search
menu

هتل خیام گرگان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خیام گرگان
امکانات عمومی هتل خیام گرگان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل خیام گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل خیام گرگان


هتل دو ستاره خیام در مرکز شهر گرگان واقع شده است. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده و در جهت ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. هتل خیام دارای ۳ طبقه و ۱۲ واحد اقامتی است که با امکانات رفاهی مناسب خود آماده‌ میزبانی از میهمانان سراسر کشور است. استان گلستان همواره جزو استان های پر رفت و آمد در کشور شناخته می شود و به خاطر سرسبزی و زیبایی های خاص مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، این استان دریا و جنگل‌ های انبوهی دارد که حقیقتا نمونه کوچکی از مناظر طبیعی و جاذبه‌ های گردشگری این استان به شمار می روند، تا حدی که این استان را به عنوان بهشت گردشگران می شناسند و سالانه مسافران زیادی از شهرهای مختلف با خرید بلیط هواپیما راهی این دیار می شوند و سفری رویایی و زیبا را تجربه می کنند.
حال در چنین شرایطی انتخاب هتل یکی از دغدغه های اصلی مسافران است که مطمئنا با انتخاب هتل خیام از اقامتشان لذت خواهند برد و لحظات خاطره انگیز و خوشی را تجربه خواهند کرد. این هتل تا فرودگاه گرگان حدودا ۱۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به فرودگاه از طریق تاکسی های موجود در هتل امکان پذیر است. این هتل در بافت قدیمی شهر گرگان واقع شده است و همین موضوع دسترسی مهمانان را به مراکز مهم شهر آسان نموده است که از مزیت‌ های این هتل می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید، بازار سنتی، موزه‌ های تاریخی، مسجد جامع و پارک ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل خیام گرگان


از جمله مهم ترین امکانات هتل خیام گرگان عبارتند از کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است و همچنین پارکینگی در این هتل تعبیه نگردیده است و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید در خیابان اطراف هتل خودرویشان را پارک کنند. در لابی این هتل اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود، همچنین خدماتی نظیر خشکشویی با هزینه مجزا در لابی هتل دایر گردیده است. برای علاقه مندان به اخبار نیز روزنامه رایگان در لابی وجود دارد. برای دسترسی به طبقات این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. لازم به ذکر است در صورت تمایل به گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر گرگان می توانید از گشت های نیم روزی با هزینه مجزا بهره مند شوید و از جاذبه ها بازدید کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل خیام گرگان دارای ۱۲ باب اتاق است که همه اتاق ها دلباز بوده و دارای دو نوع اتاق دوتخته و اتاق سه تخته هستند و هریک از اتاق ها دارای ظرفیت اضافی به صورت تشک و کف خواب بوده و همه اتاق ها در این هتل شامل تختخواب های استاندارد، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلت، یخچال، مینی بار باهزینه، تلویزیون و تلفن، سیستم گرمایشی شوفاژ هستند. در داخل هریک از اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، شامپو و صابون، حوله و دمپایی هستند. در بازسازی های انجام شده اتاق ها و سوئيت های هتل خیام به شکل زیبا و سنتی طراحی شده اند و هر کدام به گونه ای منحصر به فرد بوده و دارای دکوراسيون خاصی هستند، مطمئنا هرکدام از اتاق ها دارای محيط مناسبی برای اقامتی به یاد ماندنی دارند و می توان گفت برای تمامی مسافران با هرنوع سليقه ای مناسب هستند.

رستوران هتل


هتل خیام دارای رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است که در رستوران این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود و برای ناهار و شام نیز باید هزینه جداگانه بپردازید. در رستوران هتل خیام انواع غذاهای ايرانی، فرنگی و محلی سرو می کنند که در محيط دلنشين از طعم بی نظیر غذاها لذت خواهید برد. همچنین علاوه بر رستوران می توانید به کافی شاپ این هتل نیز سر بزنید و انواع نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید.

فاصله هتل خیام گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا سرای تاریخی باقری ها: ۲۷۰ متر
فاصله تا موزه صنایع دستی گرگان: ۴۵۰ متر
فاصله تا کاخ موزه گرگان: ۹۰۰ متر
فاصله تا دیوار تاریخی گرگان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی ناهارخوران: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است