search
menu

هتل آپارتمان اطلس گرگان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان اطلس گرگان
امکانات عمومی هتل آپارتمان اطلس گرگان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
فاصله هتل آپارتمان اطلس گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان اطلس گرگان


هتل آپارتمان اطلس در مرکز شهر گرگان واقع شده است. این هتل زیبا دارای ۴ طبقه و ۸ واحد آپارتمانی بوده و از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است. به دلیل جدید الاحداث بودن این هتل آپارتمان مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و در طی سال مملو از مسافر از سراسر کشور است. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید در عرض چند دقیقه به جاذبه های دیدنی شهر دسترسی داشته باشید، از جمله مشهورترین جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل می توان به پارک جنگلی ناهار خوران، پارک هزار پیچ و پارک النگدره اشاره کرد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه ۱۱ کیلومتر است و برای دسترسی به فرودگاه می توانید از تاکسی های شهری استفاده کنید. مطمئن باشید با اقامت در هتل اطلس سفری خوش و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان اطلس گرگان


هتل آپارتمان اطلس در منطقه ای آرام و به دور ازهیاهوی شهر قرار دارد، همچنین پرسنل و مدیریت این هتل آپارتمان همواره در حال تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مسافران هستند. برای دسترسی به طبقات این هتل آپارتمان می توانید از آسانسور استفاده کنید. از جمله مزیت های هتل آپارتمان اطلی عبارتند از تمیزی، امنیت و دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری شهر. این هتل جزو هتلی هایی است که با محیط امن و آرام خود برای اقامت های خانوادگی مناسب است و طرفداران خاص خود را دارد که به راحتی در زمان رزرو بلیط هواپیما می توانید نسبت به رزرو این هتل اقدام نمایید. پرسنل هتل آپارتمان اطلس به صورت شبانه روزی در ایجاد بهترین شرایط برای اقامت تلاش می کنند و همواره لحظات خوشی برای مسافران فراهم می کنند. از امکانات عمومی هتل آپارتمان اطلس می توان به مواردی مانند پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۶ خودرو به صورت رایگان، محیط دنج و آرام، نزدیک به مرکز شهر و به دور از ترافیک بودن و پرسنل مجرب و کارآزموده اشاره کرد که برایتان اقامتی خوش فراهم می سازند.
در لابی هتل نیز تلویزیون، مبلمان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه گردیده است. توجه داشته باشید که این هتل آپارتمان فاقد رستوران و کافی شاپ بوده و در صورت اقامت سرو وعده های غذایی وجود ندارد، بدین جهت باید خودتان در واحدهای اقامتی آشپزی کنید یا اینکه به رستوران های اطراف هتل بروید. علاوه بر موارد ذکر شده بهتر است در جریان باشید بردن حیوانات خانگی همراه خود به داخل این هتل ممنوع است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی با بهترین و جدیدترین اسباب و وسایل چیده شده اند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از سوئیت دونفره، آپارتمان دوخوابه سه نفره و آپارتمان دوخوابه چهارنفره. آپارتمان های این هتل دارای ظرفیت اضافی بوده که به صورت کف خواب و تشک هستند و امکانات رفاهی واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از یخچال، مینی بار باهزینه، چای ساز، تلویزیون، تلفن، رخت آویز، کمدلباس، مبلمان، بالکن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی. حمام های موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.
واحدهای اقامتی هتل اطلس دارای امکانات رفاهی مناسبی بوده و اقامت برای کودکان تا ۲ سال رایگان، برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۱۳ سال نیز هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

فاصله هتل آپارتمان اطلس گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سرای تاریخی باقری ها: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه صنایع دستی گرگان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گرگان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا دیوار تاریخی گرگان: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی ناهارخوران: ۱۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است