search
menu

هتل امیران ۲ همدان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیران ۲
فاصله هتل امیران ۲ تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل امیران ۲


هتل امیران ۲ هتلی دیگر از مجموعه امیران است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. Amiran Hotel ۲ یک هتل ۴ ستاره است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است. امیران ۲ یک هتل ۷ طبقه است و با ۵۹ اتاقی که دارد ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ مهمان را دارد. امیران ۲ از مناسب‌ترین هتل هایی که در شهر همدان وجود دارد، خیالتان از بابت رزرو و اقامت در این هتل کاملا راحت باشد.
با فراهم کردن امکاناتی مناسب در هتل امیران ،۲ سعی شده است تا خاطراتی خوش از سفر به شهر همدان در ذهن مهمانان هتل به یادگار بماند. در این هتل امکاناتی از جمله پارکینگ، اینترنت برای خرید بلیط هواپیما و...، اتاق چمدان، تلفن در لابی، فضای سبز، آسانسور، نماز خانه، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، لاندری، سیستم بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. لازم به ذکر است خدمات باربری، خانه داری و بیدار باش در این هتل ارائه می‌شود.
اتاق های هتل امیران ۲ بسیار روشن و دلنواز هستند. با طراحی زیبا و شیکی که برای این اتاق به کار رفته، سعی شده است فضای دوست داشتنی و در عین حال راحتی برای استراحت مهمانان فراهم شود. اتاق ها چشم انداز جذابی به سمت کوه الوند دارند. در صورتی که تمایل به اقامت در هتل امیران ۲ دارید لازم است بدانید ۵ نوع اتاق در این هتل وجود دارد. اتاق دو تخته برای یک نفر، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و سوئیت پنج نفره امپریال از گزینه هایی هستند که می‌توانید اقدام به رزروشان نمایید. در اتاق ها امکاناتی از جمله روم سرویس، دراور، یخچال، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد.
با اقامت در هتل امیران ۲ لازم نیست از بابت تهیه غذا نگرانی داشته باشید. صبحانه در اتاق ارائه شده و رستوران زیبایی در طبقه اول قرار دارد. این رستوران قابلیت پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را داراست و غذاهای ایرانی ارائه می‌کند. می‌توانید در محیط آرام غذای مورد علاقه خود را سرو کنید و یا به رستوران های دیگری که در نزدیکی هتل قرار دارند سر بزنید. لازم به ذکر است کافی شاپ هتل با دسرها و نوشیدنی های فوق العاده و محیط آرامی که دارد، بهترین مکان برای معاشرت با همسفران است.
یکی از دلایل محبوبیت هتل امیران ۲ کارکنان فوق العاده آن است. کارکنان این هتل بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند و با مسئولیت پذیری تمام، سعی در ارائه بهترین خدمات به مهمانان هتل دارند.
همان طور که می‌دانید همدان از شهر های مهم در زمینه گردشگری است و با سفر به این شهر و اقامت در هتل امیران ۲ می‌توانید از جاذبه هایی مثل آرامگاه بابا طاهر، آرامگاه ابو علی سینا، گنج نامه، غار علیصدر و غیره بازدید نمایید. خوشبختانه هتل امیران ۲ دسترسی خوبی به جاذبه ها دارد.
فاصله این هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر است و با ترمینال مسافربری همدان تنها ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل از امکان ترانسفر رفت و برگشت به هتل برخوردار نیست و باید در صورت نیاز از تاکسی های ترمینال و فرودگاه و یا تاکسی اینترنتی استفاده کنید. لازم به ذکر است هتل امیران ۲ به دلیل نداشتن خدمات برای معلولین، برای اقامت معلولین مناسب نیست.

فاصله هتل امیران ۲ تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله هتل امیران ۲ تا پارک شهرداری: ۸۵۰ متر
فاصله تا پارک فدک: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا رستوران مهمان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا رستوران آقاجون: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا رستوران سنتی دروازه تهران: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه بابا طاهر: ۴.۸
فاصله تا آرامگاه ابو علی سینا: ۶.۲ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است