search
menu

هتل آرین همدان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرین همدان
امکانات عمومی هتل آرین همدان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرین همدان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرین همدان


هتل آرین همدان یکی از هتل‌ های خوب و ۳ ستاره در شهر همدان است که به دلیل موقعیت خوب و سطح کیفیت عالی در میان سایر هتل های این شهر شهرت دارد و همچنین به دلیل ارائه خدمات و مقرون به صرفه بودن همواره مورد توجه مسافران قرار می گیرد، به طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل زیبا می کنند. هتل آرین همدان دارای ۴ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی است که در طول سال میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. این هتل فعالیت خود را رسما از سال ۱۳۷۸ آغاز نموده است اما در طی سال های فعالیت خود چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و برای ارائه خدمات عالی دچار تغییراتی گشته و برای بهبود کیفیت ارائه خدمات خود هر ساله بهسازی می شود. هتل آرین همدان در فاصله اندکی از آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان قرار دارد و همین امر در جذب گردشگر نقش اساسی داشته و به دلیل دسترسی آسان به اماکن گردشگری در طول سال مملو از مسافر می شود.
همان طور که می دانید همدان اولین پایتخت ایران بوده و بدین جهت جاذبه‌ های گردشگری زیادی دارد که این هتل نیز از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی آسانی به این جاذبه ها دارد. فاصله هتل آرین تا فرودگاه همدان حدودا ۹ کیلومتر است و یکی از دلایل شهرت Arian Hotel Hamedan علاوه بر موقعیت مکانی مناسب به خاطر ترانسفر رایگان تا فرودگاه است که جزو امتیازات هتل آرین به حساب می آید.

امکانات عمومی هتل آرین همدان


در این هتل زیبا سالن کنفرانس وجود دارد تا در صورتی که سفر کاری داشته باشید، به راحتی جلسات خود را در این سالن برگزار کنید، البته باید توجه داشته باشید که استفاده از این سالن مستلزم پرداخت هزینه اضافی است. در ادامه خدمات ارائه شده در لابی این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد و همچنین اتاق چمدان نیز در لابی هتل دایر است. خدماتی مانند خشک شویی نیز در این هتل با هزینه جداگانه انجام می گیرد. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و در این قسمت می توانید از تاکسی سرویس بهره مند شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. پارکینگ روباز برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند فراهم گردیده است. در قسمت ورودی لابی نیز دستگاه واکس کفش تعبیه شده است. بهتر است به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته توئين، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها قابلیت ظرفیت اضافی را ندارند. همه اتاق ها روزانه نظافت می شوند. هتل آرین دارای اتاق‌ هایی با امکانات مناسبی است که برخی از امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل عبارتند از تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، مبلمان، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی، علاوه بر اینها حمام اختصاصی در داخل هریک از اتاق ها به چشم می خورد و در داخل این حمام ها نیز دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارند. هزینه اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده و برای بالای ۴ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. زمان تحویل و تخلیه اتاق ها در این هتل ساعت ۱ ظهر است.

رستوران هتل


برای صرف غذا نیز می‌ توانید از رستوران موجود در این هتل استفاده کنید و در صورت اقامت در هتل آرین صبحانه رایگان و برای وعده های دیگر با هزینه جداگانه سرو می شود.

فاصله هتل آرین همدان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج تاریخی قربان: ۵۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه ابن سینا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی قلعه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هگمتانه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ ایرانی همدان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا غار آکواریوم گنجنامه: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است