search
menu

هتل ونوس پلاس چالوس

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل ونوس پلاس چالوس؛ مآمن امنی در دل طبیعت
درباره هتل ونوس پلاس چالوس
امکانات عمومی هتل ونوس پلاس چالوس
امکانات تفریحی هتل ونوس پلاس چالوس
رستوران هتل ونوس پلاس چالوس
واحدهای اقامتی و امکانات اتاق‌های هتل ونوس پلاس چالوس
فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا اماکن دیدنی نزدیک

هتل ونوس پلاس چالوس؛ مآمن امنی در دل طبیعت


سکوت، امنیت، آرامش، هوای پاکیزه و افقی رو به چشم‌اندازهایی سرسبز و سرزنده، گاهی تنها چیزی است که برخی، به‌خصوص کسانی که دیرزمانی با زندگی در میان هیولاهای فلزی زندگی شهرنشینی خو گرفته‌اند، بدان نیاز دارند؛ نیازی که ایده مبتکرانه خلق اقامتگاهی ییلاقی و خوش‌منظره را در دامان طبیعت دل‌انگیز و باصفای چالوس مطرح کرد و پروژه ساخت هتل ممتاز و ۵ ستاره ونوس پلاس چالوس را کلید زد. هتل ونوس پلاس چالوس اقامتگاهی نوساز در شهرک توریستی نمک آبرود است که همانند صومعه‌ای دورافتاده در گوشه‌ای از طبیعت تسکین‌دهنده و مسحورکننده مازندران عزلت گزیده و آماده پذیرایی از کسانی است که بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را برای یافتن سکون و آرامش در مناطق خوش‌منظره شمالی کشورمان خریداری می‌کنند.

درباره هتل ونوس پلاس چالوس


این هتل زیبا از سال ۱۳۹۶ آغاز به فعالیت کرده است و چشم‌انداز زیبایی رو به طبیعت سرسبز استان مازندران دارد. هتل Venus Plus Hotel اقامتگاهی است ۱۳ طبقه که در میان جنگل‌‌هایی تماشایی و خرم لانه کرده و با واحدهای اقامتی لوکسی رو به جنگل و دریا و امکانات تفریحی بی‌شماری از قبیل: سالن ورزشی، سالن بیلیارد، چای‌خانه سنتی، گیم ‌نت، کافی‌شاپ و پارکینگی رایگان پذیرای مقدم گردشگران است. مطمئناً با اقامت در این هتل آرامش را تجربه خواهید کرد، چراکه این بخش از جاهای دیدنی نمک آبرود با آب و هوایی مطبوع و دل‌نشین سالانه مسافران زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشتاق می‌سازد.
این هتل از بنای مدرنی تشکیل شده و واحدهای اقامتی مجلل و مجهزی را در خود جای داده است. بی‌تردید قدم زدن در فضای سبز و دوست‌داشتنی این هتل هر مسافری را مجذوب و مفتون زیبایی‌های توصیف‌ناپذیر این منطقه می‌کند. علاوه بر این‌ها، نزدیکی این هتل به مرتفع‌ترین تله کابین نمک آبرود جزء مزیت‌های این هتل بشمار می‌رود و همین موقعیت مکانی ویژه هتل ونوس پلاس است که موجب شده برخی گردشگران به مهمانان وفادار و مشتریان همیشگی این مکان مبدل گردند.

امکانات عمومی هتل ونوس پلاس چالوس


هتل Venus Plus Hotel مجموعه‌‌ای از بهترین امکانات و خدمات را برای میهمانان خود مهیا کرده است. کارکنان مجرب این هتل برای پذیرایی از مهمانان به‌خوبی آموزش دیده‌اند و خدماتی بسیار باکیفیت، در حد و اندازه هتل‌هایی ممتاز به مهمانان ارائه می‌دهند. برای آن‌ دسته از میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، در هتل ونوس پلاس چالوس پارکینگ مسقف و غیر مسقف در محوطه هتل مهیا شده است.
تسهیلات ارائه‌شده در قسمت لابی عبارت‌اند از: آسانسور، تاکسی‌سرویس و خدمات خشک‌شویی و لباسشویی.
البته لازم به ذکر است هر یک از موارد فوق شامل پرداخت هزینه جداگانه است. امکانات دیگر در این هتل عبارت‌اند از: اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، روم سرویس، خشک‌شویی و لباسشویی، انبار چمدان و روزنامه در لابی. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در هتل ونوس پلاس چالوس اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. لازم به ذکر است برای مسافران با مشکلات جسمانی و ویلچری نیز امکانات مناسبی تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل ونوس پلاس چالوس


امکانات متنوعی نظیر سالن بدن‌سازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، همگی برای سرگرم کردن مهمانان فراهم شده‌اند تا هیچ ملالت و کسالتی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند. همچنین استخر سرپوشیده موجود در هتل ونوس پلاس چالوس، محل مناسبی برای تفریح و سرگرمی گردشگران است.

رستوران هتل ونوس پلاس چالوس


رستوران هتل ونوس پلاس با فضایی شیک در طبقه همکف واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت برای مهمانان سرو می‌کند. ناگفته نماند که موسیقی زنده نیز در تلطیف فضای رستوران نقش مؤثری دارد و آرامش را پیشکش مهمانان می‌کند. صبحانه‌های مقوی و خوشمزه مطمئناً روز متفاوتی برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. همچنین کافی‌شاپی در لابی هتل قرار دارد که از فضای دنج و آرامی برخوردار است و نوشیدنی‌های دل‌چسب و لذیذی را به مهمانان عرضه می‌کند.

واحدهای اقامتی و امکانات اتاق‌های هتل ونوس پلاس چالوس


گزینه‌های اقامتی گوناگونی برای انتخاب در هتل ونوس پلاس چالوس ارائه شده‌اند: از اتاق‌ دو تخته توئین و اتاق دو تخته دوبل با چشم‌اندازی رو به دریا و جنگل گرفته تا سوئیت‌ یک خوابه جونیور و سوئیت‌ یک خوابه رویال، هیچ کمبودی در زمینه طرح‌های اقامتی در این هتل وجود ندارد.
واحدهای اقامتی این هتل با طراحی داخلی زیبا دارای چیدمانی شیک و امکانات رفاهی مناسبی هستند. از امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل می‌توان به سیستم تهویه‌ مطبوع، تختخواب‌‌های نرم و راحت، کاناپه، میز آرایش، تلفن، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، نمازخانه، گاوصندوق اشاره کرد. همچنین حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، سشوار و لوازم بهداشتی است. از امکانات ویژه سوئیت‌های رویال هتل ونوس پلای وان جکوزی است که امکان استراحت و دستیابی به آرامشی مثال‌زدنی را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا اماکن دیدنی نزدیک


فاصله تا تله کابین نمک آبرود: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پل معلق نمک آبرود: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی نمک آبرود: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا سد زوات: ۱۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ چای خوران: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله تا مرداب هسل: ۲۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است