search
menu

هتل شهر آفتاب گرمسار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهر آفتاب گرمسار
امکانات هتل شهر آفتاب گرمسار
خدمات هتل شهر آفتاب گرمسار
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل شهر آفتاب گرمسار تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل شهر آفتاب گرمسار


گرمسار شهری در غرب استان سمنان است که به دلیل تنوع قومتی بالایی که دارد به جزایر اقوام معروف است. این شهر یکی از جذاب ترین شهرهای کویری ایران است که آثار بسیار زیبایی در آن قرار گرفته اند. از زیباترین جاذبه های تماشایی شهر گرمسار می توان به معادن و تونل های نمکی آن اشاره کرد که با قندیل های زیبایی که دارند مناظر فوق العاده ای را ایجاد می کنند. گردشگران زیادی هرساله فقط برای تماشای این معادن نمکی به گرمسار سفر می کنند اما دیدنی های این شهر کویری به همین یک مورد ختم نمی شود. مجموعه سیاهکوه، جاده سنگفرش، قلعه استاوند ناروهه، خانه تاریخی باقری ها و... همگی از جمله زیبایی های شهر گرمسار هستند که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می کنند. هتل شهر آفتاب گرمسار در این شهر قرار گرفته و با امکانات عالی و خدمات خوبی که دارد توانسته نظر بسیاری از مهمانان شهر را به خود جلب کند. در فضای این هتل آرامش و امنیت کامل برقرار است و از این جهت می تواند اقامت خوشی را برای مسافران رغم بزند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر گرمسار، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده ای را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل شهر آفتاب گرمسار


هتل شهر آفتاب گرمسار از امکانات فراوانی برخوردار است که بدون شک می تواند نظر شما را به خود جلب کند. رستوران هتل با ظرفیت روزانه ۸۰ نفر در اختیار مسافران قرار دارد و انواع غذاهای لذیذ و متنوع را به مهمانان عرضه می کند. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت 180 ماشین به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. این هتل دارای فضای سبز است که محیط خوبی را برای قدم زدن و استراحت مسافران فراهم می کند. کافی شاپ هتل با انواع دسرهای سرد و گرم و نوشیدنی های خوش طعم از مهمانان پذیرایی می کند تا اقامتی جذاب تر را برای مسافران رغم بزند. از امکانات ورزشی این هتل می توان به سالن ورزشی و سالن بیلیارد آن اشاره کرد که فرصت خوبی را برای علاقه مندان به ورزش فراهم می کند. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به پله اضطراری، نمازخانه، سونا و جکوزی، استخر، ماهواره، فروشگاه و غرفه و... اشاره کرد.

خدمات هتل شهر آفتاب گرمسار


هتل شهر آفتاب گرمسار علاوه بر امکانات فراوانی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. پرسنل هتل همگی مسلط به زبان انگلیسی و ترکی هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران استقبال می کنند. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. صندوق امانات هتل این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا با خیال راحت اشیاء گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به امانت بگذارند و نگران گم شدن آنها نباشند. هتل دارای خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته است و مسافران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند.
مهمانان می توانند از خدمات تور موجود در هتل نیز استفاده کنند و از تمام نقاط گردشگری شهر دیدن کنند. همچنین هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی و آژانس مسافرتی نیز است که مهمانان می توانند از خدمات آن ها بهره مند شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل می توان به خدمات مخصوص معلولین، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، خشکشویی، اتاق سیگار، آتلیه و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


هتل شهر آفتاب گرمسار در ۷ طبقه بنا شده و دارای ۲۷ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۹۶ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمامی واحدهای اقامتی هتل شهر آفتاب گرمسار امکانات رفاهی کامل برای یک سفر چندروزه لذت بخش را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، رخت آویز، چای ساز، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان، آباژور، لوازم بهداشتی، دمپائی و... اشاره کرد.

فاصله هتل شهر آفتاب گرمسار تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا پارک جنگلی پروفسور کردانیان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کارخانه پنبه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار گرمسار: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی کویر: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است