search
menu

بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

[ پنهان کردن ]
معرفی بهترین کافه ‌های گرگان
چرا گرگان گردی؟
جاهای دیدنی گرگان
کافه پنزا گرگان
کافه میامی گرگان
کافه پیانو
کافه ژوبین
کافه فیوره گرگان
کافه حس
کافه رستوران دلکوک گلستان
کافه شهاب گرگان
کافه کاپری گلستان
کافه دلمار گرگان
آدرس کافه‌های گرگان

معرفی بهترین کافه ‌های گرگان


بهترین کافه ‌های گرگان نیز همانند بهترین کافه‌ های تهران، تبریز، شیراز و اصفهان، پاتوق ایران‌گردان و اینستاگردهای بسیاری هستند. این کافه‌ها در حقیقت مکان‌های دنج و باصفایی هستند که فشن بلاگرها و توریسم بلاگرها معمولاً در فضای دل‌نشین آن‌ها استوری‌ها و تصاویری به‌یادماندنی به اشتراک می‌گذارند. فضای دل‌پسند و آرامش‌بخش کافه های گرگان نه‌تنها برای خوردن و نوشیدن میان‌وعده‌هایی لذیذ و نان‌های سنتی و اسموتی و قهوه و کاپوچینو و دم‌نوش‌های خوش‌طعم مناسب‌اند، بلکه پناهگاه‌هایی خلوت و صمیمی برای دوری از ازدحام و شلوغی مناطق پرجنب و جوش گرگان نیز بشمار می‌روند.
در این گفتار مجله اینترنتی گردشگری سفرمارکت، سعی کردیم برای کسانی که دوست دارند با خرید آنلاین بلیط هواپیما گرگان به دیار نگارستان ایران سفر کنند، بهترین کافه ‌های گرگان را معرفی کنیم تا در سفر به این مقصد زیبا و دیدنی کشور، با پاتوق‌های شکم گردی آن نیز آشنا شوند.
اگر شما مخاطب گرامی، سابقه سفر به گرگان دارید یا از کافه‌های گرگان بازدید کردید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید تا بدانیم که بهترین کافه‌های گرگان از نظر شما چه مجموعه‌هایی است و چه نقاط قوت و ضعفی دارند. ضمناً، برای گرگان گردی حتماً از تورها و بلیط‌هایی که سفرمارکت برای سفر ارزان و مقرون‌به‌صرفه در روزگار پسا کرونای ایران تدارک دیده است، استفاده کنید.
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

چرا گرگان گردی؟


گرگان را هم در نیمه نخست سال و هم در نیمه دوم سال باید دید. جایی است که ارزش سفر چندباره و بازدید مرتب دارد. استان گلستان یا نگارستان ایران، یکی از مقصدهای گردشگری فوق‌العاده و دیدنی ایران در شمال کشور است؛ جایی که شاید به‌اندازه سایر مناطق توریستی کشور، به آن کم‌توجهی شده است و به نظر می‌رسد که اکنون باید به آن بیش از قبل در روزگار پسا کرونا توجه کرد.
گرگان، شهری تاریخی است که در طول تاریخ از آن با نام‌های گوناگونی چون: ورکان، هیرکانیا، استرآباد و جرجان نیز یاد شده و اکنون گرگان نامیده می‌شود. این مقصد تماشایی، مرکز استان دیدنی و تاریخی و زیبا و چشم‌نواز گلستان است. گفتنی است که گلستان را به دلیل ترکیب جمعیتی و فرهنگی آن، نگارستان نیز می‌نامند. سفر به گرگان، سفر به نگارستان ایران است؛ جایی در شمال شرقی کشور که مردمانش به زبان فارسی با گویش گرگانی و زبان طبری حرف می‌زنند.
تورهای سفرمارکت برای سفر به گرگان چندروزه است. این تورها شما را به تماشای جنگل النگدره و ترکمن صحرا و طبیعت فوق‌العاده این خطه از دیار اهورایی ایرانیان می‌برد. دقت کنید که خرید اینترنتی بلیط قطار به مقصد گرگان از هر نقطه ایران عزیز که تشریف دارید، توسط خدمات رزرو آنلاین بلیط قطار سفرمارکت دات کام در دسترس شما گردشگران محترم خواهد بود.

جاهای دیدنی گرگان


گرگان از جمله جاهایی است که ده‌ها مقصد گردشگری دارد و برای تماشای آن، برنامه سفری چندروزه نیاز است. از جمله برترین مقصدهای توریستی گرگان می‌توان به این موارد اشاره کرد:
کاخ موزه گرگان، سرای باقری‌ها، کاخ آقا محمدخان قاجار، خانه شیرنگی، مدرسه عمادیه، خانه امیر لطیفی، نرگس تپه، کاروانسرای سنگی قرلق، مسجد جامع گرگان، خانه دارویی، امامزاده روشن آباد، امامزاده نور، خانه رمضان علی خراسانی، مسجد گلشن گرگان، جنگل النگدره، پارک جنگلی ناهارخوران، روستای زیارت، جنگل توسکستان، آبشار رنگو، دیوار بزرگ، مدرسه عمادیه گرگان، کاخ موزه گلستان، تپه تاریخی تورنگ و خانه تقوی ها.
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

کافه پنزا گرگان


نخستین کافه گرگان که در این گفتار معرفی می‌کنیم، کافه پنزا است. در کافه پنزا گرگان، یک ویژگی دیده می‌شود که در کم‌تر کافه‌ای در گرگان وجود دارد: پخت نان تازه و با کیفیت بالا. این کافه مقصد صبحانه خوری در شهر گرگان است و محل دنجی دارد. کافه پنزا، در خیابان ولی عصر کوی دادگستری واقع شده است. کافه PENZA گرگان یکی از بهترین کافه و رستوران‌های استان گلستان است.
کافه-پنزا
(تصویر پنکیک‌های خوشمزه کافه پنزا که با موز و توت‌فرنگی، ترکیبی هوس‌انگیز را برای شکم گردهای گرگانی به ارمغان می‌آورد)
کافه پنزا همه‌روزه از ۹ صبح تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان از شهر گرگان است. اگر عازم گرگان شدید، صبحانه‌های کافه پنزا را فراموش نکنید.

کافه میامی گرگان


از دیگر مقصدهای شکم گردی گرگان برای گلستان گردها، کافه میامی است. کافه میامی، در خیابان ولیعصر، خیابان عدالت سی و ششم کوی سازمان آب روبروی بیمه پارسیان قرار دارد. ساعت کاری کافه میامی همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۴ است.
حیاط بزرگ و دل‌نواز و آلاچیق‌های اختصاصی دارد و نورپردازی خاص آن نشان از سلیقه طراحان دکوراسیون داخلی‌اش دارد. این کافه کیفیت منو خوبی دارد و از بهترین کافه‌های گرگان به شمار می‌رود. یکی از دلایل استقبال قابل‌توجه گرگان گردها از کافه میامی، طراحی دکوراسیون بیرونی و داخلی کافه است که محبوب اینستاگردهای شکم گرد در استان گلستان است.
کافه میامی، کیک و شیرینی‌هایی در کلاس و سطح بهترین کافه‌های شمال پایتخت ارائه می‌کند و قهوه و دم‌نوش‌های فوق‌العاده خوشمزه‌ای در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد تا لذت گرگان گردی آن‌ها دوچندان شود. اسنک‌ها و غذاهای میان وعده خوبی هم برای گرگان گردهای مشکل‌پسند دارد.
برای کافه گردهای حرفه‌ای، علاوه بر نوع برخورد مسئولان کافه و منوی متنوع و سرآشپزهای کار بلد و ماهر، دکوراسیون کافه نیز اهمیت زیادی دارد. چون لوکیشن کافه برای جذب دنبال‌کنندگان و لایک شیفتگان اینستاگرام، این روزها بسیار درخور توجه است. همه این‌ عوامل در کافه میامی دیده می‌شود.
توجه کنید که به منظور تهیه بلیط ارزان هواپیما و هم‌چنین خرید اینترنتی تور سفرمارکت به مقصد گرگان در کنار رزرو هتل ارزان قیمت در گرگان، می‌توانید از خدمات آنلاین سفرمارکت برای تهیه و رزرو بلیط قطار و هواپیما و هم‌چنین خرید تور لحظه آخری استفاده کنید.
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

کافه پیانو


از اسمش معلوم است که احتمالاً پاتوق خوبی برای اهالی اهل هنر باشد. کافه پیانو، کافه دنج و مدرنی در مرکز گرگان است. اگر وقت داشتید که کافه گردی کنید، کافه پیانو را مثل کافه میامی و کافه پنزا در فهرست اولویت‌های شکم گردی خود قرار دهید.
کافه پیانو در بلوار گلشهر گرگان واقع در نبش گلشهر نهم است. خیابان‌های اطراف این کافه، مکان مناسبی برای پارک اتومبیل و اتوبوس است. ورودی دل‌باز و کادری مهمان‌نواز دارد. کافه پیانو متعلق به یکی از هنرمندان پیانونواز استان نگارستان ایران است.
در روزگار پسا کرونا، موقعیت کافه برای مشکل‌پسندها مناسب است، کیفیت غذاهای سرو شده خوب است و بسیاری از مشتریان تاکنون بر حسن رفتار مسئولان کافه تأکید داشتند. کافه پیانو گرگان، برای مشتاقان سلفی های پر لایک اینستاگرامی، قهوه و دم‌نوش و کیک‌ها و اسموتی‌ها وسوسه‌انگیزی تدارک می‌بیند.
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

کافه ژوبین


کافه رستوران ژوبین از دیگر مقصدهای کافه گردی در استان گلستان است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم. این کافه در بلوار صیاد شیرازی نبش صیاد هجدهم قرار دارد و در روزهای آخر هفته نیز موسیقی زنده اجرا می‌کند.
این کافه نیز مثل کافه‌هایی که در بالا معرفی کردیم، مهارت بالایی در طراحی و تولید و تزیین انواع و اقسام خوراکی‌های خوشمزه به‌خصوص نوشیدنی‌های وسوسه‌انگیز سنتی معطر محبوب نیمه اول سال داشته است. به همین خاطر توصیه می‌شود که از منوی متنوع این رستوران استفاده کنید.
به‌هرحال گرگان گردی با طعم نوشیدنی و خوردنی‌های خوشمزه ژوبین که با نوای دل‌انگیز موسیقی زنده نیز همراه باشد، خاطره‌انگیز و سفری به‌یادماندنی را برای گردشگران سفرمارکت به ارمغان خواهد آورد.

کافه فیوره گرگان


کافه فیوره گرگان از دیگر پاتوق‌های معروف و مطرح کافه گردی در استان گلستان است. کافه فیوره، در خیابان ولیعصر، گرگانپارس، شهریور مرکزی، جنب آژانس مسافرتی کهکشان قرار دارد. کافه فیوره در کوچه دنج واقع شده و سهولت دسترسی به خیابان اصلی، یکی از مزیت‌های آن برای کافه گردهای گرگانی است.
دکوراسیون و نورپردازی مطلوب در کنار منوی متنوع با سرپرستی سرآشپزی کار بلد سبب شده است تا فیوره، شهرت خوبی در استان گلستان داشته باشد. کارکنان مؤدب و آموزش‌دیده در کنار پاسخ‌گویی به سؤالات و درخواست‌های مشتریان از جمله پتانسیل‌های کافه فیوره در حوزه مشتری مداری به شمار می‌رود.
یکی از خوشمزه‌ترین پیشنهادات هوس‌انگیز کافه فیوره در نیمه نخست سال، کرپ موز است که در کنار نوتلا و گیلاس و پودر گردو و بادام و فندق سرو می‌شود و خوردن آن با نوشیدنی‌های طبیعی خوش طعم و مزه فیوره، انتخاب مشکل‌پسندهای کافه گرد در استان گلستان است. خلاصه صبحانه خوری در کافه فیوره را از دست ندهید. پیشنهادات وسوسه‌انگیز فراوانی برای عاشقان فوتوشوت‌های پر لایک اینستاگرامی دارد.
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

کافه حس


کافه حس از دیگر کافه‌های گرگان است که برای قهوه‌نوش‌های حرفه‌ای توصیه می‌شود. کافه حس در خیابان گرگانپارس، انتهای مرداد شرقی، بین تیر و مرداد شرقی واقع شده و مشتریان زیادی در طول سال دارد.
کافه حس با فضای باصفای خود تلاش کرده است تا حس خوشایندی به مشتریان خود بدهد. خوردن آب طالبی تازه خوشمزه داخل یک طالبی، همیشه حسی عالی را القا می‌کند. خلاصه هر نوع آبمیوه طبیعی با طرح و دیزانی که فکرش را بکنید در کافه حس گرگانی‌ها در خدمت شما است.
البته کافه حس، بیرون‌برهای خوشمزه مثل انواع دسر و ژله هم دارد که برای گردشگرانی که عجله دارند، مناسب است.

کافه رستوران دلکوک گلستان


کافه رستوران دلکوک استان گلستان، محیطی دل‌نشین و چند اتاق وی آی پی دارد. این کافه تراسی کوچک رو به حیاط با صندلی و میز در فضایی دل‌باز را نیز در اختیار گردشگران گرگان قرار می‌دهد. پاستا و قهوه‌ها و اسموتی‌های کافه دلکوک، طرفداران زیادی دارد.
کافه دلکوک در خیابان ولیعصر، خیابان آذر، روبروی ساختمان نظام مهندسی واقع شده است.

کافه شهاب گرگان


کافه شهاب در بلوار ناهار خوران جنب هتل شهاب واقع شده است. این کافه محیط جنگلی زیبا دارد که برای مهمانان نیمه اول سال استان گلستان، انتخابی دلپذیر به نظر می‌رسد. میهمانان هتل شهاب و مسافران گذری، گاهی از این کافه استفاده می‌کنند. سکوت جنگلی در کنار محیطی لوکس مملو از منوی متنوع با سرآشپزی کار بلد، کافه شهاب را به انتخابی شایسته برای مشکل‌پسندهای کافه گرد استان گلستان مبدل کرده است. شما از طریق صفحه رزرو هتل های گرگان به‌راحتی می‌توانید اتاقی را در اقامتگاهی با موقعیت مکانی مناسب و در نزدیکی برترین کافی‌شاپ‌های گرگان رزرو کنید و در اسرع وقت به منوی متنوع نوشیدنی‌های دل‌چسب و میان‌وعده‌های لذیذ کافه‌های گرگان دسترسی داشته باشید.
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

کافه کاپری گلستان


کافه کاپری گلستان، از دیگر مقصدهای جذاب کافه گردی در استان نگارستان ایران است. کافه کاپری در خیابان ولیعصر، عدالت هفتم، واقع در طبقه منفی یک مرکز خرید کاپری قرار دارد.

کافه دلمار گرگان


کافه دلمار گرگان، در خیابان گرگانپارس، خیابان مهر، بین مرداد و شهریور قرار دارد. فضای دل‌نشین و منوی متنوع و با توجه به نظرات مثبت مشتریان، سرآشپزی کاربلد دارد.

آدرس کافه‌های گرگان


فهرست ده‌ها کافه معروف و مطرح گرگان در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت لیست شده تا اگر شما قصد سفر به گرگان را در روزگار پسا کرونا داشتید، با خیال آسوده و البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به بهترین پاتوق‌های شکم گردی این شهر زیبا و دیدنی سری بزنید. اگر شما هم علاوه بر این موارد، تجربه کافه گردی در گرگان داشتید، لطفا نظرات خود را در انتهای این مطلب برای استفاده سایر گردشگران ارائه دهید.

• آدرس حس کافه مرکزی گرگان: بهاران، خیابان جانبازان، خیابان گرگان پارس، خیابان مرداد شرقی
• آدرس کافه نامبر وان گرگان: گرگان پارس، خیابان شهریور غربی خیابان شهریور مرکزی
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

• آدرس کافه جرسی: گروهبان، خیابان ولیعصر، میدان ولیعصر
• آدرس کافه نان خان طلا: گرگان، قلعه حسن، خیابان ولیعصر، بلوار ناهار خوران
• آدرس کافه چی: خیابان علی محمدی، خیابان جانبازان، خیابان محمدی خیابان گلشهر سی و یکم
• آدرس پاتوقی جان و دل: سبزه مشهد، خیابان شهید بهشتی، خیابان آفتاب پانزدهم
• آدرس کافه سفید گرگان: استرآبادی، بلوار ناهار خوران خیابان استرآبادی
• آدرس کافه چای و قهوه: خیابان گروهبان، بلوار ناهارخوران، خیابان ولیعصر
• آدرس کافه شش گرگان: خیابان فردوسی، خیابان بیست و پنجم دانشجو
• آدرس کافه استار (عمو غلام): گرگان، چهلستون، خیابان شهدا، بین خیابان بیست و دوم لاله خیابان لاله بیست و ششم
• ادرس کافه نم: سبزه مشهد، خیابان شهید بهشتی، خیابان آفتاب نوزدهم، خیابان امام‌زاده نور
• آدرس کافه عمو قربان: خیابان شیرکش، خیابان امام خمینی، بین آفتاب بیستم و آفتاب نوزدهم
• آدرس کافه روماک: امام خمینی، بلوار جرجان، شهرک امام، خیابان یازدهم
• آدرس کافه دی: ژندارمری، خیابان دو گل تپه
• آدرس کافه رستوران نعلبندان: سبزه مشهد، خیابان امام خمینی، بین آفتاب هجدهم و آفتاب پانزدهم
• آدرس کافه ارغوان: اوحدی، خیابان جانبازان، خیابان گرگان پارس خیابان بهمن غربی
• آدرس کافه شب: رازی، بلوار گلشهر، خیابان گلشهر دوازدهم
• آدرس گلد کافه گرگان: فرهنگ شهر، خیابان صیاد سی و دوم
• آدرس کافه چای بار: خیابان گروهبان، خیابان جانبازان، خیابان جانباز چهاردهم
• آدرس کافه سنتی استرآباد: سبزه مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان آفتاب بیست و هفتم خیابان لاله سوم
• کافه اینجا: تختی، خیابان ولیعصر، خیابان قدس
• کافه دیدار: خیابان گروهیان، خیابان جانبازان، خیابان جانباز چهاردهم
• کافه چاوش: گرگان، خیابان ولیعصر بلوار نادر
• کافه جان و دل: سبزه مشهد، خیابان شهید بهشتی، خیابان آفتاب پانزدهم
• آدرس کافه پنزا: دخانیات، خیابان عدالت هشتاد و یکم
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

• آدرس کافه باما: استرآباد، خیابان استرآبادی دهم خیابان استرآبادی چهاردهم
• آدرس کافه تریا پوریا: گرگان جدید، خیابان شهید علی اصغر حسینی، خیابان شهید محسن دزیانی
• آدرس کافه آسمون: خیابان قدس، خیابان عدالت نود و سوم
• آدرس کافه آرسام: خیابان فرهنگ شهر، بلوار شهید صیاد شیرازی جاده توشان
• آدرس قهوه کوک: خیابان امام رضا بیت بیست و ششم و بیست و هشتم
• آدرس کافه اتفاق: اوحدی، خیابان شهریور غربی خیابان شهریور مرکزی
• آدرس کافه بستنی الی ایس: گل ها، میدان کریمی، خیابان مطهری جنوبی
• آدرس کافه سنتی جیجو: سبزه مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان آفتاب نوزدهم خیابان امام زاده نور
• آدرس کافه سنتی دلمار: گرگانپارس، تقاطع مرداد مرکزی و خیابان مهر
• ادرس کافه قهوه تلخ: خیابان علی محمدی، خیابان جانبازان، خیابان محمدی خیابان شهریور شرقی
• آدرس کافه یال: بهاران، خیابان گرگان پارس، خیابان مرداد شرقی، خیابان مسیح ذبیحی
• آدرس کافه قلیون عمو عمار: گرگان، محله میر کریم، خیابان دیلمی دهم، خیابان میرکریم شانزدهم
• ادرس کافه باقلوا پرنس: گرگان، روبروی عدالت هفتاد و نهم جنب بستنی نعمت، باقلوای پرنس
• آدرس کافه رستوران آلاچیق: گرگان، قلعه حسن، بلوار ناهارخوران
• آدرس کافه محمد امین: گرگان، طهماسبی، خیابان رجایی، خیابان رازی، خیابان مهدوی
• آدرس کافه مستر قهوه: قلعه حسن، بلوار ناهار خوران، خیابان عدالت هفتاد و دوم
• آدرس کافه رستوران کایرو: سعادت، بلوار ناهار خوران، بین عدالت نود و هشتم و یک صد و یازدهم
• آدرس کافه گندم: خیابان تختی، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت هشتم
• آدرس کافه شاپ اپل: گروهبان، خیابان پاسداران خیابان نامجو
• آدرس کافه فکری بازی نو: استرآبادی، بلوار گلشهر، خیابان گلشهر نهم
• آدرس کافه سازمان میثم: کمربندی گرکان
• آدرس کافه دیاموند: خیابان اوحدی، بلوار ناهار خوران، خیابان عدالت چهل و دوم خیابان گرگان پارس
• آدرس کافه حاج حسین: سبزه مشهد، خیابان رسالت، خیابان شهدا خیابان لاله سیزدهم
• آدرس کافه تلخ گرگان: فردوسی، خیابان خیام دهم بلوار نیایش
• آدرس کافه روماک: قزاق، خیابان سیدین پانزدهم، کوی شهید احمد سینه سپهر، خیابان سیدین
• آدرس کافه نیشکر: گروهبان، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت ششم
• آدرس کافه فکر آوند: تختی، خیابان ولیعصر خیابان عدالت بیست و نهم
• آدرس کافه دوپیو: تختی خیابان ولیعصر خیابان عدالت هفتم
• آدرس کافه باقلوا ینی: بهاران، خیابان گرگان پارس، خیابان تیر شرقی خیابان مسیح ذبیحی
• آدرس حس کافه: بهاران، خیابان گرگان پارس، خیابان تیر شرقی
• آدرس کافه سانسوریا: دخانیات، نبش صیاد شیرازی چهارم
• آدرس کافه رها: گلباران خیابان چناران
• آدرس کافه کوبار: بلوار جانبازان، جانباز ۱۴، نبش همایون دوم
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

• آدرس شربت خانه سنتی استر: سبزه مشهد، خیابان رسالت، خیابان شهدا، خیابان آفتاب خیابان بیست و پنجم
• آدرس کافه سیریا: خیابان گرگان جدید، روبروی گرگان جدید هجدهم،
• آدرس کافه نادری گرگان: خیابان امام خمینی، خیابان یازدهم کاشانی
• آدرس کافه کایرو: گرگان، خیابان قدس، بلوار ناهار خوران، خیابان عدالت نود و نهم
• آدرس کافه مراکی: شهر گرگان، محله زیبا شهر بین خیابان های زیبای پنجم و هفتم
• آدرس کافه ۸: گرگان پارس، خیابان ولی عصر، خیابان عدالت شانزدهم
• آدرس کافه لیون: استرآبادی، بلوار گلشهر
• آدرس کافه سرای سنتی شمس العماره: سبزه مشهد، خیابان رسالت، خیابان شهدا خیابان لاله سیزدهم
• آدرس آب انار ملس کاخ: تختی، بلوار ناهار خوران خیابان ولیعصر
• آدرس کافه ماشین سرایی: گلن تارکی، بلوار صیاد شیرازی
• آدرس کافه بار آقای قهوه: خیابان امام خمینی، بلوار کاشانی خیابان انقلاب خیابان نهضت
• آدرس کافه و قلیان سرای پوریا: خیابان چوب بری، خیابان ملت خیابان قلعه خندان
• آدرس کافه کلبه: گرگان، گلشهر، خیابان پارتیان
• آدرس کافه الیوت: بلوار بهارستان، بهارستان یازدهم کنار آتشنشانی
• آدرس کافه دوپیو: گرگان پارسف خیابان ولیعصر خیابان مرداد
• آدرس کافه سنتی شوچره: خیابان بهشتی، خیابان آفتاب بیست و هفتم خیابان لاله یکم
• آدرس کافه شاپ آندو: خیابان قزاق، خیابان بهشتی، بین ملاقاتی و بهشت هفدهم
• آدرس کافه فکری بازی نو: ایثار، بلوار گلشهر، خیابان گلشهر، بیست و ششم خیابان یکم
• آدرس کافه کاپری: گرگان، تختی، خیابان ولیعصر خیابان عدالت هفتم
• آدرس کافه نیلو: اسلام آباد، خیابان پنجم آذر، میدان سرخواجه
• آدرس عمارت بوی باران: سبزه مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان آفتاب پانزدهم خیابان دربنو
• آدرس کافه نان دوست خوب: اکبر آباد، خیابان امام رضا هشتاد و نهم
• آدرس کافی شاپ فنجون: تختی، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت هفتم
• آدرس کافه لاوازا: دخانیات، خیابان ولی عصر، بلوار ناهار خوران
• آدرس کافه حسین: اسلام آباد، خیابان باهنر، خیابان ایران مهر، خیابان ابوذر چهاردهم
• آدرس کافه قهوه آریایی: خیابان جوادیه خیابان رسالت
• آدرس کافه قهوه شهر: گرگان جدید، خیابان شهید علی اصغر حسینی خیابان شهید محسن دزیانی
• آدرس قهوه ننجون: گرگان، زیبا شهر، خیابان ولیعصر، بلوار ناهار خوران
• آدرس کافه علی: خیابان امام خمینی، بلوار کاشانی
• آدرس کافه رویال گرگان: بازرگانی، بلوار ناهار خوران خیابان ولیعصر
• آدرس کافه آریا: اسلام آباد، خیابان جمهوری خیابان ملت
• آدرس کافه مولن روژ: شهرک تالار خیابان آپادانا،
• آدرس کافه فنجون: گلشهر، بلوار گلشهر
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

• آدرس کافه چی: علی محمدی، خیابان جانبازان، خیابان محمدی خیابان گلشهر
• آدرس کافه آش: دخانیات، خیابان ولیعصر، بلوار ناهار خوران
• آدرس کافه کامل فرشید: شیرکش، خیابان نامجو، خیابان پاسداران
• آدرس کافه مرکزی گرگان: خیابان جانبازان، خیابان گرگان پارس، خیابان مرداد
• آدرس کافه رویال گرگان: بازرگانی، بلوار ناهار خوران، خیابان ولیعصر
• آدرس کافه ترمه: گرگان، بلوار جورجان
• آدرس کافه کاپری گرگان: تختی، خیابان ولی عصر خیابان عدالت هفتم
• آدرس کافه چوچاق گرگان: میدان ناهار خوران، جاده زیارت
• آدرس کافه چای بار: گروهبان، خیابان جانبازان، خیابان جانباز چهاردهم
• آدرس کافه نان خان طلا: قلعه حسن، خیابان ولیعصر بلوار ناهار خوران
• آدرس کافه نیلو گرگان: اسلام آباد، خیابان پنجم آذر میدان سرخواجه
• ادرس کافه ماژ: گرگان، میدان ناهار خوران، جاده زیارت
• آدرس کافه راه و ماه: گرگان، خیابان ولیعصر، بلوار ناهار خوران
• آدرس کافه چهره: گروهبان، خیابان جانبازان، خیابان جانباز هجدهم
• ادرس کافه شب: رازی، بلوار گلشهر، خیابان گلشهر دوازدهم
• آدرس شربتخانه سنتی استر: سبزه مشهد، خیابان رسالت، خیابان شهدا خیابان آفتاب
• آدرس کافه فکر آوند: تختی، خیابان ولی عصر، خیابان عدالت بیست و نهم
• آدرس کافه من: فرهنگ شهر، میدان دخانیات، بلوار صیاد شیرازی
• آدرس کافه لیون: گلشهر، خیابان استرآبادی، خیابان پانزدهم گلشهر
• آدرس کافه پلاک هفتاد و ششم: انتهای بلوار صیادی شیرازی، کوی دخانیات دوم
• آدرس کافه تمدن: گرگان، خیابان عدالت پنجاه و هفتم نبش جام جم
• آدرس کافه دلمار: گرگانپارس، تقاطع مرداد مرکزی و خیابان مهر
• آدرس کافه نیشکر: گروهبان، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت ششم
بهترین کافه های گرگان را بشناسید!

مخاطب گرامی
در این گفتار، ده‌ها مورد از بهترین کافه‌های شهر زیبای گرگان را معرفی کردیم. اگر شما نیز تا کنون تجربه سفر به استان دیدنی گلستان را داشته یا از کافه‌های فوق الذکر استفاده کردید، نظرات خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. هم‌چنین کافه‌هایی که در این گفتار به آن اشاره نشده است را به سفرمارکت معرفی کنید.
لینک این نوشتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دارید به اطلاع دوستان و آشنایان ایران‌گرد به‌خصوص عزیزانی که مشتاق سفر به استان گلستان هستند، برسانید. سفرمارکت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و اگر قصد سفر به نگارستان ایران را در نیمه اول یا نیمه دوم سال دارید، حتماً بخش تورها و بلیط هواپیما لحظه آخری سایت را چک کنید تا بهترین تور گرگان و بلیط را برای سفر خود به این منطقه رؤیایی دوست‌داشتنی ایران، در اختیار بگیرید.
با مجله گردشگری سفرمارکت، هرروز در جریان بهترین و برترین و جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری ایران و جهان باشید. با ما آگاهانه سفر کنید و از زیبایی‌های باورنکردنی ۳۱ استان دیار چهار فصل ایران، لذت ببرید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است