search
menu

هتل جهانگردی دزفول

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی دزفول
اماکن نزدیک به هتل جهانگردی دزفول

درباره هتل جهانگردی دزفول


هتل جهانگردی دزفول از هتل‌های ۳ ستاره شهر دزفول است که با انبوهی از تجربیات مهم در زمینه میزبانی از مهمانان، امروزه شرایط بسیار خوبی برای پذیرایی از سلیقه‌های مختلف دارد. این هتل که در یکی از بهترین مناطق شهر دزفول برای دسترسی به نقاط مهم واقع شده است، با ساختمان ۲ طبقه و بسیار شیک و دوست‌داشتنی خودش، به راحتی از مهمانان دلبری کرده و آنها را عاشق خود می‌کند.
در ساختمان Dezful Tourism Hotel تعداد ۲۲ باب اتاق بسیار شیک وجود دارد. اگر شما یکی از این اتاق‌های جذاب و دلنشین را برای اقامت خودتان در شهر دزفول انتخاب کنید، امکاناتی مثل یخچال، پاور سوئیچ، مبلمان تر و تمیز، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، مینی بار و اینترنت بی‌سیم در اختیارتان قرار می‌گیرد.
جالب است بدانید که تمامی این اتاق‌ها مجهز به حمام بوده و با استفاده از لوازم بهداشتی موجود در آنها می‌توان به سادگی استحمام کرد و از نظافت و تمیزی به وجود آمده لذت برد. از امکانات جانبی بسیار خوب و قابل ذکر در هتل جهانگردی دزفول باید به رستوران این اقامتگاه اشاره کرد. رستورانی که ظرفیت ۱۰۰ نفره داشته و در طبخ و سرو غذاهای مختلف تبحر خاصی دارد. یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد هتل جهانگردی دزفول که نظر اکثر گردشگران را به خود جلب می‌کند، پارکینگ این اقامتگاه است.
این پارکینگ که قابلیت پذیرش ۲۰ عدد خودرو را دارد، به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانان هتل جهانگردی دزفول می‌توانند ساعات بسیار زیادی را در لابی این هتل بنشینند و از فضای آنجا همراه با استفاده از اینترنت بی‌سیم رایگان لذت ببرند. در کنار این موارد، مراجعه به کافی شاپ هتل جهانگردی دزفول و میل کردن دسرهای خوش‌طعم و نوشیدنی‌های لذیذ، ایده‌ای است که معمولا هیچ کس با آن مخالفت نمی‌کند. مهمانان Dezful Tourism Hotel با حضور در این اقامتگاه می‌توانند از آسانسور، صندوق امانات، فضای سبز و نمازخانه آن نیز بهره‌مند شوند. همچنین خدمات آژانس مسافرتی هتل جهانگردی دزفول نیز تمام و کمال در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل جهانگردی هم می‌توان به امکان تبدیل ارز و انجام سایر امور مربوطه در صرافی این اقامتگاه اشاره کرد. ناگفته نماند که تعبیه شدن اتاق سیگار در هتل جهانگردی دزفول باعث شده که مهمانان برای استعمال دخانیات با مشکلی مواجه نشوند. یک نکته جالب دیگر در مورد هتل جهانگردی دزفول نیز به کافی نت این اقامتگاه مربوط می‌شود. جایی که مهمانان می‌توانند در آن به سادگی از سیستم‌های کامپیوتری استفاده نمایند.
در کنار همه این‌ها، نظافت روزانه هتل جهانگردی دزفول باعث ایجاد محیطی بسیار تر و تمیز در آن شده است. با توجه به اینکه هتل جهانگردی دزفول کار خود را از سال ۱۳۶۲ آغاز کرده و در سال ۱۳۹۲، ساختمانش را مورد بازسازی قرار داده است، اقامتگاه مد نظر را می‌توان ملغمه‌ای از هنر مدرن و خلاقیت حاصل از تجربه چندین ساله دانست. بنابراین، اگر کسی به دنبال اقامتی آسوده و راحت در سفر به شهر دزفول باشد، بعید است که بتواند به سادگی از نام پر آوازه هتل جهانگردی دزفول چشم پوشی کند.

اماکن نزدیک به هتل جهانگردی دزفول


فاصله هتل جهانگردی دزفول تا بوستان ساحلی دزفول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا موزه دزفول: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا بقعه متبرکه سبز قبا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا مسجد جامع دزفول: ۲ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا میدان پل قدیم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا حمام کرناسیون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا پایانه مسافربری: ۵ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا دانشگاه جندی شاپور: ۶ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا ایستگاه راه آهن: ۹ کیلومتر
فاصله هتل جهانگردی دزفول تا پارک جنگلی: ۲۰ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است