search
menu

هتل روناش دزفول

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل روناش دزفول
اماکن نزدیک هتل روناش دزفول

درباره هتل روناش دزفول


هتل روناش دزفول یک هتل یک ستاره است که در جاده ساحلی شمالی قرار گرفته است. Ronash Hotel که در حد فاصل پل جدید و پل سوم قرار گرفته در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است و از هتل‌های قدیمی دزفول به شمار می‌رود. البته این هتل در سال ۱۳۹۲ مجددا بازسازی شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این هتل زیبا که در نوار ساحلی قرار گرفته از محبوبیت بسیاری بین مسافران شهر دزفول برخوردار است.
دزفول از شهرهای بسیار زیبای استان خوزستان است که به دلیل طبیعت بکر خود هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است. آبشار شوی، دریاچه شهیون، تفریحگاه ساحلی دز و پارک ملی از جمله جاذبه‌های زیبای این شهر است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هتل روناش موقعیت مکانی آن است، خوشبختانه این هتل در نزدیکی این جاذبه‌ها قرار گرفته و با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی از تمام جاذبه‌ها بازدید کنید.
هتل روناش از هتل‌های ساده و در عین حال باکیفیتی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای مسافرانی باشد که به دنبال سفری ارزان هستند. این هتل ۳ طبقه و متشکل از ۱۷ اتاق است که همگی از امکانات کاملی برخوردار هستند. رستوران، لابی، پارکینگ و کافی‌شاپ دیگر بخش‌های هتل روناش دزفول به شمار می‌روند. اگر به‌تنهایی به شهر دزفول سفر می‌کنید اتاق یک تخته هتل روناش گزینه مناسبی است که امکانات خوبی در آن فراهم شده است.
اتاق‌های دو تخته دابل، دو تخته تویین، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته از دیگر اتاق‌های هتل روناش هستند که برای مهمانانی که دسته جمعی سفر می‌کنند، مناسب هستند. اتاق‌های هتل روناش دزفول به سبکی ساده و زیبا طراحی شده‌اند تا مهمانان اوقات آرامش‌بخش و راحتی را در طول اقامتشان در هتل تجربه کنند.
تمامی اتاق‌های هتل روناش دزفول از امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع، یخچال، اسپلیت، صندوق امانات، حمام، بخاری، سشوار، کمد لباس، میز و صندلی برخوردار هستند. همچنین اتاق‌های این هتل دارای مینی بار هستند که مهمانان در صورت پرداخت هزینه می‌توانند از آن استفاده کنند. از ویژگی‌های مثبت اتاق‌های این هتل، بالکن نورگیر آن‌ها است. همچنین بعضی از این بالکن‌ها چشم‌انداز زیبایی به سمت رود دز دارند. ناگفته نماند خدماتی همچون روم سرویس، خدمات خانه‌داری و لباسشویی در این هتل ارائه می‌شود.
همان‌طور که می‌دانید حرفه‌ای بودن کارکنان هتل نقش مهمی در محبوبیت هتل‌ها دارند و در مورد هتل روناش این موضوع کاملا صدق می‌کند. کارکنان هتل روناش بسیار حرفه‌ای و متعهدانه به وظایف خود عمل کرده و با خوش‌رویی تمام، از مهمانان این هتل میزبانی به عمل می‌آورند.صبحانه در هتل روناش رایگان است و یک رستوران ایرانی در این هتل قرار دارد که وعده‌های ناهار و شام در آن ارائه می‌شود.
رستوران‌های معروف و باکیفیت دیگری نیز در مجاورت هتل قرار دارند که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. بخش جذابی از سفر خرید سوغاتی و یادگاری است، در این باره اصلا نگران نباشید. فروشگاه‌های زیادی در اطراف هتل قرار دارند که می‌توانید پیاده، هنگام برگشت به سمت هتل به آن‌ها سر زده و اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
پارکینگ هتل روناش دزفول رایگان است که آپشن خوبی برای مسافرانی به شمار می‌رود که با خودرو شخصی به شهر دزفول سفر می‌کنند. همچنین هتل روناش در ۱۵ کیلومتری فرودگاه قرار دارد و با ترمینال مسافربری تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. متاسفانه این هتل دارای امکان رفت و برگشت به فرودگاه نیست.

اماکن نزدیک هتل روناش دزفول


فاصله هتل روناش دزفول تا آسیاب‌های آبی: ۷۵۰ متر
فاصله هتل روناش دزفول تا مسجد جامع: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل روناش دزفول تا پارک علی کله: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل روناش دزفول تا خانه تیزنو: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل روناش دزفول تا موزه آب: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل روناش دزفول تا پل سوم: ۴.۴ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است