search
menu

هتل خاتم همدان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خاتم همدان
فاصله هتل خاتم همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل خاتم همدان


هتل خاتم یک هتل ۳ ستاره است که در شهر زیبای همدان قرار دارد. Khatam Hotel از هتل های جدید و باکیفیت شهر همدان است. این هتل در سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرده و در سال ۱۳۹۷ به منظور بهبود کیفیت نوسازی شده است. هتل خاتم همدان یک هتل ۷ طبقه با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع است که در میدان فلسطین قرار دارد. این هتل با ۷ طبقه و ۳۵ اتاق قابلیت پذیرایی از ۱۲۸ مهمان را داراست. اگر به دنبال هتلی با قیمت های مناسب هستید هتل خاتم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
هتل خاتم همدان از امکانات مناسبی برخوردار است و از گزینه های محبوب بین گردشگران شهر همدان محسوب می‌شود. از امکانات این هتل ۳ ستاره می‌توان به پارکینگ، رستوران، اینترنت، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، روزنامه، شبکه پخش فیلم، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، ماساژ، خشک‌شویی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات اشاره کرد. خدمات خانه داری در این هتل ارائه می‌شود. گردشگرانی که فرزند کوچک به همراه دارند، می‌توانند با پرداخت هزینه از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند. از این جهت هتل خاتم بسیار مناسب برای سفرهای خانوادگی است.
اتاق‌های هتل خاتم، ساده، زیبا و راحت هستند. تمامی اتاق ها هر روز تمیز شده و از وضعیت بهداشتی مناسبی برخوردارند. از ویژگی های جذاب اتاق‌های هتل خاتم، بالکن و چشم انداز آن ها به سمت کوه الوند است. ۷ نوع اتاق در هتل خاتم وجود دارند که می‌توانید رزروشان کنید. اتاق یک تخته، دو تخته، آپارتمان یک خوابه سه نفره، آپارتمان یک خوابه چهار نفره، سوئیت چهار نفره، سوئیت پنج نفره و آپارتمان دو تخته شش نفره گزینه های پیش روی مهمانان هتل خاتم هستند. در اتاق های هتل خاتم امکاناتی نظیر مبلمان، دراور، کمد لباس، رخت آویز، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی قرار دارد. این هتل دارای چای ساز و لوازم پخت و پز است که مناسب مهمانانی است که ترجیح می‌دهند خود آشپزی کنند.
پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. کارکنان هتل کاملا حرفه‌ای هستند و رفتاری سیار مودبانه و محترمانه دارند. تمامی کارکنان با دقت و توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌ های خود رسیدگی می‌کنند.
صبحانه در اتاق ارائه می‌شود و البته یک رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر در طبقه همکف وجود دارد که می‌توانید برای صرف غذا به آنجا تشریف ببرید. البته رستوران های خوب و متنوع دیگری هم در فاصله کمی از هتل خاتم قرار دارند که غذاهای خوب و باکیفیتی ارائه می‌کنند.
هتل خاتم از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و نزدیک به جاذبه ها و مراکز خرید شهر همدان است. خوشبختانه در این منطقه سیستم حمل و نقل عمومی در دسترس است و با بهره‌گیری از آن می‌توانید به راحتی از تمام جاذبه ها بازدید کنید.
هتل خاتم همدان با فرودگاه برای مسافرینی که بلیط هواپیما دارند ۱۰٫۶ کیلومتر فاصله دارد و در ۶ کیلومتری ترمینال مسافربری قرار گرفته است. این هتل از امکان ترانسفر رفت و برگشت برخوردار نیست و باید از تاکسی های فرودگاه و ترمینال برای رفتن به هتل استفاده کنید. لازم به ذکر است متاسفانه هتل خاتم دارای خدمات برای معلولین نیست.

فاصله هتل خاتم همدان تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا باغ ایرانی: ۵۵۰ متر
فاصله تا امامزاده عبدالله: ۶۰۰ متر
فاصله تا گنبد علویان: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه و سفره خانه سنتی حمام قلعه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه هگمتانه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه ابو علی سینا: ۲ کیلومتر
فاصلهتا موزه ابو علی سینا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد شال بافان: ۲.۵ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است