search
menu

مهمانسرای امیر دامغان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرای امیر دامغان
امکانات مهمانسرای امیر دامغان
خدمات مهمانسرای امیر دامغان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها

درباره مهمانسرای امیر دامغان


استان سمنان پر از جاذبه ها و شگفتی های بی نظیر است که هر ذهنی را به تکاپو وادار می کند و طبیعت بکر و بی نظیر به همراه آثار باستانی و تاریخی آن حقیقتا زیبا و تماشایی هستند. اما اگر بخواهید عمق این زیبایی را تجربه کنید و چشمانتان را با تماشا کردن جاذبه های دل نشین یک شهر کویری نوازش دهید باید به دامغان سفر کنید. دامغان یکی از شهرستان های استان سمنان است که کهن ترین شهر پارتی ایران نامیده می شود. پدیده ها و آثار شگفت انگیزی که در این شهر باستانی دیده می شوند بدون شک هر بازدیده کننده ای را به هیجان می آوردند. اما در دل این شهر کویری منطقه ای به نام چشمه علی با آب و هوای کاملا متفاوت از کویر وجود دارد که طلاقی طبیعت زیبایی ه این منطقه به همراه آثار تاریخی و باستانی جذاب شهر دامغان پدیده ای بی نظیر را خلق می کند که مقاومت در برابر سفر به این شهر را غیر ممکن می سازد.
این شهر، شهر عاشقان تاریخ باستان و سنت های قدیمی است که چشم از دیدن آن ها سیر نخواهد شد. مهمانسرای امیر دامغان یکی از هتل های این شهر که اقامت در آن شما را پشیمان نخواهد کرد. امکانات و خدمات رفاهی این هتل بیشتر از حد انتظار است و همین مسئله این هتل را به یکی از انتخاب های عالی و مقرون به صرفه شهر دامغان تبدیل می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر باستانی دامغان، در این هتل اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را برای خود رغم بزنید.

امکانات مهمانسرای امیر دامغان


مهمانسرای امیر دامغان یک هتل دو ستاره است اما امکانات و خدماتی که به مسافران خود ارائه می دهد بسیار بیشتر از آن چیزی است که از یک هتل دو ستاره انتظار دارید. صبحانه در هتل به صورت رایگان سرو می شود و مهمانان می توانند از منوی متنوع صبحانه که شامل املت گوجه فرنگی، نیمرو، تخم مرغ آب پز، کره، پنیر، عسل، خرما و... است بهره مند شوند. رستوران این هتل با انواع غذاهای عالی و متنوع در خدمت مسافرانی است که دوست دارند در سفر خود انواع غذاهای لذیذ را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. پارکینگ هتل با ظرفیت ۲۵ ماشین در اختیار مسافران قرار دارد و خیال آن ها را از بابت جای پارک خودروهایشان راحت می کند. هتل دارای اینترنت پرسرعت نیز است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گیرد. از دیگر امکانات هتل می توان به داشتن اتاق جلسات، سالن جشن و برگزاری مراسم، نمازخانه و... اشاره کرد.

خدمات مهمانسرای امیر دامغان


مهمانسرای امیر دامغان علاوه بر امکانات رفاهی مناسبی که دارد خدمات بسیار عالی و متنوعی را نیز به مهمانان ارائه می دهد و از این نظر همواره رضایت مسافران را جذب کرده است. پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند تا سفری زیبا و دل انگیز را برایشان رغم بزنند. این هتل دارای روم سرویس ۲۴ ساعته است و به مهمانان این امکان را می دهد تا در هر ساعتی از شبانه روز غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل کنند. مسافران می توانند تا فاصله ۳۰ کیلومتری از مهمانسرا از خدمات لیدر هتل به صورت رایگان استفاده کنند و ضمن تماشای زیبایی ها و جذابیت های تاریخی و باستانی شهر، بیشترین بهره را از سفر دلنشین خود داشته باشند. هتل دامغان دارای خدمات خشکشویی نیز است. لازم به ذکر است که اقامت برای کودکان زیر ۱۲ سال در هتل رایگان است و در صورت درخواست، سرویس اضافه نیز به صورت کف خواب به مهمانان ارائه می گردد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


مهمانسرای امیر دامغان در دو طبقه بنا شده و واحدهای اقامتی آن جهت رفاه حال مسافران در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده اند. تعداد اتاق های مهمانسرا ۲۵ عدد است و ظرفیت تخت ها در مجموع به ۵۰ تخت می رسد. واحدهای اقامتی مهمانسرای امیر دامغان از امکانات خوبی بهره مند هستند که از جمله آن ها می توان به تلوزیون، یخچال، وسایل پخت و پز، حمام، دوش، شوفاژ، کولر آبی و... اشاره کرد.
فاصله مهمانسرای امیر دامغان تا اماکن مهم و گردشگری
فاصله تا مسجد جامع دامغان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد تاریخانه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا تپه حصار: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا برج مهماندوست: ۲۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است