search
menu

هتل آپارتمان کیش مهر فریدونکنار

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کیش مهر فریدون کنار
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل کیش مهر فریدون کنار تا جاذبه ها و مکان های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کیش مهر فریدون کنار


هتل آپارتمان کیش مهر، هتل آپارتمانی سه ستاره در شهر ساحلی فریدون کنار استان مازندران است که در پنج طبقه ساخته شده و با فراهم کردن امکانات مناسب و مکان دلنشین و زیبا، اقامت راحتی را برای شما رقم خواهد زد. هتل آپارتمان کیش مهر در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و بنای نو سازی دارد و امکاناتش نیز به روز و نو هستند. کیش مهر نزدیک سواحل نیلگون و زیبای خزر واقع شده و این یکی از مزیت های هتل است که باعث سهولت در رفت و آمد مسافران به دریا شده. در شهر ساحلی فریدون کنار، بارندگی فراوان و زمین حاصلخیز باعث تشکیل بافت ویژه ی جنگلی و آب و هوای معتدل خزری، این منطقه را به یکی از زیستگاه های منحصر به فرد زمستانی برای پرندگان مهاجر به ویژه درنای سیبری درآورده و از طرفی علاقه مندان به این پرندگان و طبیعت را از نقاط مختلف ایران به خرید بلیط هواپیما ترغیب و آن ها را به فریدونکنار می کشاند.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


هتل آپارتمان کیش مهر، دارای ۴۵ واحد اقامتی با انواع اتاق ها و امکانات گوناگون است و مهمانان می توانند با توجه به اولویت هایشان، اتاق موردنظر را انتخاب و رزرو کنند. تعداد تخت های کل این هتل آپارتمان ۱۸۰ تخت است و دید بعضی از اتاق ها رو به دریا است و حال و هوای دلچسبی را به اتاق ها می بخشد.
انواع اتاق های هتل عبارتند از : سوئیت دو نفره، سوئیت چهارنفره، سوئیت شش نفره که همه ی این سوئیت ها ظرفیت یک نفر اضافه را دارد و به همراه صبحانه رزرو می شوند. داخل سوئیت ها امکاناتی چون یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، سیستم اطفاء حریق، خدمات روم سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، تلویزیون ال سی دی با امکان پخش شبکه های استانی و چای ساز وجود دارد. بعضی واحد ها، دارای بالکن اختصاصی هم هستند. حمام این اتاق ها به صورت دوش، با تجهیزات لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، حوله، سشوار، خمیردندان، مسواک، شانه) و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق برای راحتی مسافران فراهم شده است. تمامی واحد ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند.

رستوران هتل


هتل آپارتمان کیش مهر فریدون کنار، رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر را داراست. این رستوران با مواد اولیه تازه و تنوع غذایی بالا در تلاش برای جلب رضایت مهمانان است. بدون شک همه آن هایی که با خرید بلیط هواپیما ساری به شمال سفر می کنند می خواهند طعم غذاهای دریایی تازه را بچشند و هتل کیش مهر غذاهای دریایی را با فضایی آرام در خدمت مسافران عزیز که با خرید بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کرده اند را قرار می دهد.

امکانات و خدمات کلی هتل


امکانات رفاهی خدماتی متنوعی در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما چارتر، سفر خود را با خودرو شخصی شان آغاز کرده اند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو استفاده کنند. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد و برای راحتی و آرامش مسافران امکاناتی چون دو دستگاه آسانسور با ظرفیت ۸ نفر، اتاق چمدان، سونا،‌ جکوزی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، تلویزیون با شبکه پخش فیلم سراسری، تلفن(داخلی)، خدمات باربری، نمازخانه و لاندری (خشکشویی) در هتل ایجاد شده است. وضعیت نظافت و تمیزی واحد ها بسیار خوب و مناسب است چون خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه واحد ها ارائه می گرد.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در همین لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخ گویی به نیاز ها و سوال های آن هاست. با اینکه این هتل به طور اختصاصی صندوق امانات در اتاق قرار نداده اما می توانید از پذیرش سراغ صندوق امانات را گرفته و وسیله های گران بهای خود را به امانت بگذارید. برای کسانی که فاقد خودرو هستند و نگران رفت و آمد به جاهای دیدنی فریدون کنار، خدمات تاکسی سرویس در نظر گرفته شده است. برای مهمانان کم توان یا ناتوان ، خدماتی مانند رمپ ویژه در ورودی وجود دارد. مینی بار با هزینه نیز قابل درخواست است. بد نیست بدانید که اقامت کودکان زیر ۶ سال، در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان خواهد بود.

فاصله هتل کیش مهر فریدون کنار تا جاذبه ها و مکان های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک لاله : ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان : ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان امام خمینی : ۱.۳کیلومتر
فاصله تا اوجا کله : ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است