search
menu

معرفی بهترین کافه های ساری

[ پنهان کردن ]
لیست کافه های ساری
یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر سفر به شمال، رفتن به کافه‌ها و رستوران‌ها و تجربه خوردن غذاهای لذیذ در ساری است که با غذاهای خوشمزه محلی مازندرانی و سنتی ایرانی همیشه جزو برنامه‌های مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند هست. در ساری رستوران‌ها، فست فودها و کافی‌شاپ‌های خوب زیادی وجود دارد که شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید از میان آن‌ها یک مکان را انتخاب کنید. با خرید بلیط قطار یا خرید بلیط هواپیما، خود را به یک سفر دلپذیر میهمان کنید. همچنین اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید، پرواز چارتر می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

معرفی بهترین کافه های ساری

لیست کافه های ساری


ساری، شهری بارانی و خوش آب و هواست. همه‌ی ما قبول داریم که تماشای باران از پشت پنجره‌ی کافه‌ای دنج، در حالی که بخار قهوه از لیوانمان بلند می‌شود بسیار دلنشین است. ما در اینجا مجموعه‌ای از بهترین کافه‌های ساری را معرفی کرده‌ایم. عامل مهم در رتبه‌بندی این کافه‌ها، نظرات کاربران در سایت‌های مختلف بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این کافه‌ها بپردازیم:

1. کافه هنر


کافه هنر یکی از کافه‌های ساری است که بسیار جوان پسند است و محیطی خانوادگی دارد ولی در عین حال مورد پسند و توجه جوانان نیز قرار می‌گیرد. در این کافه می‌توانید بهترین دسرها و نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید و خوشمره‌ترین خوراکی ها را امتحان کنید. بدون شک می‌توانید بهترین خاطراتتان را در کافه هنر ساری بسازید.
نشانی کافه هنر ساری: خیابان شهابی، خیابان المهدی، جنب دامپزشکی.

معرفی بهترین کافه های ساری

2. کافه کتاب مهرگان


کافه کتاب مهرگان، یکی از بهترین کافه‌های ساری است که کتابفروشی هم دارد و فضا و محیطی دنج و آروم را به شما هدیه می‌دهد. این کافه دارای دکوری خاص است. پیشنهاد سفرمارکت به شما این است که حتما سری به اینجا بزنید و اوقات خوبی را برای خود رقم بزنید.
نشانی کافه کتاب مهرگان ساری: خیابان فرهنگ، روبه روی خیابان حافظ

3. کافه ویونا


با بررسی نظرات بسیاری از مسافران شهر ساری می‌توان به این نتیجه رسید که این کافه اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین کافه‌های ساری است. فضای داخلی کافه بسیار زیبا و دوستانه است و چیدمان داخلی نیز به دور از هرگونه زرق و برق و در نهایت سادگی صورت گرفته است که همراه با ترکیب رنگ خلاقانه، حسی سرشار از آرامش را به گردشگر القا می‌کند. موسیقی دل‌نشین و عطر خوش قهوه هر مسافر کافه‌رویی را راضی نگه می‌دارد. کافه ویونا در یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و به همین دلیل دسترسی به آن بسیار خوب است. در این کافه، صبحانه نیز سرو می‌شود و اگر صبح هنگام وارد شهر ساری شدید و تصمیم به خوردن صبحانه گرفتید حتماً به این کافه سر بزنید. کیفیت و تنوع غذایی این کافه بسیار خوب است. ذکر این نکته هم شاید برای بعضی‌ها مهم باشد که سیگار کشیدن در کافه ویونا ممنوع است.
نشانی کافه ویونا ساری: خیابان فرهنگ، کوی توکل، مجتمع تجاری پوژن

4. کافه رستوران حاج حسن


مطابق نظر خیلی از گردشگران و مردم محلی ساری، کافه رستوران حاج حسن یکی از بهترین کافه‌های ساری است. این کافه رستوران دارای یک معماری ساده و شیک و فضایی بزرگ، زیبا و دلباز است. منوی غذای این کافه رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی شمالی است که کیفیت و طعم بسیار خوبی دارند. میرزا قاسمی و چلو گردن رستوران حاج حسن پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند. در این رستوران همراه با غذا انواع چاشنی‌ها و مخلفات خوشمزه مانند زیتون پرورده، سیر ترشی، ماست و دوغ محلی و … سرو می‌شوند.
نشانی کافه رستوران حاج حسن: مازندران، کیلومتر ۲ جاده ساری به نکا.

معرفی بهترین کافه های ساری

5. کافه کنج


کافه کنج از بهترین کافه‌های ساری است. اگر اهل صبحانه خوردن هستید پس باید حتماً از این کافه دیدن کنید. در این کافه صبحانه به طور بسیار مفصلی سرو می‌شود. صبحانه انگلیسی یا هر صبحانه دیگری، انتخاب با شماست. منوی صبحانه این رستوران بسیار کامل و کیفیت مواد غذایی نیز قابل‌قبول و خوب است. همان‌طور که از اسم این کافه پیداست، محیط آن کوچک و دوستانه است. این کافه علاوه بر صبحانه، فست فود نیز برای ناهار و شام سرو می‌کند. اگر با این نوع غذاها مشکلی ندارید پس کافه کنج می‌تواند محیط مناسبی برای شما و خانواده شما باشد. از غذاهای خوشمزه این کافه می‌توان به بشقاب هات‌داگ، برگرهای خوشمزه و پاستا پنه متفاوت آن اشاره کرد. کاپوچینو و قهوه کنج هم جای تعریف دارد. علاوه بر نوشیدنی‌های گرم، تنوع خوبی از نوشیدنی‌های سرد در کافه کنج به میهمانان ارائه می‌شود. قابل توجه بعضی‌ها، سیگار کشیدن در این کافه آزاد است و شاید همین موضوع باب میل خیلی از گردشگران نباشد.
نشانی کافه دنج ساری: بلوار داراب، خیابان سعدی

6. کافه رستوران شالی


یکی از کافه رستوران‌‌های خوب و با سابقه ساری رستوران شالی است که دارای سلف سرویس و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مطابق با همه سلیقه‌ها است. این کافه رستوران فضایی شیک و مدرن و کادری حرفه‌ای دارد و قیمت‌های آن به نسبت حجم و کیفیت غذا مناسب است.
نشانی کافه رستوران شالی: مازندران، ساری، جاده دریا، مرکزخرید پردیس.

7. کافه پراگ


کافه پراگ یکی دیگر از خوش‌نام‌ترین و بهترین کافه‌های ساری است. به گفته بسیاری از گردشگران که تجربه نشستن در این کافه را داشتند، محیط آن صمیمی و دوستانه است و برخلاف بسیاری دیگر از کافه‌ها محدودیت زمان نشستن هنوز به آن راه پیدا نکرده است. پنکیک یکی از بهترین غذاهایی که در این کافه سرو می‌شود البته پنینی گوشت، لازانیا و چیپس و پنیر هم بسیار کیفیت مطلوبی دارند. نوشیدنی‌های گرم و سرد شده خوشمزه و متنوعی هم در این کافه سرو می‌شود. قیمت‌ها در کافه پراگ بسیار مناسب هستند. البته شاید بتوان گفت که دور بودن کافه پراگ از مرکز شهر یکی از نقاط ضعف آن به شمار می‌رود.
نشانی کافه پراگ ساری: خیابان پیروزی، نبش پیروزی ۲۲

معرفی بهترین کافه های ساری

9. کافه رستوران برنجی


یکی دیگر از بهترین کافه‌های ساری، کافه رستوران برنجی نام دارد که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی مازندران را ارائه می‌دهد. مواد اولیه مورد استفاده برای طبخ غذاهای این رستوران بسیار تازه و باکیفیت هستند. کافه رستوران برنجی ساری در موقعیت مکانی مناسبی در مسیر جاده فرح آباد و به سمت ساحل دریای خزر واقع شده است و مسافران می‌توانند قبل یا پس از بازدید از دریا برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند.
نشانی کافه رستوران برنجی: ساری، جاده دریا (فرح آباد)

11. کافه رستوران حاج محسن


یکی دیگر از کافه‌های ساری که انواع غذاهای محلی و ایرانی و فرنگی را با کیفیت عالی سرو می‌کند، کافه رستوران حاج محسن است. در این رستوران هم می‌توانید غذای پرسی سفارش دهید و هم می‌توانید از منوی سلف‌سرویس استفاده کنید. غذاهای محلی این رستوران محبوبیت زیادی نزد مسافران و گردشگران دارند.
نشانی کافه رستوران حاج محسن: مازندران، ساری، بلوار داراب.

8. کافه نو


یک کافه متفاوت با غذای متفاوت، بهترین جمله‌‌‌ای است که می‌توان در معرفی این کافه نوشت. کافه نو یکی از بهترین و معتبرترین کافه‌های ساری است. خاص‌ترین و بهترین غذایی که در این کافه سرو می‌شود در واقع تست‌های بسیار خوشمزه‌‌‌ای مانند توسط بادمجان است. فضایی بسیار آرام و دل‌نشین دارد. نکته‌‌‌ای که توسط برخی از مسافران در مورد این کافه مطرح شده این است که برخی از قیمت‌ها مقداری بالا هستند البته عده‌ی دیگری نیز بر این باورند که قیمت‌های این کافه معقول و مناسب است. سوپ جو، پنیر و سالاد سزار کافه نو به مذاق بسیاری از گردشگران خوش آمده است اما بسیاری باور دارند که نوشیدنی‌ها و تست‌های خاص این رستوران بهترین گزینه برای انتخاب هستند.
نشانی کافه نو ساری: خیابان فرهنگ، خیابان حافظ، نبش خیابان اقاقیا، ساختمان امید

معرفی بهترین کافه های ساری

10. کافه رستوران مارشو


بی‌تردید رستوران مارشو یکی از بهترین کافه‌های ساری است. رستوران مارشو علی‌رغم محیط کوچک، از تنوع غذایی ایرانی و محلی بسیار خوبی برخوردار است. شاید بتوان گفت که برای خوردن بهترین غذاهای محلی اولین گزینه هر گردشگری باید رستوران مارشو باشد و بس. یکی از نکاتی که شاید برای بسیاری مهم باشد، قیمت منوی رستوران است. در مورد این رستوران باید گفت که قیمت‌ها واقعاً خوب و منصفانه است و این در حالی است که کیفیت غذا‌ها خوب و طعم دل‌نشین خانگی دارند. کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب موجب شده است که این رستوران اکثر اوقات شلوغ باشد.
نشانی کافه رستوران مارشو ساری: مازندران، ساری، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی.

12. کافه ایتالیایی میلان


برای داشتن یک تجربه متفاوت و چشیدن طعم غذاهای خاص ایتالیایی می‌توانید به کافه میلان ساری بروید. این کافه یکی از خاص‌ترین کافه‌های ساری است. در این کافه می‌توانید مراحل آماده شدن غذا را از پشت شیشه تماشا کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی باکیفیت از جمله پیتزا و استیک سرو می‌شود.
نشانی کافه ایتالیایی میلان: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی.

13. کافه برگر کمپانی


یکی از بهترین کافه‌های ساری که محبوبیت زیادی دارد برگر کمپانی است. این کافه دارای برگرهای متنوع در طعم‌های مختلف و فضایی شیک و زیبا است. قیمت منوی برگر کمپانی به نسبت سایر فست‌فودها بالاتر است. ماشروم برگر مخصوص سرآشپز این مجموعه، یکی از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای آن محسوب می‌شود.
نشانی برگر کمپانی: مازندران، ساری، خیابان سلمان فارسی، نبش کوچه ناصح.

معرفی بهترین کافه های ساری

14. کافه آش


یکی از کافه‌های ساری که بر خلاف نامش منوی غذا دارد و از زرشک‌ پلو با مرغ تا آش و حلیم بادمجان سرو می‌کند. این کافه رستوران ساری دارای فضایی خاص و نوستالژی با دکوراسیونی زیبا است که انواع غذاهای سنتی و محلی را با کیفیتی مطلوب عرضه می‌کند.
نشانی کافه آش: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی،‌ رو‌به‌روی پیوند ۳.

15. کافه رستوران هتل سالار دره


این کافه در هتل چهارستاره سالار دره ساری قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی مناسب سرو می‌کند. فضای این رستوران بسیار دلنشین است و می‌توانید هنگام صرف غذا از دیوارهای شیشه‌ای مناظر، طبیعت اطراف را تماشا کنید و لذتی دوچندان را تجربه کنید. رستوران هتل سالار دره دارای سفره‌خانه و کافی‌شاپ نیز هست که برای صرف دسر پس از غذا بسیار مناسب هستند.
نشانی کافه رستوران هتل سالار دره: مازندران، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان.

17. کافه سی فود


در میان کافه‌های ساری، کافه رستوران دریایی سی فود می‌درخشد. این کافه به صورت تخصصی انواع غذاهای دریایی شامل میگو، ماهی، لابستر و … را سرو می‌کند و به عنوان تنها رستوران سوشی در ساری که این غذای خاص را ارائه می‌دهد شناخته می‌شود.
نشانی کافه سی‌فود: ساری، بلوار دانشگاه.

16. کافه کارن


یکی از خاص‌ترین کافه‌های ساری، کارن است. این مجموعه در واقع شامل رستوران، سفره‌خانه و کافی‌شاپ است و دارای فضایی بزرگ، زیبا و دلنشین به همراه میزها و آلاچیق برای استفاده مشتریان است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با مخلفات و دورچین سرو می‌شود.
نشانی کافه کارن: مازندران، ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان.

معرفی بهترین کافه های ساری

20. کافه رستوران ستاره نو ساری


می‌توانید نهار یا شام را در این گزینه از کافه‌های ساری صرف کنید و از غذاهای ایرانی و فرنگی مانند کباب و ماهی سفید سرخ شده و شنیسل لذت ببرید. می‌توانید نان تازه پخته شده، ماست با نعناع، کباب‌های نرم و آبدار را در یک محیط با دکوراسیون جالب و با موسیقی محلی صرف کنید. اگر غذای خوشمزه را دوست دارید رستوران ستاره نو ساری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
نشانی کافه رستوران ستاره نو: ساری کیلومتر ۷ جاده دریای ساری

معرفی بهترین کافه های ساری

18. کافه خانه کباب عینی


همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، خانه کباب عینی انواع کباب‌های خوشمزه و لذیذ نظیر چنجه، کوبیده، سلطانی، شیشلیک و … را سرو می‌کند. فضای این کبابی ساده و شیک است و می‌توانید در راحتی و آرامش کامل از طعم کباب‌های بی‌نظیر این مجموعه لذت ببرید. منوی کافی‌شاپ نیز شامل انواع شیک، بستنی و قهوه است.
نشانی کافه خانه کباب عینی: مازندران، ساری، سه راه فرح آباد.

19. کافه آیس پک ساری


اگر می‌خواهید با همکاران یا مشتریان خود قرار ملاقات بگذارید یا در یک کافی‌شاپ زنجیره‌ای زیبا و بزرگ استراحت کنید می‌توانید به کافی‌شاپ آیس پک ساری مراجعه کنید. این کافه یکی از کافه‌های ساری است که علاوه بر نوشیدنی‌های سرد و گرمی که می‌توانید سفارش دهید می‌توانید نهار و شام خود را در این کافی‌شاپ زیبا و آرام صرف کنید.
نشانی کافه آیس پک ساری: مازندران، ساری خیابان فرهنگ، خیابان پانزده خرداد نبش اولین کوچه سمت راست.

21. کافه رستوران نفیس


کافه رستوران نفیس جزو یکی از بهترین کافه‌های ساری است. فضای دلنشین این کافه رستوران در کنار ارائه غذا به صورت سلف سرویس یک روز به یاد ماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. اگر علاقه به خوردن غذا در فضای طبیعی دارید، می‌توانید از محوطه باز و آلاچیق‌های این کافه استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید از خدمات سلف سرویس در سالن اصلی این رستوران که به صورت سرپوشیده است، بهره‌مند شوید. در کافه نفیس انواع پیش‌غذاها و سالادهای خوشمزه و خوش‌رنگ به صورت سلف سرویس نیز ارائه می‌شود. این کافه رستوران در جاده فرح‌آباد ساری قرار دارد؛ بنابراین بعد از یک روز گشت و گذار در کنار دریا می‌توانید یک ناهار خوشمزه و لذیذ را در این کافه تجربه کنید.
نشانی کافه رستوران نفیس: ساری، جاده فرح‌آباد.

معرفی بهترین کافه های ساری

سخن پایانی
ما در این مقاله در رابطه با بهترین کافه‌های ساری صحبت کردیم. در صورت سفر به شهر ساری تجربه خوردن غذاهای محلی ساری و یا غذاهای فرنگی را در یکی از کافه‌های گفته شده در بالا از دست ندهید تا یک تجربه خوب و به یادماندنی را در ساری تجربه کرده باشید. برای رزرو هتل و مشاهده ارزانترین بلیط هواپیما به سفرمارکت مراجعه کنید. همچنین اگر مایلید با بهترین رستوران های ساری هم آشنا شوید به بلاگ سفرمارکت سر بزنید.

معرفی بهترین کافه های ساری
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است