گشتی در کوچه پس کوچه های اطراف هتل بزنید. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند.
خدمات خانه داری و نظافت روزانه هتل در کنار برخورد خوب کارکنان هتل عامل اصلی رضایت مهمانان بوده است. مینی بار با هزینه، پارکینگ رایگان با ظرفیت محدود ۸ خودرو در محوطه هتل، نمازخانه، زنگ هشدار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر خدمات و امکانات هتل آفتاب است.

فاصله هتل آفتاب اصفهان تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا گنبد تاج الملوک: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی مشیرالملک: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان نقش جهان: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملا باشی: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ چهلستون: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پل خواجو: ۱۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است