search
menu

هتل وندیک همدان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل وندیک همدان
امکانات عمومی هتل وندیک همدان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وندیک همدان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل وندیک همدان


هتل آپارتمان وندیک همدان یکی از هتل های ۳ ستاره نوساز، مجلل و مدرن در شهر همدان است، این هتل زیبا در سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت نموده و آماده استقبال از گردشگران از سراسر کشور است. هتل وندیک همدان در ۴ طبقه و با ۲۷ اتاق جزو هتل های محبوب شهر همدان به شمار می رود. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید در شهر همدان دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت، از جمله جاذبه های دیدنی در نزدیکی هتل وندیک می توان به تپه عباس آباد، گنج‌نامه و بلوار ارم اشاره کرد. همچنین فرودگاه در فاصله ۱۰ دقیقه ای از این هتل واقع شده است و دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.
علاوه بر همه اینها، هتل وندیک در خیابان پر رفت و آمد سعدی واقع شده است که این خیابان یکی از معروف ترین و شلوغ ترین خیابان های شهر همدان است و انواع رستوران، کافی شاپ و بستنی فروشی با بهترین کیفیت در این خیابان وجود دارند. همچنین در این خیابان به چندین مجتمع تجاری لوکس نیز دسترسی خواهید داشت که می توانید وسایل مورد نیاز و سوغاتی هایتان را تهیه کنید.

امکانات عمومی هتل وندیک همدان


از مزیت های مهم هتل آپارتمان وندیک می توان به پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس دهی عالی برای گردشگران اشاره نمود، طوری که در میان مسافران مشهور گشته و نامش زبانزد گردشگران شده است، از امتیازات این هتل می توان به سالن کنفرانس اشاره کرد که با امکانات ایده آل خود یکی از بهترین هتل ها برای مسافرانی است که به قصد سفرکاری عازم شهر همدان شده اند، زیرا در این سالن با ظرفیت ۲۰۰ نفر می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار کنند.
خدمات ارائه شده در این هتل نیز عبارتند از صبحانه رایگان، پارکینگ روباز رایگان، اینترنت رایگان، تسلط پرسنل به زبان های انگلیسی و عربی. در این هتل به انتخاب پرسنل و چیدمان وسایل و ارائه خدمات دقت بیشتری می شود و همه روزه در تلاش برای پیشرفت در این زمینه ها هستند تا اقامتی بی نظیر برایتان فراهم سازند، بنابراین مطمئن باشید با اقامت در Venedik Hotel لحظات بسیار نابی در انتظار شما خواهد بود، زیرا هم می توانید با قیمت مقرون به صرفه از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار شوید. همچنین برای راحتی مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آپارتمان وندیک همدان دارای انواع مختلفی هستند، مانند اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهار تخته. همچنین سوئیت ها دارای ظرفیت دونفره، سه نفره، چهار نفره، پنج نفره، شش نفره، هفته نفره هستند. همچنین سوئیت ها در این هتل آپارتمان دارای متراژ مناسبی هستند و همگی راحتی و آسایش برای میهمانان به ارمغان می آورند. هر کدام از اتاق ها در این هتل امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران فراهم کرده اند، همچنین طراحی داخلی اتاق های هتل وندیک بسیار شیک و خوش سلیقه با وسایل به روز چیده شده اند.
اتاق های هتل وندیک نظافت روزانه دارند و امکانات اتاق های این هتل نیز عبارتند از یخچال، آشپزخانه، گاوصندوق، مینی بار با هزینه، تلفن، تلویزیون، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، دمپایی، لوازم بهداشتی و آرایشی و حوله هستند.

رستوران هتل


از امکانات هتل وندیک می توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد که انواع غذاهای ایرانی بسیار باکیفیت و انواع نوشیدنی‌ های خوشمزه ارائه می دهند. لازم به ذکر است اگر به غذا خوردن در رستوران علاقه نداشته باشید، به راحتی می توانید در داخل اتاق ها آشپزی کنید، زیرا در آشپزخانه اتاق ها امکانات لازم برای پخت غذا برای میهمانان فراهم گردیده است.
اگر قصد سفر به همدان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به همدان را مطالعه کنید.

فاصله هتل وندیک همدان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه بوعلی سینا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی قلعه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ ایرانی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هگمتانه: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه باباطاهر: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا تپه هگمتانه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای گریگوری استفان: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا گنجنامه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است