search
menu

هتل سنتی عماد نظام فردوس

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی عماد نظام فردوس
انواع اتاق های هتل سنتی عماد نظام فردوس
رستوران های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل سنتی عماد نظام فردوس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی عماد نظام فردوس


هتل سنتی عماد نظام فردوس هتلی میان‌ رده در شهر فردوس است که از آن به عنوان تنها هتل سنتی شرق کشور یاد می‌ شود. فردوس شهری تاریخی است که از هزاران سال قبل با نام تون شناخته می شد. این شهر بهشتی در طول تاریخ سیبل حملات فراوانی بوده است مغولان با حملات ویرانگر و طبیعت با زلزله های قدرتمندش هر یک به نوبه خود آسیب هایی را به این شهر وارد کرده اند اما فردوس با کمک مردمانش همچنان پابرجا ایستاده و امروزه نمادی از بهشتی کوچک در دل خراسان جنوبی است. فردوس را گردشگران بیشتر به خاطر آب گرمش می شناسند و بیشتر آن هایی که با فردوس آشنایی دارند و با خرید بلیط هواپیما به خراسان سفر کرده اند حتماً به خاطر استفاده از چشمه آب گرم به فردوس هم سری خواهند زد.
این شهر تا مشهد و سایر شهرهای بزرگ خراسان فاصله نسبتاً زیادی دارد و هر گردشگری که از فردوس بازدید می کند چاره ای ندارد به جز اقامتی چند روزه در این شهر کوچک و زیبا. هتل سنتی عماد نظام با رستوران و امکانات مختلف گزینه اقامتی مناسبی برای اقامت در فردوس خواهد بود.

انواع اتاق های هتل سنتی عماد نظام فردوس


Emad Nezam Hotel ۲۶ اتاق در دو طبقه خود دارد که شامل انواع اتاق های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته، چهاتخته، کلبه های چوبی و کپری و کانکت های ۵ نفره است. همه این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکانات مختلفی مانند یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر و کمد لباس هستند. برای سرگرم شدن مهمانان در اتاق ها تلویزیون ال ای دی با شبکه های استانی قرار داده شده است. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. البته بد نیست بدانید که حجم مشخصی برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده است.
برخی از واحدهای هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر دارای سرویس بهداشتی ایرانی هستند. حمام و اتاق خواب به صورت دوش و دارای لوازم بهداشتی مانند صابون و شامپو است. مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار، مینی بار غیر رایگان و چای ساز از دیگر امکانات داخل اتاق ها هستند.

رستوران های هتل


هتل سنتی عماد نظام فردوس در فضای سنتی خود سالن پذیرایی و رستورانی زیبا با انواع غذاهای متنوع و خوشمزه برای مهمانانش در نظر گرفته است اما اگر به دنبال نوشیدنی ها و اسنک های فانتزی تری باشید می توانید سری به کافی شاپ مدرن و دنج هتل بزنید.

امکانات و خدمات هتل


مهمانان هتل سنتی عماد نظام فردوس در لابی هتل به تلویزیون و روزنامه های روز دسترسی داشته و پیگیر اخبار روز دنیا خواهند بود. اگر احیاناً به خدمات بانکی نیاز پیدا کردید می توانید با استفاده از دستگاه خود پرداز هتل تا حدودی کارهای بانکی خود را انجام دهید. مهمانانی که قید خرید بلیط ارزان هواپیما را زده و با خودروی شخصی به فردوس سفر کرده اند نگران جای پارک نباشند چون این Emad Nezam Hotel برای مهمانان خود پارکینگ اختصاصی روباز با ظرفیت ۱۵ خودرو را در نظر گرفته است. سایر امکانات و خدمات هتل سنتی عماد نظام فردوس عبارتند از خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته، رمپ، خدمات تهیه بلیط، آلاچیق، فضای بازی مخصوص کودکان، خدمات نظافت روزانه و لباسشویی، فروشگاه صنایع دستی و پذیرش ۲۴ ساعته.

فاصله هتل سنتی عماد نظام فردوس تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ملت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع فردوس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه رسایی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی فردوس: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تاریخی کوشک: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا حوض انباری و مسجد سیدی: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است