search
menu

هتل آپارتمان شایسته گرگان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شایسته گرگان
امکانات عمومی هتل آپارتمان شایسته گرگان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان شایسته گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان شایسته گرگان


هتل آپارتمان شایسته از هتل های ۲ ستاره در شهر گرگان است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است. از جمله مزیت های این هتل آپارتمان می توان به دسترسی آسان به پارک الگندره و پارک ناهار خوران اشاره کرد. همچنین محوطه و فضای اطراف تماشایی این هتل برای علاقه مندان به طبیعت بسیار مناسب است، به طوری که سالانه مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کند. استان گلستان، مخصوصا شهر گرگان همواره به دلیل دارا بودن جاهای دیدنی و تاریخی خود میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است و برای پاسخگویی به این تعداد مسافر باید از لحاظ محل اقامت تامین باشند. بدین جهت در میان هتل های موجود در این شهر می توان گفت هتل آپارتمان شایسته یکی از بهترین هتل هایی است که با انتخاب آن سفر اقامتی راحت خواهید داشت و بی شک از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد.
هتل آپارتمان شایسته گرگان در میدان ترمینال واقع شده و به ایستگاه راه آهن و ترمینال بسیار نزدیک است، همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه گرگان نیز ۱۳ کیلومتر است و برای دسترسی به فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس موجود در هتل استفاده کنید. لازم به ذکر است که دسترسی به روستای زیارت و لذت بردن از طبیعت گرگان با اقامت در این هتل برایتان میسر خواهد بود و سفری پر از خاطرات خوب تجربه خواهید کرد. هتل آپارتمان شایسته در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید اقدام به رزرو هتل شایسته در شهر گرگان نمایید و خودتان را برای سفری بی نظیر و رویایی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان شایسته گرگان


این هتل دارای ۴ طبقه و ۴۶ واحد اقامتی است که برای مسافران خود اقامتی به یادماندنی فراهم می کنند. مهم ترین امکانات ارائه شده در این هتل آپارتمان اینترنت وای فای رایگان در لابی، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان برای مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. در لابی این هتل می توانید به اتاق چمدان دسترسی داشته باشید، همچنین خدمات باربری، تاکسی سرویس و آسانسور نیز جزو امکانات موجود در لابی این هتل هستند. توجه داشته باشید که براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


هتل آپارتمان شایسته شامل انواع سوئيت است که این سوئیت ها عبارتند از سوئیت یک نفره، دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره. لازم به ذکر است که بجز سوئیت یک نفره بقیه سوئيت ها شامل ظرفیت اضافی هستند. در حالت کلی انتخاب این هتل برای مسافرانی مناسب است که به دنبال محلی اقتصادی و در عین حال تمیز و مرتب هستند. امکانات موجود در داخل اتاق ها و سوئيت ها نیز در این هتل آپارتمان عبارتند از یخچال، مینی‌ بار باهزینه، مبلمان، تلویزیون، آشپزخانه با تجهیزات کامل، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و بالکن هستند. همچنین در داخل همه واحدهای اقامتی نیز حمام اختصاصی دایر گردیده و این حمام ها مجهز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل آپارتمان شایسته انواع غذاهای ایرانی و محلی با بهترین کیفیت در منویی متنوع ارائه می دهد، تا حدی که رستوران این هتل آپارتمان جزو رستوران های معتبر این شهر به شمار می رود و خود اهالی گرگان نیز برای وعده های ناهار و شام به این رستوران سر می زنند.

فاصله هتل آپارتمان شایسته گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دیوار تاریخی گرگان: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه صنایع دستی گرگان: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا سرای تاریخی باقری ها: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گرگان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی ناهارخوران: ۱۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است