search
menu

هتل آپارتمان گل نرگس گرگان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان گل نرگس گرگان
امکانات عمومی هتل آپارتمان گل نرگس گرگان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان گل نرگس گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان گل نرگس گرگان


هتل آپارتمان گل نرگس در نزدیکی مرکز شهر گرگان قرار دارد. این هتل آپارتمان در موقعیت مکانی مناسب با دسترسی آسان به چندین جاذبه گردشگری در سال ۱۳۹۵ تاسیس گشته است. از جمله جاهای دیدنی شهر گرگان می توان به پارک جنگلی نهارخوران، کاخ موزه گرگان، مسجد جامع، بازار نعلبندان، پارک جنگلی النگدره اشاره کرد که سهولت دسترسی به این جاذبه ها جزو امتیازات این هتل به شمار می رود. هتل آپارتمان گل نرگس در شش طبقه و ۲۳ واحد اقامتی آماده میزبانی از میهمانان سراسر کشور است و جزو یکی از بهترین مکان‌ هایی است که می‌توانید برای اقامت در این شهر پیدا کنید.
همان طور که می دانید، استان گلستان با توجه به دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی همواره مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و سالانه مسافران زیادی راهی این خطه از کشور می شوند، حال شهر گرگان نیز جزو شهرهای قدیمی و تاریخی کشورمان بوده و در هر چهار فصل مسافران زیادی عازم این شهر زیبا می شوند، بدین جهت هتل های متعددی در این شهر آماده پذیرایی از این میهمانان هستند و انتخاب از میان این هتل ها کار بسیار دشواری است که پیشنهاد ما رزرو هتل آپارتمان گل نرگس است، مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد، زیرا به دلیل دارا بودن اتاق‌ ها و سوئیت‌ های تمیز و مجهز بوده و دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز خرید، همچنین تامین آسایش و رفاه در زمان سفر در این هتل تضمین می شود. لازم به ذکر است که فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه گرگان حدودا ۱۴ کیلومتر است و برای دسترسی به فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس های هتل بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان گل نرگس گرگان


این هتل آپارتمان دوستاره بوده و با موقعیت مکانی خوب انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه برای مسافران است، بدین جهت بهتر است در زمان خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل نمایید. هتل آپارتمان گل نرگس دارای امکانات و خدمات عمومی خوبی است که این امکانات عبارتند از اینترنت وای فای رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ مخصوص برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند. امکاناتی نظیر خشکشویی نیز در این هتل آپارتمان دایر است که در صورت لزوم می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از این امکانات بهره مند شوید. مطمئن باشید با اقامت در هتل آپارتمان گل نرگس خاطرات به یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان


واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپرخانه با تجهیزات کامل پخت و پز و حمام اختصاصی همراه با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. طراحی ساختمان هتل آپارتمان گل نرگس جدید بوده و طبق استاندارهای اصولی ساخته شده است. این هتل آپارتمان با نمای زیبای خود مجهز به درب ضدسرقت و اتاق های عایق صدا هست. همچنین وسایل به کار رفته در لابی و اتاق های این هتل آپارتمان همگی نو و تمیز هستند. در کل می توان گفت این هتل آپارتمان دارای محیطی آرام و چشم‌ اندازی بی نظیر از طبیعت گرگان است که مورد توجه مسافران قرار می گیرد. انواع واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان نیز یک تخته و دو تخته و سوئيت های دو خوابه برای تعداد نفرات زیاد مناسب است.

فاصله هتل آپارتمان گل نرگس گرگان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دیوار تاریخی گرگان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه گرگان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه صنایع دستی گرگان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا سرای تاریخی باقری ها: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عمادیه گرگان: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی النگدره: ۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی نهارخوران: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است