search
menu

هتل جهانگردی فیروزآباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی فیروزآباد
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگردی فیروزآباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی فیروزآباد


یکی از بهترین هتل های ۲ ستاره فیروز آباد، هتل جهانگردی فیروزآباد است که با فراهم آوردن امکانات متنوع رفاهی سعی در تأمین اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. فیروز آباد، از شهرستان های استان فارس است و در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد. هتل جهانگردی فیروز آباد (Firuzabad Tourist Hotel) نیز از هتل های با سابقه شهر است و از سال ۱۳۵۳ فعالیت می کند. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۸۴ جهت ارتقاء کیفیت خدمات مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و امکانات و بنای خود را به روز کرد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و در یکی از بهترین مناطق شهر زیبا و تاریخی فیروزآباد قرار دارد. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه های زیبا چون آتشکده، چشمه حنیفقان و چشمه تنگاب آسان است. پرسنل هتل بسیار مجرب، زحمتکش و خوش برخورد هستند و با جان ودل تلاش می کنند تا مهمانان اقامت خوش و به یاد ماندنی تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل برای مهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از دیگر شهرهای ایران به جای خرید بلیط هواپیما شیراز، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۲۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند و خیالشان از بابت امنیت و پیدا کردن جا پارک مناسب راحت باشد. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت رایگان با حجم ترافیک محدود امکان پذیر است و بدین گونه مهمانان می توانند امور آنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند.
در لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر، امکانات متنوعی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، ایستگاه روزنامه، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای درخواست خدماتی از قبیل لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فکس، پرینت، روم سرویس، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری مهمانان را راهنمایی می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز طراحی شده است که علا.ه بر زیبایی بخشیدن به هتل، به تنفس هوای تمیز نیز کمک می کند.

اتاق های هتل


تعداد واحدهای اقامتی در این هتل ۱۰ اتاق است که در مجموع ۲۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. همه اتاق ها دو تخته استاندارد هستند و برای داشتن اقامتی راحت و دنج مناسب اند. وضعیت دید اتاق ها را چشم اندازهایی از خیابان، کوه و محوطه هتل تشکیل می دهد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، تلویزیون با کانال های استانی دیجیتال، مینی بار (با هزینه)، سیستم گرمایش و سرمایش (کولر آبی، شوفاژ)، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، شانه، مسواک، خمیر دندان، حوله، سشوار) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان است و برای کودکان بین ۵ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در طبقه همکف هتل یک رستوران با ظرفیت ۸۵ نفر وجود دارد که غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان آماده و سرو می کند. وعده صبحانه نیز به طور روزانه و در ساعات معین در اختیار مهمانان قرار داده می شود. علاوه بر این، یک کافی شاپ نیز در هتل وجود دارد که برای مهمانان خوراکی ها و نوشیدنی های متنوع آماده می کند.

فاصله هتل جهانگردی فیروزآباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر گور: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا امامزاده اسماعیل بزرگ: ۶٫۳کیلومتر
فاصله تا آتشکده: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ اردشیر بابکان: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۹٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است